حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A32 5G سامسونگ با طراحی متفاوت لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

رندرهای منتسب به قاب گلکسی A32 5G منتشر شده است و نگاهی اجمالی به طراحی احتمالی ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند دارد. این یک طراحی جدید از سامسونگ است که به نظر جذاب و متفاوت است. ارایه این طرح جدید روی یک گوشی میان رده اقتصادی می تواند جذاب تر هم باشد.

گلکسی A32 5G

طبق آنچه در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، این تلفن هوشمند می تواند دارای دوربین سه گانه اصلی باشد که به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته اند. در کنار این مجموعه دو فلاش LED نیز به صورت عمودی هم قرار گرفته اند. همچنین این رندرها نشان می دهد که دکمه های تنظیم کننده صدا و حسگر اثر انگشت فیزیکی در سمت راست گوشی قرار دارند. همچنین از یک درگاه 3.5 میلی متری استفاده می شود.

گلکسی A32 5G

گلکسی A32 5G

رندرهای قاب Galaxy A32 5G سامسونگ توسط Sudhanshu توئیت شده است. همانطور که می بینید ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند دارای یک عنصر طراحی جدید است. این طراحی تا کنون در سامسونگ دیده نشده است. اگر به نمای بقل دستگاه نگاه کنید، سه دایره سه دوربین به صورت مجزا طراحی شده اند. دوربین ها به صورت عمودی تراز شده اند و دو فلاش LED در کنار سه دوربین قرار گرفته است.

دکمه های فیزیکی گلکسی A32 5G در سمت راست قاب دیده می شود. علاوه بر این، ما همچنین می توانیم بریدگی های کوچکی را در پایین مشاهده کنیم که احتمالاً مربوط به یک پورت 3.5 میلی متری، یک خروجی بلندگو و یک درگاه شارژ USB Type-C است.

در حالی که هیچ تأیید رسمی در مورد این تلفن هوشمند وجود ندارد، یک گزارش نشان داد که سامسونگ نام های تجاری را برای نام 9 تلفن هوشمند در سری Galaxy A که شامل سامسونگ Galaxy A32 است، ثبت کرده است.

نظر شما چیست؟ طراحی متفاوت گلکسی A32 5G را می پسندید؟ فعلا به نظر می رسد که سامسونگ هنوز کناره های دستگاه خمیده (برخلاف لبه های صاف آیفون ۱۲) را بهتر می داند و عملکرد مثبتش در ارگونومی دستگاه را می خواهد.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این شد یه چیزی

SHREK

از طراحیش خوشم امد به مولا ولی فک نمیکنم صفحه نمایش و دوربین خوبی داشته باشه. منتظر A52 میمونم به مولا اگر خوب باشه همونو میگرم به مولا.

نویسنده آزمایشی

ولی ممکنه مثل a42 زشت باشه

Naranj

شما چرا یک پرچمدار نمیگیری؟ از خود مولا هم بپرسی همینو میگه!

SHREK

کاربر: Y9a بهتره یا Mate 30pro؟ از کجا میتونم بخرم؟
هواوی موبایل فارسی: بستگی به نیاز و استفاده شما دارد. دستگاه Mate 30 pro هنوز به صورت رسمی وارد کشور نشده و قیمت جهانی آن حدود 1191یورو می باشد.
😂 😂 😂 😂 میت 30 پرو بهتره یا y9a به مولا😂😂😂🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️☠️☠️☠️

The MTest MT

وای 9 ای خیلی بهتره بابا اصلنم به کایرین 990 در مقابل هلیو جی 80 توجه نکنید

SHREK

😂😂کاش فقط چیپست بود😂

ali karimi

y9a واقعا قشنگه ایکاش حداقل 5جی بود چیپ مدیاتک دایمن 800 یا 820 فکر کنم بود اونارو میزاشت بهتر میشد، ولی حیف که اونم تحریم و نمیتونن بهش چیپهای 5جی بدن و فقط 4جی میتونه بخره

فوق العاده زیبا
اگه گوشی های قدرتمند دیگه ای هم با همین طراحی بیاد از سامسونگ خیلی عالیه
من این‌طراحی رو خیلی دوست دارم.
اولین طراحی خیلی خوب سامسونگ میشه گفت🙂🙂

The MTest MT

احتمالا ال سی دی باشه
میشه از دکمه پاور اثر انگشتی فهمید

ali_s

طراحیش قشنگه قیمتشو باید دید😐

Naranj

سامی توی ۵g روی میانرده ها داره میترکه!

Naranj

*میترکونه

ali karimi

نگفت چیپستش چیه، 770 که فکر نکنم باشه شاید سری 600 5جی باشه،یا میره سمت مدیاتک دایمن 800u یا 720 بود فکر کنم شایدم هیچکدوم نباشه، خسته نباشم خووودایی

Milad7

چه عجب سامی یکم تنوع به خرج داد خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)