حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با طراحی سایت مشهد توسط داده پردازی فراتک آشنا شوید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا به دنبال بهترین مرکز طراحی سایت مشهد هستید؟ آیا هنوز مجموعه‌­ای متخصص و کاربلد برای طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد پیدا نکرده‌­اید؟ آیا کرونا کسب و کار شما را هم تحت تاثیر قرار داده است و به فکر طراحی سایت در مشهد برای عرضه محصولاتتان افتاده‌­اید؟ آیا تاکنون به داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای فروشگاهتان فکر کرده­‌اید؟ ما در ادامه این مطلب بهترین مرکز طراحی سایت مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد، از مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی خواهیم گفت و فوت و فن بازاریابی اینترنتی را با هم مرور خواهیم کرد.

 

چرا هر کسب و کاری نیازمند یک وبسایت رسمی است؟

تا قبل از شیوع کرونا در جهان در پاسخ به این سوال می‌­توانستیم بگوییم که زندگی در عصر ارتباطات و دسترسی آسان به اینترنت، شرایطی را فراهم آورده است که شرکت­‌های بزرگ، سازمان‌­ها، کشاورزان و تولیدکنندگان بزرگ و کوچک می‌­توانند از بستر آن برای عرضه محصولات‌شان در گستره­ای وسیع استفاده کنند. از سال گذشته و ورود ویروس کووید 19 به جهان و سپس ایران، اجرای طرح قرنطینه و اعمال محدودیت‌­های ترافیکی، بسیاری از کسب و کارها عملا مختل شد و صاحبان آن­‌ها اهمیت وجود یک وبسایت رسمی و فروشگاه اینترنتی را با تمام وجود درک کردند. اگر مشهدی هستید و کرونا کسب و کار شما را به حالت راکد و نیمه تعطیل درآورده، قطعا تا امروز به فکر یافتن مجموعه‌­ای برای  طراحی سایت مشهد و طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد افتاده‌­اید؛ اما شاید چون دانش کافی در زمینه سایت، بهینه سازی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی ندارید، نمی‌­دانید که باید چگونه مرکزی متشکل از کارشناسان متخصص و حرفه‌­ای پیدا کنید. ما به شما کمک می‌­کنیم تا با یک انتخاب هوشمندانه برای طراحی سایت مشهد، به آسانی و در سریع‌­ترین زمان ممکن گوی سبقت را از رقبایتان بربایید!

برای طراحی سایت در مشهد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

راه­‌اندازی یک وبسایت برای یک کسب و کار، پروسه­‌ای مدون، علمی و تخصصی را باید طی کند؛ چراکه وبسایت شما ویترین محصولات شما خواهد بود و سهل انگاری در هرکدام از مراحل راه‌­اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا وبسایت، می‌­تواند تصویری مخدوش از شما به ذهن مخاطب القا کند که تا مدت­‌ها پاک شدنی نیست. اگر شما برای طراحی سایت مشهد به گروهی حرفه‌­ای و کاربلد مراجعه کنید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل وبسایت، طی چهار مرحله برنامه‌­ریزی می­کنند و پروژه را به شما تحویل خواهند داد. این مراحل را با هم مرور می‌­کنیم:

  • نیازسنجی دقیق از مشتری و تبیین راهبردها بر اساس آن

مجموعه­‌ای که قرار است طراحی سایت در مشهد را متناسب کسب و کار شما بر عهده بگیرد در گام اول باید هدف شما از راه‌­اندازی وبسایت را استعلام کند. با بررسی دقیق نیاز و هدف شما از داشتن یک وبسایت منحصر به نوع فعالیت‌تان، کارشناسان مجموعه پیشنهادات راهبردی به شما ارائه خواهند داد تا درخواسته‌ای شما با اصول حرفه­‌ای تلفیق شود و بتوانید به بهترین نتیجه برسید.

  • تدوین چهارچوب طراحی سایت

پس از صحبت­‌های اولیه و رسیدن به درکی مشترک، تیم طراحی سایت مشهد، چهارچوب کلی راه‌­اندازی وبسایت شما را با همه جزییات تدوین می‌­کنند؛ به طوری که شکل قالب، رنگ آن، نحوه ارائه محصولات، زاویه عکاسی صنعتی و همه نکات در نظر گرفته می‌­شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. شاید ظاهرا رنگ و یا انتخاب نوع قالب برای طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد امری پیش پا افتاده به نظر برسد، اما حتما شما این این ضرب المثل را شنیده‌­اید که عقل مردم به چشمشان است! بنابراین جذابیت‌­های بصری وبسایت شما و گرافیک به کار رفته درآن نقش تعیین کننده­‌ای در جذب کردن کاربران دارد. یک قالب حرفه­‌ای با یک رنگ مهندسی شده در برند شدن شما و القای حرفه‌­ای بودن تیم پشتیبان وبسایت شما به مخاطب تاثیرگذارتر است. مجموعه‌­ای که طراحی سایت مشهد را به عهده می‌­گیرد، باید از دانش فنی و هنری لازم برای ارائه پیشنهادات راهبردی به شما برخوردار باشد.

  • کدنویسی وبسایت

هرآن‌چه تا کنون بین شما و تیم طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد به صورت شفاهی تفاهم شده و یا مکتوب به تدوین رسیده است را باید متخصصان فنی به شکل کدنویسی شده، پیاده کنند. هر آنچه در یک وبسایت دیده می­‌شود، حاصل کدهایی است که توسط مهندسان فنی به نگارش و اجرا در آمده است. متخصصان حرفه­‌ای تمامی درخواست­‌های شما را با کدهایی که می­‌نویسند اجرا می­‌کنند، به علاوه تیمی که به صورت حرفه­‌ای طراحی سایت مشهد را به عهده بگیرد، وبسایت را به گونه‌­ای پیاده سازی می­‌کنند که عملکرد مطلوب­تری داشته باشد، صفحه فروشگاه اینترنتی به سرعت برای کاربر لود شود، امکان سرچ کلمات در سایت به راحتی وجود داشته باشد، با لمس یک دکمه امکان دیدن یک یا چند تصویر از یک محصول وجود داشته باشد و به طور مختصر باید گفت هرآن‌چه از یک فروشگاه اینترنتی در ذهن دارید و روی کاغذ می­‌آورید، توسط دانش فنی مهندسان کد نویس پیاده می‌­شود و به شکل یک وبسایت حرفه­‌ای به مخاطبان نشان داده می‌­شود. کدنویسانی که طراحی سایت مشهد را بر عهده می‌­گیرند اگر در کارشان متخصص باشند به خوبی می‌­دانند که لازمه یک وبسایت فروشگاهی سبک بودن آن است؛ به طوری که حجم زیادی از نت مخاطب را اشغال نکند و در کمترین زمان ممکن بر روی گوشی‌­های هوشمند، تبلت و لپ تاپ اجرا شود. هم چنین متخصصان به خوبی کد رنگ‌­هایی که موجب خستگی چشم می‌­شود را می­شناسند و از استفاده از آن ­ها اجتناب می­‌کنند.

  • انجام تست نهایی، آموزش استفاده و رونمایی از وبسایت

پس از اتمام پروژه کد نویسی، کارشناسان طراحی سایت در مشهد، وبسایت را مورد آنالیز قرار می‌­دهند تا مطمئن باشند تمام بخش­‌های آن به درستی کار می‌­کنند و دچار مشکلات احتمالی و خطاهای ناشناخته نیستند. پس از استفاده آزمایشی مراحل کار با وبسایت توسط تیم طراحی سایت مشهد به صاحب پروژه آموزش داده می‌­شود و وبسایت در معرض عموم قرار خواهد گرفت. گفتنی است پس ازآغاز به کار وبسایت تخصصی متناسب با حرفه و شغل شما، کار تیم طراحی سایت مشهد به پایان نمی‌­رسد و آنان ازین پس باید به عنوان پشتیبان فنی سایت در کنار شما باشند تا با بهره گیری از اصول بهینه سازی، بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ بتوانید در مدت زمانی کم و خیلی سریع وبسایت خود را ارتقا دهید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

داشتن یک وبسایت به خودی خود نمی­‌تواند شما را به مقاصدتان برساند. شما وقتی کار طراحی سایت مشهد را به گروهی تخصصی می‌­سپارید که عملیات کدنویسی و اجرای وبسایت را بر عهده می‌­گیرند، پس از روی کار آمدن فروشگاه اینترنتی­‌تان هم به کارشناسانی نیاز دارید که در امر بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داشته باشند و بتوانند بعد از تیم طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد آن را برند کنند. مهم­‌ترین امری که باعث موفقیت و سودآوری کسب و کار شما از طریق وبسایت خواهد شد، جذب کاربر و دیده شدن توسط مشتری است. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می­‌کند تا گزینه اول جستجوی کاربران باشید و در بازه زمانی کوتاه به یکی از مراکز محبوب برای تامین نیازهای مخاطبان تبدیل شوید.

برای طراحی سایت مشهد به کجا مراجعه کنیم؟

حال که کرونا بسیاری از کسب و کارها را به سمت مجازی شدن و آنلاین بودن سوق داده است و با توجه به اینکه رقبای شما نیز بیکار ننشسته اند و آن­ها هم یا تا کنون به دنیای فروشگاه­‌داران آنلاین پیوسته‌اند و یا در شرف ورود هستند، بهتر است کار طراحی سایت مشهد را به تیمی بسپارید که هم متخصص و حرفه­‌ای باشند و هم سابقه درخشانی در اجرای پروژه‌­های بزرگ داشته باشند. علاوه بر این به جز خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی مشهد بتوانند در زمینه ساخت اپلیکیشن، بهینه سازی سایت و نیز دیجیتال مارکتینگ هم یاریگر کسب و کار شما باشند. پیشنهاد ما به شما برای طراحی سایت مشهد، سپردن کار به تیم داده پردازی فراتک است.

اجرای آنچه در ذهن دارید، توسط تیم داده پردازی فراتک

شرکت داده پردازی “فراتک” (www.faratechdp.com) متشکل از متخصصان کاربلد و جوانی است که از سال 1383 کار خود را در زمینه­ خدمات طراحی وبسایت، طراحی اپلیکیشن، سامانه پیامک، بهینه سازی سایت و مارکتینگ آغاز کرده­‌اند و تا امروز 1000 پروژه مهم طراحی سایت را اجرا نموده‌­اند. خدمات فراتک فقط به همین موارد محدود نمی‌­شود، بلکه پشتیبانی دائمی از پروژه­‌های محول شده از جمله مزایای مراجعه به این شرکت خوشنام است. کار طراحی سایت مشهد را با خیال راحت به فراتک بسپارید تا هرآنچه که در ذهنتان می‌­گذرد را اجرا کنند. شما می‌­توانید پیش از هر چیز با کارشناسان فراتک مشاوره آنلاین و رایگان داشته باشید تا با دانش کافی صاحب یک وبسایت یا فروشگاه اینترنتی شوید. حتی می­‌توانید در فضای اندروید نیز اپلیکیشن اختصاصی کسب و کار خودتان را داشته باشید و یک سر و گردن از رقبایتان هم پیشی بگیرید.

کارشناسان فراتک قادرند اپلیکیشن اندروید مختص فروشگاه اینترنتی، اپلیکیشن معرفی شرکت شما و یا محصول تولیدی، اپلیکیشن رستوران یا سفارش غذا، اپلیکیشن هتل ها و سمینارها و کنفرانس‌­ها را نیز بسازند و برای توسعه کسب و کارتان در اختیار شما بگذارند. همچنین این تیم پس از طراحی سایت مشهد می­‌تواند در زمینه وب مارکتینگ از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی، تبلیغات هدفمند بنری وارسال smsهای تبلیغاتینیز به شما کمک کند. با مراجعه به وبسایت فراتک از نمونه کارهای این تیم متخصص دیدن کنید و با خیال راحت کار طراحی سایت در مشهد ویژه کسب و کارتان را به آن­‌ها بسپارید.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

متشکر 🙂

mostafa.az

برای طراحی سایت در مشهد مجموعه داده پردازی فراتک شرکت خوبی هستش ممنونم.

z.n68

شرکت فراتک یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های طراحی سایت در مشهد هستند. نمونه کارهای خوبی داشتند.ممنون

baran12

سلام
ظاهرا این یک مقاله از طرف طراحی سایت فراتک مشهد است ولی در هر صورت به نظر مقاله قابل قبولی و آموزنده ای بود با تشکر از شرکت فراتک مشهد که در متن مقاله موارد کاربردی به درد بخور در مورد طراحی سایت استفاده کردند.

baran12

سلام
1- فقط فراتک شرکت طراح سایت مشهد است یا اگر برای شهر دیگر هم باشیم طراحی انجام میدهید.
2- اطلاعات تماس شرکت داده پردازی فراتک میخوایم.

mostafa.az

سلام
نه شرکت فراتک غیر از طراحی سایت در مشهد برای کلیه شهرهای کشور هم کار طراحی رو انجام میده.
شماره تماسشون توی سایت فراتک هستش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)