حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اپل M1X برای مک بوک پرو ۱۶ اینچ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، پردازشگرها

ما به طور فزاینده ای از عملکرد چیپست جدید اپل M1 تحت تأثیر قرار گرفته ایم، که تکامل پردازنده A14 آنها است. امشب همچنین می شنویم که تراشه اپل M1X برای مک بوک پرو ۱۶ اینچ ارایه خواهد شد. این تراشه یک ارتقا قابل تامل نسبت به M1 است.

تراشه اپل M1X

با وجود عملکرد قابل توجه اپل M1 اما این شرکت هنوز از پای نمی‌نشیند و طبق شایعات در حال کار بر روی نسل بعدی تراشه با نام Apple M1x است.

تراشه جدید اپل ام ۱ ایکس با ۸ هسته “Fire Storm” و 4 هسته “Ice Storm” برای کارهای سبک تر، از معماری Big-small استفاده خواهد کرد. این پردازنده Apple M1 از 8 هسته (4 هسته از هر نوع) برای افزایش عملکرد بهره می برد.

تراشه جدید ظاهرا به سمت مک بوک پرو ۱۶ اینچی پیش می رود که ممکن است خیال خریداران مک بوک پرو را راحت کند. با توجه به اینکه تنها تفاوت میان چیپست مک بوک ایر و مدل ۱۳ مک بوک پرو در فن خنک کننده آن بود، مدل پرو ۱۶ اینچ می تواند پروتر باشد!

این منبع ادعا کرد که منابع وی گفته است:

“اگر فکر می کنید M1 سریع است، M1X را ندیده اید”.

ما گمان می کنیم اینتل و کوالکام از این که اپل سخت افزار را بدون سیستم عامل نمی فروشد، خیالی آسوده دارند، چرا که در غیر این صورت برندهای دیگر احتمالا برای خرید تراشه اپل سرودست می شکستند! اما فقط یک لحظه فکر کنید که روال عوض شود!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

[[ ما گمان می کنیم اینتل و کوالکام از این که اپل سخت افزار را بدون سیستم عامل نمی فروشد، خیالی آسوده دارند، چرا که در غیر این صورت برندهای دیگر احتمالا برای خرید تراشه اپل سرودست می شکستند! اما فقط یک لحظه فکر کنید که روال عوض شود! ]] تیکه آخر باحال بود.قدرت پردازنده M1 و پردازنده های تولیدی اپل مطمئنا خیلی قوی خواهد بود ولی اپل باید انقلاب اصلی رو در پشتیبانی نرم افزاری برنامه های دسکتاپ و آیفون و آیپد انجام بده که البته تا اینجای کار خوب عمل کرده و تا چند سال دیگه باید دید چه شکلی خواهد بود

Mahdi

باید رم زیادی برایش بگذارد

Farcry

به نظر من نه.اپل همون مقدار رم مک بوک های اینتل رو در مک بوک های آرم خودش می‌زاره که کاملا کافیه.کلا مک بوک و مک بوک و مک ا و س برای گیم نیستن.همبن لبتاب های آرم اپل به جز گیم تمامی کار های عادی و حرفه ای رو به خوبی و با سرعت بالاتر از لبتاب های ویندوزی انجام میده.

mehrdad_ma

Big-small

فرقش با big&little چیه ؟

SHREK

وقتی میگی Big&small یعنی سایز دقیق اون چیزی که در موردش حرف میزنی میدونی. Big-small ندیدم جایی ولی تا جایی که فهمیدن اولین بار برای تبلیغ یه ماشین ازش استفاده شده که کوچیک بوده ولی جای زیاده داشته.

m.b

فرق خاصی ندارن… بازی با کلماته…
مثل udc و cud و cup که همگی یعنی دوربین زیر صفحه نمایش یا پنل نمایشگر…

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)