حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه با طراحی سایت شرکتی کسب و کار خود را جهانی کنیم؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پیشرفت برق آسای تکنولوژی نه تنها در زندگی روزمره تک تک ما ریشه دوانده، بلکه دگرگونی وسیعی در دنیای کسب و کارهای آفلاین نیز پدید آورده است، تا جایی که دیگر راه‌اندازی کسب و کار در بستر آنلاین نه تنها یک پیشنهاد مطلوب است؛ بلکه یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. اولین سوالی که ممکن است در ذهنتان ایجاد ‌شود، این است که باید از کدام نقطه شروع کنیم؟ بی‌شک طراحی سایت شرکتی اولین گامی است که می‌توانید برای ورود به دنیای پرفرازو نشیب آنلاین بردارید.

اکنون که جواب سوال خود را گرفتید با یک مشکل جدی مواجه خواهید شد؛ اما نگران نباشید. بی‌تردید طراحی یک سایت حرفه‌ای کار چندان راحتی نیست و نیاز به یک تیم متخصص و خلاق دارد تا بدون هیچ نقصی یک سایت آماده را بدون کوچک‌ترین زحمتی در اختیار شما قرار دهند. امروزه شرکت‌های بسیاری وجود دارند که راه ورود به این عرصه را برای شما آسان می‌کنند و در کمترین زمان ممکن به طراحی سایت موردنظرتان می‌پردازند؛ اما مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید؛ این است که کدامیک از این شرکت‌ها می‌توانند بهترین سرویس را به شما ارائه دهند؟

ما طبق تجربه‌‌ای که در سال‌های اخیر کسب کرده‌ایم، شرکت همیار توسعه را که یکی از بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت محسوب می شود، پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با سابقه درخشانی که در ارا‌ئه خدمات خود دارد، در سه سال متوالی کاندید جشنواره وب و موبایل ایران، در زمینه طراحی سایت و سئو شده است و در رده پنج شرکت برتر طراحی سایت ایران قرار گرفته است.

طراحی چه سایتی می‌تواند برای شما گزینه بهتری باشد؟

شما در گام اول برای شروع، نیازی به سایت‌های پیچیده و گران‌قیمتی که با زبانهای برنامه نویسی PHP و ASP.NET  طراحی شده‌اند، ندارید چراکه با یک هزینه مقرون به صرفه، ‌می‌توانید از طریق سیستم‌های مدیریت محتوا به سایت ایده‌آل خود دست پیدا کنید. وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که به دلیل مدیریت آسان و امنیت بالایی که دارد بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. همیار توسعه با طراحی سایت وردپرس، رویای شما را برای داشتن یک سایت اختصاصی تحقق می‌بخشد و ضمانتی برای هویت برند شما خواهد بود.

طراحی سایت

طراحی سایت

در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تجربه کاربری (User Experience)

همانطور که می‌دانید، اولین چیزی که نظر کاربر را به سایت شما جلب می‌کند، یک ظاهر زیبا با رنگ‌بندی هارمونیک است. شاید در نگاه اول این موضوع امری ساده به نظر برسد؛ اما اصول پیچیده‌ای پشت این رنگ‌ها پنهان شده است که تنها یک طراح خلاق می‌تواند از این اسرار پرده بگشاید.

همیار وردپرس با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در طراحی سایت یک تجربه کاربری مطلوب را برای مخاطبان شما ایجاد می‌کند؛ همچنین محل قرار گرفتن منوهای سایت، تقسیم بندی‌ها و بخش ‌بندی قسمت‌های مختلف از دیگر مواردی است که از چشم طراحان همیار توسعه دور نمی‌ماند و با به کارگیری اصول حرفه‌ای به طراحی هریک از این موارد می‌پردازد.

سرعت بالای وب سایت

از جمله قوانینی که در همیار توسعه بدان توجه ویژه‌ای می‌شود، سرعت لود صفحات سایت است؛ زیرا از آنجایی که در دنیای امروز وقت، گرانمایه‌‌ترین نعمت هر آدمی است، هیچ کسی وقت ارزشمند خود را صرف لود کردن صفحات سایت شما نمی‌کند.

پس اگر سرعت سایت شما پایین باشد، ارزشمندترین محتوا هم ارزشی نخواهد داشت. فرق نمی‌کند زیباترین محصولات را داشته باشید یا بهترین خدمات را ارائه دهید مخاطب سایت شما را به راحتی رها کرده و به سایت رقیب می‌رود.

همچنین شایان ذکر است که سرعت سایت به صورت مستقیم بر روی سئوی سایت تاثیر می‌گذارد و به مرور زمان شاهد پایین آمدن رتبه خود در صفحات گوگل خواهید بود؛ از این رو تیم تخصصی همیار توسعه با رعایت اصول فنی، سایتی با سرعت بالا به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

رعایت اصول سئو

بزرگ‌ترین رویای یک کسب و کار، رسیدن به صفحه اول و چه بسا رسیدن به رتبه اول گوگل است و این رویا تنها با رعایت صحیح و تخصصی سئو یک وب‌سایت تحقق می‌یابد. به زبان ساده‌تر، سئو رابطه مستقیمی با رتبه سایت شما در صفحات گوگل دارد و باعث می‌شود، با نمایش در رتبه‌های بالاتر از دید مخاطب، یک سایت محبوب شناخته شوید.

همچنین قابل ذکر است که تعامل بیشتر و محبوبیت نزد کاربر درنتیجه منجر به توجه موتورهای جستجوی گوگل به سایت شما می‌شود و به بیان بهتر سایت شما در نزد گوگل نیز یک سایت محبوب شناخته می‌شود؛ از این رو همیار توسعه با به روز نگه داشتن خود از تغییرات لحظه‌ای الگوریتم‌های گوگل، تلاش می‌کند تا همواره بهترین نتایج را با سئو سایت کسب کند.

 

ریسپانسیو (واکنش گرا)بودن

از آنجایی که امروزه کاربران با دستگاه‌های مختلفی مثل لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌ و… به سرچ موضوعات مختلف می‌پردازند، توجه به نمایش سایت متناسب با اندازه دستگاه‌های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از طرفی گوگل در سال 2015  اعلام کرد که میزان جستجوهای انجام گرفته با موبایل بیش از ۵۰ درصد  از  کل جستجوهای گوگل را تشکیل می‌دهد؛ از این رو همیار توسعه می‌کوشد تا با طراحی یک سایت ریسپانسیو تجربه بهتری را برای مخاطبین سایت شما ایجاد کند و مورد توجه موتورهای جستجو نیز قرار گیرد.

امنیت بالا

تامین امنیت وردپرسی از جمله عوامل مهمی است که باید در طراحی سایت شرکتی به آن توجه ویژه‌ای شود؛ چراکه هر سایت ممکن است علاوه بر محتوای سایت‌ که بی‌شک از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، اطلاعات محرمانه مشتریان را نیز در پایگاه داده خود داشته باشد. در صورت ایمن نبودن سایت، هکرها می‌توانند به راحتی اطلاعات کاربران از قبیل رمز عبور، ایمیل شخصی، شماره تلفن و… را سرقت کنند؛ پس به عنوان مدیر یک کسب و کار موفق، حفظ امنیت سایت، برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

بدیهی است که نمی‌توان در این موضوع حساس به هر مجموعه‌ای اعتماد کرد چراکه تنها افراد خبره و کاردان قادر به انجام این امور هستند؛ از این رو همیار توسعه با طراحی سایت‌های وردپرسی با امنیت بالا، این ضمانت را به شما می‌دهد که از حمله هکرها به سایت جلوگیری می‌کند.

 

چند زبانه و دو زبانه بودن طراحی سایت شرکتی

اگر قصد دارید کسب و کار خود را جهانی کنید و با هزینه ای اندک در بازارهای بین المللی فعالیت داشته باشید، بهترین گزینه طراحی سایت چند زبانه و دو زبانه است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به کشورهای مختلف دسترسی پیدا کنید و تجارت خود را گسترش دهید. دنیای جدید تکنولوژی محدودیت زمان و مکان را کاهش داده است به طوری که به راحتی می توانید در دوردست ترین مناطق دنیا به بازاریابی پرداخت و کسب و کار خود را رونق بخشید.

شرکت طراحی سایت همیار توسعه با چندین سال تجربه درخشان در طراحی تخصصی و خلاقانه، خدماتی از قبیل طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و… به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد؛ البته ناگفته نماند که خدمات دیگری همچون سئو و بهینه سازی سایت، طراحی بنر ، پشتیبانی سایت و تولید محتوا از دیگر نقات قوت این مجموعه به شمار می‌رود.

همچنین شایان ذکر است که شرکت طراحی سایت همیار توسعه سعی دارد با حفظ کیفیت، قیمتی مناسب را برای خدمات خود در نظر بگیرد تا با شرایط اقتصادی حاضر بتواند قدمی هرچند کوچک در مسیر پیشرفت هم‌وطنان خود بردارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)