حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک اپلیکیشن مناسب برای آموزش زبان‌های خارجی‌ می‌گردند؟ بدون شک تابه‌حال با سایت زینسی آشنا نشده‌اید. این سایت آموزش تمامی زبان‌های مدنظر شما را به‌خوبی پوشش داده است و شما را با دنیایی ورای آن چیز که تصور‌ می‌کنید، آشنا خواهد کرد. بیشتر افراد تنها با نشستن و بی‌توجهی به اموری که اطراف آن‌ها در جریان است، تنها‌ می‌گویند ما نیز‌ می‌خواهیم زبان یاد بگیریم.

در صورتی که واقعا چنین قصدی دارید کافی است کمی در اینترنت جستجو کرده تا به گستره وسیعی از اپلیکیشن‌های زبان دسترسی پیدا کنید. در این مقاله قصد معرفی بهترین اپلیکیشن‌های زبان را به شما داریم. اگر برای کسب اطلاعات در این زمینه کنجکاو هستید، تا پایان متن با ما همراه باشید.

یادگیری زبان بدون دردسر چگونه ممکن است؟

در زمان‌های قدیم زمانی که افراد قصد داشتند زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی را آموزش ببینند، دسترسی کافی به مراکز مربوطه نداشتند. به علاوه مانند این سال‌ها اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های اینترنتی پیشرفته وجود نداشت که هر کس بنابه تمایل خود شروع به یادگیری زبان کند. در سال‌های اخیر به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، تنها با یک کلیک در اینترنت وارد دنیای وسیعی از هر موضوع خواهید شد.

همانطور که‌ می‌دانید یادگیری زبان انگلیسی یکی از نیازهای امروزه بشر است. به همین دلیل هر شخصی که زبان را به‌خوبی بلد باشد، بدون شک در صدر فهرست دیگران برای استخدام در شرکت‌های مختلف قرار‌ می‌گیرد. درنتیجه اگر تمایل دارید شما نیز جزو افراد مجرب در حوزه زبان‌های خارجه خصوصا زبان انگلیسی باشید، حتما باید از همین حالا آموزش زبان را شروع کنید.

 

با اپلیکیشن‌های موثر و کاربردی زبان آشنا شوید

شناخت برنامه‌های آموزش زبان برای آنکه شما را در زمینه یادگیری با سرعت بیشتری به جلو ببرد، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر قصد شناخت بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان را دارید، ادامه متن را از دست ندهید.

نرم‌افزار شگفت‌انگیز Doulingo

یکی از بهترین نرم‌افزارهای زبان که کاربر میلیونی دارد، اپلیکیشن Doulingo است. این برنامه با آموزش 35 زبان با ساده ترین و کارآمدترین روش‌ها، شما را به یک استاد در حوزه زبان‌های مختلف و رایج در دنیا تبدیل خواهد کرد. جالب است بدانید که این اپلیکیشن برخلاف دیگر برنامه‌ها محدودیت سنی ندارد و از طریق بازی شما را وارد دنیای عجیبی از زبان‌های خارجه‌ می‌کند که تابه‌حال تجربه آن را نداشتید. از دیگر ویژگی‌های حیرت‌آور این اپلیکیشن یادگیری زبان به صورت مداوم برای جلوگیری از فراموشی آن خواهد بود. زیرا تمامی زبان جزو مقوله‌های فرار به حساب‌ می‌آید و اگر به طور دائم تکرار و تمرین نکنید، بدون شک در کمترین زمان ممکن تمام آموخته‌های خود را از یاد خواهید برد.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن توسط کارشناسان در خارج از کشور نیز تایید شده و برای تمام سنین توصیه‌ می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد‌ می‌کنیم که حتما این اپلیکیشن را استفاده کنید و از یادگیری زبان به طور روزانه لذت ببرید. این کار سبب خواهد شد هیچ گاه از یادگیری زبان دست نکشید و مدام دلتنگ آن شوید. نکته‌ای که لازم است در‌باره نرم‌افزار Doulingo بیان کنیم، رایگان بودن آن است. یعنی بدون آنکه نیاز باشد هزینه‌ای پرداخت کنید، زبان موردعلاقه خود را یاد خواهید گرفت.

 

اپلیکیشن بی‌بدیل Learn languages with memrise

اگر تمایل دارید چنان غرق خواندن زبان شوید که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید، باید اپلیکیشن Learn languages with memrise را انتخاب کنید. یادگیری زبان به کمک این اپلیکیشن به قدری شما را شیفته و مجذوب زبان خواهد کرد که هیچ گاه تمایل ندارید از مطالعه زبان دست بردارید. این برنامه جزو اپلیکیشن‌های محبوب در حوزه آموزش زبان در دنیا به حساب‌ می‌آید که چشمان زیادی را به خود خیره کرده است.

نحوه آموزش زبان در این اپلیکیشن از طریق ویدیوهایی است که کاربران مجرب در هر زبانی برای در میان گذاشتن دانش خود آن‌ها به اشتراک‌ می‌گذارند. روش آموزش این برنامه به نحوی جامع و منحصربه‌فرد است که تلفظ، نوشتار و دیگر جوانب را به طور کامل برای شما بیان‌ می‌کند و زبان‌های خارجه را همچون زبان مادری به شما آموزش خواهد داد.

 

آموزش زبان را با بهترین اپلیکیشن‌ها به تفریحی بی‌نظیر برای خود تبدیل کنید

زبان جزو آن دسته از دانش‌هایی به شمار‌ می‌رود که تقریبا تمام افراد باید از آن بهره بگیرند. در سال‌های گذشته بر یادگیری زبان‌های خاص خیلی تاکید نمی شد. اما امروزه هر زبانی اهمیت خاص خود را پیدا کرده و برخورداری از دانش کافی در این زمینه شما را در هر کاری یاری خواهد داد. یکی از این زبان‌ها که باید حتما یادگیری آن را در اولویت امور خود قرار دهید، زبان انگلیسی است.

آموزش این زبان از زمان‌های قدیم نیز به طور مداوم تاکید‌ می‌شد، اما اغلب افراد از اهمیت آن چشم‌پوشی‌ می‌کردند. در این سال‌ها به دلیل افزایش تکنولوژی در حوزه آموزش و یادگیری زبان، با کوچکترین تحقیق در اینترنت وارد دنیای بی نظیر زبان خواهید شد. در این مقاله تلاش کردیم دو نوع از بهترین اپلیکیشن‌های زبان را به شما معرفی کنیم. به عنوان مثال اپلیکیشن Doulingo که در دنیای آموزش زبان حرف اول را‌ می‌زند همراه با تمام ویژگی‌های بی نظیری که دارد،  بررسی شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حیف که دالینگو زبان فارسی نداره ، شاید هم خوب باشه کسی که یه کم زبان انگلیسی بلد باشه میتونه دوتا زبان رو با هم یاد بگیره

SHREK

اگر یکم انگلیسی بلدین توی یوتیوب ویدئو با زیر نویس انگلیسی ببینین و بعد از یک مدت زیرنویس بردارین تاثیرش هم توی مکالمه هم توی listening خواهید دید. (بیشتر اخبار و یا مستند یا کانال هایی مثل UBT یا mrwhosthebossیا هر کانال دیگه فقط زبان اصلی اون شخص انگلیسی باشه)

Milad7

متشکرات 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)