حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی نوت ۲۱ سامسونگ هنوز برای زنده بودن شانسی داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش های مربوط به مرگ خط Galaxy Note ممکن است اغراق آمیز یا زودرس باشد. امروز گفته می شود که شاید گلکسی نوت ۲۱ سامسونگ هنوز برای زنده بودن شانسی داشته باشد. گفته شده بود که با اضافه شدن پشتیبانی از S Pen به گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۳ شاید نیازی به ارایه یک گوشی با مشخصات مشابه در سری نوت نباشد.

گلکسی نوت ۲۱

این گزارش ها بیشتر براساس شایعاتی مبنی بر دستیابی گلکسی S21 و به ویژه Galaxy S21 Ultra به یکی از ویژگی های متمایز کننده این دو محصول بود. به نظر می رسد گزارشی از رسانه های کره جنوبی تأیید می کند که سامسونگ برای گلکسی S21 Ultra می خواهد پشتیبانی از S Pen را ارایه دهد. در عین حال، این گزارش جدید امید آخر علاقه مندان به Galaxy Note را حداقل تا سال آینده تمدید می کند.

البته سالهاست که تحلیلگران پایان سری گلکسی نوت را بیان می کنند اما حداقل تا کنون که تحقق نیافته است. S Pen تقریباً آخرین چیزی است که گلکسی نوت نسبت به سری Galaxy S دارد و شایعات حاکی از آن است که شاید دیگر چنین نباشد. اما گفته می شود سامسونگ به جای اینکه سال آینده فبلت مخصوص با قلم را دیگر تولید نکند، ابتدا مشکل نبود آن را حل کرده است.

منابع ETnews ادعا می کنند که سامسونگ قبلا سفارش دیجیتایزر مورد نیاز برای ارائه این پشتیبانی از S Pen را به Galaxy S21 داده است. البته برای Galaxy Note 21 یا حتی Galaxy Z Fold 3 خیلی زود بود. این به طور غیر رسمی ویژگی پرچمدار اوایل سال ۲۰۲۱ سامسونگ را که در دی ماه ۹۹ ارائه می شود تأیید می کند.

این منابع همچنین می گویند که Galaxy Note سال آینده همچنان وجود دارد اما سامسونگ آن را فقط به یک مدل کاهش داده است. به مدت دو سال، سامسونگ دو مدل از این پرچمدار را ارائه داده است و این کاهش می تواند نشان دهد که سامسونگ یکی مانده به آخر خط گلکسی نوت ۲۱ را تولید خواهد کرد.

این حداقل به شرکت فرصت کافی می دهد تا جانشین واقعی خود برای سری گلکسی نوت یعنی Galaxy Z Fold را آماده کند. سامسونگ هنوز تایید نکرده است و کمتر اثبات می کند که چگونه می توان از قلم در صفحه قابل انعطاف که تا حدودی شکننده است و برای تلفن های تاشو استفاده می کند، استفاده کرد. شایعاتی که Galaxy Z Fold 3 از این ویژگی برخوردار است نیز ممکن است زودرس باشد، خصوصاً اگر بعد از همه اینها همچنان گلکسی نوت ۲۱ وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

بنظرم بهترین گوشی میان رده سامسونگ m51 هست هم خیلی قوی عمر باتری بی نظیر
و قیمت تقریبا معمول

SHREK

اگر پلاستیکی نباشه با صفحه 60 هرتزی منتظرم.

Mahdi

بنظرم از عمد دوربین نوت۲۰الترا رو ضعیفتر از اس۲۰الترا کرد

نویسنده آزمایشی

اره دقیقا👍👍👍
من قبلا گفته بودم

5G

منم تو زومیت گفته بودم همه منفی دادن

فکر کنم s21 note edition راست باشه😂

Milad7

با این سیاست مسخره ی سامسونگ بعیده….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)