حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار فروش نمایشگر هوشمند شاهد رشد ۲۱ درصدی سالانه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تحلیل بازار

موسسه Strategy Analytics گزارشی درباره بازار بلندگوی هوشمند جهانی چارک سوم ۲۰۲۰ منتشر کرده است. بر اساس آن، میزان فروش در سال تنها ۲.۶٪ افزایش یافته است. با این حال، بلندگوهای هوشمند دارای صفحه نمایش معروف به نمایشگرهای هوشمند نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته اند زیرا مشتریان بیشتری آنها را به بلندگوهای هوشمند معمولی ترجیح می دهند. در حقیقت بازار فروش نمایشگر هوشمند شاهد رشد ۲۱ درصدی سالانه است.

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM

بلندگوی هوشمند ال جی XBOOM

طبق گزارش، فروش نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه سوم سال 2020 به 9.5 میلیون دستگاه رسیده است. به عبارت دیگر، رشد 21 درصدی در سال داشته است. در نتیجه، سهم بازار این گروه از ۲۲٪ در سال گذشته به ۲۶٪ افزایش یافت.

در این بازار برندهایی مانند آمازون و بایدو بازار نمایشگرهای هوشمند را رهبری کردند. Amazon Echo Show 5 و Baidu Xiaodu Zaijia 1c پرفروش ترین محصولات نمایشگر هوشمند در سراسر جهان در چارک سوم 2020 بودند. علاوه بر این، آمازون همچنین با داشتن 28.8٪ سهم از کل فروش، موقعیت خود را به عنوان رهبر کل بازار بلندگوهای هوشمند جهانی حفظ کرد.

برندهای دیگر نیز شاهد افزایش فروش و سهم بازار خود بودند، به غیر از شیائومی که “سه ماهه ناامیدکننده” داشت.

گفته شده است که مانند تلفن های هوشمند ، بازار بلندگوی هوشمند جهانی نیز در سه ماهه اول سال 2020 به شدت تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته است. اما به لطف مدل های جدید و بهبود اقتصادی و همچنین احساسات مصرف کننده در مناطق خاص، انتظار می رود چارک پایانی امسال فروش بیشتری داشته باشد.

شما به خرید یک نمایشگر هوشمند فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

که اینطور…. ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)