حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu تراشه Snapdragon 775G و Snapdragon 875 پیشرفت اساسی تراشه میان رده را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 33 دیدگاه | بنچمارک، تست، کوالکام

ما مدتی است که منتظر تراشه اسنپدراگون ۷۷۵ جی هستیم. همچنین خیلی از چشم ها به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۵ دوخته شده است. امروز اما بنچمارک Antutu تراشه Snapdragon 775G و Snapdragon 875 پیشرفت اساسی تراشه میان رده را نشان می دهد. این یعنی شما می توانید پیشرفت اساسی تری در SD775G نسبت به SD765G ببینید و پیشرفت SD875 نسبت SD865 پیشرفت کمتری را نشان می دهد که البته اصلا ناامیدکننده نیست.

بنچمارک Antutu تراشه Snapdragon 775G و Snapdragon 875

ماه دسامبر به سرعت در حال نزدیک شدن است و این بدان معناست که کوالکام به زودی از پردازنده اصلی و پرچمدار نسل بعدی خود به همراه تراشه رده متوسط ​​خود رونمایی خواهد کرد. این تراشه ها به ترتیب Snapdragon 875 و 775G نام دارند. و به لطف یک خبرچین معروف چینی، ما همچنین می توانیم ایده خوبی در مورد انتظارات از نظر عملکرد بدست آوریم.

گزارش شده است که تراشه پرچمدار Snapdragon 875 امتیاز 740،000 در AnTuTu کسب کرده است که تقریباً 25٪ سریعتر از تلفن های هوشمند مجهز به Snapdragon 865 Plus است که ما آزمایش کردیم. سقف آنها در حدود 600000 است.

اسنپدراگون ۸۷۵

اسنپدراگون ۸۷۵

با این حال، ما در مورد عملکرد خام پردازشگر مرکزی و به طور خاص در مورد عملکرد تک هسته ای کنجکاو هستیم. از این گذشته، گفته می شود که این چیپست از ساختار و آرایش متفاوت دیگری بهره می برد.

یک هسته بزرگ Cortex-X1 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز به همراه سه هسته دیگر Cortex-A78 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز پشت فرمان می نشیند (!) در حالی که هسته های کم مصرف Cortex-A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز کار می کنند. در مورد GPU این تراشه با Adreno 660 همراه خواهد بود و کل تراشه بر روی فناوری کاملا جدید ۵ نانومتری ساخته خواهد شد.

متأسفانه، هم اکنون ما هیچ جزئیاتی در مورد معماری Snapdragon 775G جانشین Snapdragon 765G نداریم. اما نمره احتمالی AnTuTu 8 نوید بهبود قابل توجهی می دهد. این در حالی است که گوشی های Snapdragon 765G فقط 320،000 امتیاز می گیرند، حدود 530،000 امتیاز کسب کرد. این افزایش 65 درصدی عملکرد است.

به یاد داشته باشید، حتی اگر نمرات درست باشد آزمایشات روی یک نمونه اولیه آزمایش انجام می شود، بنابراین عملکرد واقعی ممکن است متفاوت باشد.

نظر شما چیست؟ عملکرد تراشه های جدید کوالکام را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
33 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

امتیاز ۷۷۵ واقعا خوبه ولی باید دید روی چه گوشی های با چه قیمتی عرضه میشه.

AŁɪ

بازم مدیاتک غافل گیرش می‌کنه🙂
Happy birthday to you 🎉🎂

lovenokia

امیدوارم روی گوشی های سامسونگ این پردازنده رو ببینیم . مثلا روی A80 جدید

……….
پ.ن :
https://www.youtube.com/watch?v=uUFERQNFRgE

ودیوی بالا عملکرد گیمینگ اسنپدراگون 750g بر روی گوشی سامسونگ A42 5g هستش .

لگ های ریزی داره . انتظار داشتم باز نسبت به اگزینوسی ها بهتر باشه . که 🙁

lovenokia

البته پردازنده این گوشی برای گیم بهینه نشده و 750 معمولی هست و پسوند G نداره .

ali.reihani

کی گفته نسخه g نیستش؟
همه منبابع از جمله سایت سامسونگ گفتند نسخه g هستش
Gsmarena اشتباه زده خودش گفته unconfirmed

The MTest MT

اخخخ یاد ان 95 هشت گیگ بخیر:)
بدجور دلم تنگش شد

Naranj

۱ دسامبر مشخص میشه
……….
آقای عط.ایی قلم سفید روی زمینه سفیده دیده نمیشه

The MTest MT

875 بهترینه منتظر می 11، کی 40 و پوکو اف 3 پرو هستیم

نویسنده آزمایشی

پوکوفون ۳ به احتمال بسیار زیاد ازین تراشه استفاده نمیکنه احتمالاً از تراشه جدید مدیاتک استفاده میکنه شاید هم تراشش اگزینوس ۲۱۰۰ باشه.

امتیاز آیفون ۱۲ معمولی تو دگزو شد ۱۲۲
بالاتر از نوت ۲۰ اولترا🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Mahdi

مدیاتک با پردازنده پرچمدارش میخواد اسنپ ۷۷۵ رو غافلگیر کنه چه جالب ، عزیز اگه میتونی اسنپ۸۷۵ رو غافلگیر کن از هر نظر

نیما عرفانی

مدیاتک با دایمن ۸۲۰ و ۱۰۰۰L و ۱۰۰۰c ثابت کرد که هم در قدرت و عملکرد و هم در ثبات و پایداری گرفتنِ نه تنها سری ۷۰۰ کوالکام براش مثل شوخی میمونه بلکه یه جورایی از خجالت کایرین هم دراومد…
اون چیپستی که طبق خبرها شایعه شده که ۶ نانومتری هست و قراره رقیب پر و پیمونی برای اگزینوس ۱۰۸۰ باشه بازم می‌تونه ۷۷۵ کوالکام رو ببره تو سایه و احتمال داره اون چیپست از مدیاتک جانشین دایمن 820 یا ۱۰۰۰l/۱۰۰0c باشه که تا مدتی در انحصار اوپو یا شیائومی قرار میگیره مثل انحصار ۱۰۸۰ برای ویوو.
(فقط جای خالی یه بالارده از کایرین که جایگزین ۹۸۵ و ۸۲۰ باشه به شدت احساس میشه…)
مدیاتک معمولاً تو چیپست های میان رده و بالارده حرف های زیادی برای گفتن داره و تو پردازنده های پرچمدار همون‌طور که قبلاً با دایمن ۱۰۰۰ پلاس نشون داد در حد و اندازه ی کایرین ۹۹۰ ۵G و اگزینوس ۹۹۰ هست و از اسنپ ۸۶۵ یکی دو level پایین تر بود.‌ در آینده ای نه چندان دور هم باز چیپست پرچمدار جدیدش فکر کنم در بهترین حالت با کایرین ۹۰۰۰ و اگزینوس ۲۱۰۰ برابری کنه و اسنپ ۸۷۵ رو نتونه بگیره.(Bionic A14 هم که بحثش جداست و خودم به شخصه خیلی قبولش دارم.)
ها اینم اضافه کنم که طبق شواهد و قرائن فعلی تو چیپست های پرچمدار جدید به نظر میرسه اختلاف به حداقل رسیده باشه ولی بازم بعید نیست اسنپ ۸۷۵ تو اکثر شاخصه ها بهتر عمل کنه.
بی صبرانه منتظرم نماینده های کوالکام ، سامسونگ و مدیاتک با یه هسته ی سفارشی X1 بیان و عملکرد کایرین ۹۰۰۰ بدون اون هسته رو در مقابلشون ببینم…

نیما عرفانی

“بی صبرانه منتظرم نماینده های کوالکام ، سامسونگ و مدیاتک با یه هسته ی سفارشی X1 و ۳ هسته ی A78 بیان و عملکرد کایرین ۹۰۰۰ بدون اون هسته هارو در مقابلشون ببینم…”

ali karimi

سلام نیما جان، عکس پروفایلو عوض کردی یه لحظه شک کردم، آره حرفت درسته کایرین 9000 از a77 استفاده کرده درصورتی که اینا از a88 استفاده میکنن، حالا چرا کایرین امثال از a88استفاده نکرد، آخه چرا اینکارها و میکنه؟؟

ali karimi

نیما جان داداش اسم این چیپهای جدید مدیاتک مشخصه یا مشخصاتش ن چیه؟؟

نیما عرفانی

سلام علی جان
در مورد کامنت اولت ؛ والا ایده ای به ذهنم نمی‌رسه که چرا از هسته های جدید برای CPU استفاده نکرده اما به نظرم بخش گرافیک براش اهمیت بیشتری داشته که تو اون قسمت بیشتر سرمایه‌گذاری کرده و سنگ تموم گذاشته و تا قبل از ۹۰۰۰ هم هواوی سابقه نداشته که اینقدر گرافیک رو ارتقاء بده…
و در مورد کامنت دومت؛
نه راستش اطلاعات جامعی در دسترس نیست نه در مورد مشخصاتش خبری درز شده نه اسمش اما خب احتمالش هست که دیرتر از چیپست پرچمدارِ کوالکام و سامسونگ معرفی بشه…
فقط بعضی منابع تکوتوک عنوان کردن که شاید اسمش دایمنسیتی ۲۰۰۰/۲۰۰۰ پلاس باشه .

Mahdi

دایمن ۸۲۰ که حساب نمیشه چون انحصاری شیائومی هست ، هر چقدر هم خوب باشن امسال آن چنان که باید استفاده نشدن ، اسنپ ۷۷۵ هم اگه واقعا ۵۳۰ هزار یا حتی ۵۰۰ هزار رو بگیره شک نکن که موفقیت اسنپ ۷۶۵جی رو تکرار میکنه

نیما عرفانی

خب این کامنت چه ربطی به حرفای من در جواب کامنت بالاییت داشت؟
موفقیت اسنپ ۷۶۵G ؟؟!
بحث انحصاری بودن یا نبودن نیست کمااینکه ۷۶۸G هم انحصاری،سفارشی و دست کاری شده ی شیا و کوالکام بود اما باز در سطح پایین تری از دایمن ۸۲۰ و کایرین ۸۲۰ قرار داشت .
بحث گستردگی استفاده ی یه چیپست با توانایی و قدرتش دو مقوله ی جداست …
دایمن ۸۰۰ و ۸۰۰u هم رو دامنه ی وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار گرفت پس طبق حرف خودت اونم موفقیت داشت دیگه…
چیزی که مشخصه ؛ مدیاتک تمرکزش بیشتر رو تراشه های میان رده و بالارده ست و کوالکام رو پرچمدار .

AŁɪ

پارسال هم همین رو می‌گفتید که اسنپ ۷۶۵ جی میاد و همرو غافل گیر می‌کنه .
در صورتی که تو اکثر تستا با اختلاف زیر کرین و مدیاتک هست .

نیما عرفانی

۷۶۸G انحصاری هم همینطور …

AŁɪ

دقیقا اونو یادم نبود 🤙😅

Mahdi

برای همین بود که اکثر میانرده و بالارده ها اسنپ ۷۶۵جی داشتن

AŁɪ

پراید هم مردم زیاد ثبت نام میکردن پس خوبه 🙂🤙

Taha

علی چرا دروغ میگی😡😠
مگه پراید بده؟😡
اینم مدرک که پراید فوق العاده است😂👇👇
https://uupload.ir/view/s9of_fb6f45642822dcf6760265df31fbc9404548348-222p.mp4/

Mahdi

حرف عجیب غریب نزن الجی وینگ مگه پرایده ، پیکسل ۵ مگه پرایده

m.b

من موندم این چه منطقیه که میگه اگه سال پیش زیاد خوب نبود پس امسالم خوب نیست!
رفیق من! اگر این منطق باشه خود مدیاتکی که لابد اولین گوشیته دست گرفتی و ذوق‌زده‌ای الان آشغال باید میبود! اما تغییر کرد از اون آشغالای قدیم و با حمایت همه‌جانبه شیائومی تو روزگاری که داشت غرق میشد، الان داره روز به روز جون میگیره و هوآوی هم دیگه مجبوره از مدیاتک استفاده کنه تا چند وقت… و گوشی با دایمنستی 1000 پلاس و 1000 قراره بده…
خب پس در این صورت جنبه تکنولوژی رو داشته باشید… نه مدیاتک بینظیره و نه اسنپدراگون اما منطق بعضی‌تون واقعاً خنده‌داره… قرار نیست همیشه سرنوشت آینده یه برند عملکرد پارسالش باشه و بر اساس همینم مدیاتک شده مدیاتک الان! یه مدت یه آشغالایی میزد که به چیپست های یکبارمصرف معروف بودن! اما الان چیزایی میزنه که واقعاً قابل قبول هستن… واقع بین و منطقی باشید… و صد البته سلامت…🌹

ali karimi

اسنپ 775 به احتمال زیاد باید خوب باشه، 875 هم که هیچ بحثش جداستو واقعا عالیه، 750 فکر نکنم چیز خوبی باشه البته خب شاید از چیپستهای دیگه بهتر باشه،البته خودم که از865 پلاس خوشم اومده، که تا جایی که میدونم گوشی با این چیپ نیست تو ایران درسته؟؟

Mahdi

۷۵۰ که ضعیف شده اسنپ۷۶۵جی هست باید هم قوی نباشه

LOOL

باور کنيد تو ميانرده اسنپ يک پند به تمام معناست . چرا نميخواين قبول کنين . بخدا کايرين توي ميانرده بهترينه ( دقت کنيد توي ميانرده ) بعدشم رده ی دوم رو ميدم به سري دايمنسيتي . هر چقدرم اسنپدراگون عالی کار کنه ، کایرین یا مدیاتک یه پردازنده میدن و میزنن نفت در میاد قشنگ (:

Taha

اگه منظورت کایرین ۷۱۰ هست که نابوده.
چون کایرین ۸۲۰ بالارده هست و دایمن ۸۲۰ هم پودرش می‌کنه.
( یه ذره خشن توضیح دادم😁)

The Destroyer

البته این بالارده اصلی نیست
این جایگزین ۷۶۵جی هست فقط
اون بالارده اصلی که اوورکلاک شده ۸۶۵ پلاسه هنوز نیومده

m.b

البته اونو فکر نمیکنم کوالکام بسازه… اوپو داره یه پردازنده مخصوص خودش میسازه…

Milad7

امتیاز 775 که خیلی خوبه باید عمکردش را دید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)