حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | بازی

بازی های تلفن همراه در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده اند. از این رو تعداد بازی های چند نفره نیز افزایش یافته است. بازی های چند نفره در کنار دوستان و بدون نیاز اتصال به اینترنت، لذت و هیجان بیشتری را به همراه دارد. جهت معرفی برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید با ترنجی همراه باشید.

اکثر بازی های معرفی شده رایگان بوده و می توانید آنها را از فروشگاه های آنلاین یا سایت های ایرانی دانیود کنید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Doodle Army 2: Mini Militia

Doodle Army 2: Mini Militia نیازی به معرفی ندارد. یک بازی تیراندازی بسیار محبوب در میان کاربران اندروید. ساده اما در عین حال اکشن و پر هیجان. این یک بازی بسیار پرطرفدار برای مدت زمان طولانی بوده است. Mini Militia را می توان با 12 بازیکن از طریق اتصال WLAN یا Hotspot بازی کرد و بازی دارای دو حالت است. Co-Op و حالتهای Survival. حالت Survival حالت عادی بازی است که می توانید آن را با دوستان خود ادامه دهید. شما بازی می کنید تا در انتها ببینید کدام بازیکن در پایان زمان بازی بیشترین امتیاز را کسب می کند.

در حالت Co-Op ، همه شما با هم مبارزه می کنید. سلاح های زیادی برای استفاده در Mini Militia وجود دارد. تیم ایجاد کنید یا به طور مستقل بازی کنید و اسلحه را بردارید تا به دوست خود از تیم مقابل شلیک کنید. اگرچه این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار متوسط است اما هیجان زیادی دارد.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Dual!

Dual! دقیقاً همانطور که از نام این بازی مشخص است، حداکثر دو بازیکن می توانند بازی را انجام دهند. یک نفر شبکه را ایجاد می کند، شخص دیگر به بازی می پیوندد. هر دو دستگاه تلفن همراه باید نزدیک به یکدیگر باشند تا از وقفه جلوگیری شود.

این بازی صفحه نمایش هر دو دستگاه را اشغال می کند. هر شخص player خود را در دستگاه خود مشاهده می کند. دو بازیکن یکدیگر را هدف قرار می دهند و تیر ها از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می شوند. همچنین دو بازیکن می توانند با هم ترکیب شوند و در مقابل کامپیوتر بازی کنند.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne همیشه مورد علاقه بازیکنان بازی های موبایل در دستگاه های اندروید و iOS بوده است. هیچ بازی مسابقه ای به اندازه Asphalt محبوب نیست. آنچه این بازی را متمایز می کند، ویژگی های گسترده آن است. پیست های مسابقه ای مختلف، انواع مختلف اتومبیل و 100 رویداد متفاوت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. هشت بازیکن می توانند در هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi در Asphalt 8 Airborne مسابقه دهند و نیازی به اینترنت ندارند.

این بازی همراه با گرافیک بسیار بالا، جلوه های صوتی واقع گرایانه همراه با بیش از 300 رویداد، 9 فصل، و بیش از 200 اتومبیل بهترین انتخاب برای هر بازیکن سبک Racing است.

 

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Among Us

Among Us یک بازی چند نفره آفلاین و آنلاین بسیار خلاقانه برای یافتن قاطل در میان ما! این بازی بسیار معروف با میلیون ها دانلود از گوگل پلی را می توانید با 4-10 دوست وصل شده به یک Hotspot بازی کنید. این یک بازی مافیا با مضمون فضایی است که بازیکنان دو نقش را بازی می کنند، بیشتر آنها Crewmates هستند و تعدادی هم Impostors. هدف Crewmates شناسایی Imposter ها و از بین بردن آنها در حین انجام وظایف است و هدف Impostor ها این است که بدون شناسایی هویت همه افراد خدمه را بکشند.

یک بازی ساده اما بسیار فکری برای بازی با دوستان. شما واقعاً عاشق بازی خواهید شد.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Sea Battle 2

Sea Battle 2 بازی چند نفره آفلاین برای گیمرها است. ممکن است قبلا آن را بازی کرده باشید نه به عنوان Sea Battle 2 بلکه با کاغذ و خودکار. این یک بازی است که در آن شما باید بمب ها را روی کشتی های دشمن بیندازید تا زمانی که آنها زیر آب بروند.

نه تنها کشتی در دسترس است، بلکه می توانید با زیردریایی ها، هواپیماها و موارد دیگر نیز بازی کنید. گرافیک ممکن است خیلی چشمگیر نباشد، اما بازی برای شما جالب خواهد بود. حالت co-op نیز موجود است. بنابراین، شما و دوستتان می توانید به نوبت با یک تلفن همراه بازی کنید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Special Forces Group 2

Special Forces Group 2 یک بازی تیراندازی سه بعدی برای دوستداران اکشن است. این بسیار شبیه به بازی محبوب Counter-Strike است و از آن الهام گرفته شده است. اسلحه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و اسلحه و مواد منفجره و قابل تنظیم هستند. حالت های مختلفی برای بازی در دسترس است و شامل حالت کلاسیک، گرفتن پرچم، زامبی، بمب و… است.

شما جلوه های صوتی را بسیار دوست خواهید داشت. حالت چند نفره را می توان به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از اتصال Wi-Fi و Hotspot بازی کرد.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Badminton League

Badminton League دوست دارید بدمینتون بازی کنید؟ پس از این بازی آفلاین چند نفره لذت حواهید برد. همه ما بازی ورزشی بدمینتون را می شناسیم بنابراین شما می دانید هنگام شروع این بازی آفلاین چند نفره چگونه عمل کنید. مطمئناً این بازی سرگرم کننده برای شما جالب خواهد بود.

با استفاده از hotspot می توان آن را در حالت چند نفره متصل کرد و می توانید همزمان فقط در مقابل یک دوست بازی کنید. بازی کردن برای شما آسان خواهد بود، زیرا دارای الگوی کنترل ساده ای است. بازی از گرافیک خاصی برخوردار است و می توانید شخصیت خود را برای بازی خلق کنید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Mini Motor Racing

Mini Motor Racing باید در لیست از بهترین بازی های چند نفره آفلاین باشد. این یک بازی مسابقه ای معمولی است که در آن اتومبیل ها بر سر جایگاه اول رقابت می کنند. اتومبیل های نمایش داده شده نسبتاً ریز (مینی موتور) هستند و ماشین های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. در صورت اتصال از طریق شبکه Wi-Fi، حداکثر چهار بازیکن می توانند در حالت چند نفره بازی کنند.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Badland

Badland یکی از پر امتیاز ترین بازی های مبتنی بر فیزیک است که به عنوان بازی سال نیز دست پیدا کرده است. روند بازی در جنگلی پر از ساکنان مختلف، درختان و گل ها تنظیم شده است. بازیکن باید یک موجود کوچک به نام کلون را کنترل کند و برای جلوگیری از موانع موجود در راه طولانی حرکت کند. این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است، شما بلافاصله عاشق بازی خواهید شد. بازی دارای صوت و تصویری بسیار عالی با ویژگی های چند نفره آفلاین است.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Brawlhalla

Brawhalla یک بازی مبارزه ای رایگان است که توسط Blue Mammoth Games ساخته شده است. هدف شما در این بازی این است که با آسیب رساندن به حریف، او را از صحنه خارج کنید.

این بازی دارای یک حالت آفلاین به نام Couch Party Mode است که در آن می توانید یک اتاق ایجاد کرده و از طریق شبکه Wi-Fi به صورت رایگان با دوستان خود بازی کنید. این بازی همچنین دارای یک حالت co-op است که شما می توانید با دوستان خود تیم شوید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Hovercraft Takedown

Hovercraft یک بازی مسابقه ای جنگی است که می توانید به صورت چند نفره در Wi-Fi Hotspot با دوستان و خانواده خود بازی کنید. شما می توانید یک هاورکرافت کاملاً سفارشی بسازید و آن را با اسلحه ، لیزر ، موشک مسلح کنید. حداکثر 6 سلاح به طور همزمان مجهز کنید و وسیله خود را از هزاران ترکیب ممکن سفارشی کنید. مقابله با سلاح های دشمن با ده ها قدرت بی نظیر و انواع سلاح ها.

با نصب توپخانه سنگین بر روی وسیله نقلیه خود به صورت آفلاین با دوستان خود بجنگید و دشمنان را نابود کنید. اگر چیزی بیش از یک مسابقه ساده رقابتی می خواهید، یک بازی ساده و سرگرم کننده و پر از اکشن است.

 

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Minecraft

Minecraft یکی از خلاقانه ترین بازی های تاریخ است. کمتر گیمری پیدا می شود که نام این بازی را نشنیده باشد. می توانید این بازی را روی حالت خلاقانه با منابع نامحدود یا در حالت Survival بازی کنید.

برای چند نفره کردن می توانید از طریق اتصال Wi-Fi یا Hotspot با دوستان خود به بازی بپردازید و لذت ببرید. خانه خود را بسازید، با دشمنان مبارزه کنید و هر چه به ذهنتان می رسد را خلق کنید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

BombSquad

Bombsquad یک بازی چند نفره با Wi-Fi است که در آن شما باید دوستان خود را با بمب گذاری بکشید. بازی دارای رابط کاربری بسیار ساده و بسیار دمدمی مزاجی است. BombSquad از صفحه های لمسی و همچنین کنترلرهای مختلفی پشتیبانی می کند تا همه دوستان شما بتوانند وارد عمل شوند. فقط آنها را با بمب های مختلف با قدرت مخرب بمب گذاری کنید تا سلامتی آنها تمام شود. همچنین، می توانید از مواد مختلف در بازی استفاده کنید تا خود را ایمن نگه دارید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Racers Vs Cops: Multiplayer

Racers Vs Cops: Multiplayer یکی از بهترین بازی های آفلاین چند نفره موجود است. در این بازی، یک بازیکن پلیس است در حالی که بازیکن دیگر مسابقه می دهد. برخلاف سایر بازی های چند نفره آفلاین، بازی Racers VS Cops بسیار آسان است. بازیکنی که پلیس است باید قبل از به پایان زمان، مسابقه دهنده را بگیرد.

اگر شما یک مسابقه دهنده هستید فقط باید یک کار انجام دهید، فرار کنید! از طرف دیگر، انواع مختلفی از اتومبیل ها برای انتخاب وجود دارد و می توانید با پولی که از بازی به دست می آورید، آنها را ارتقا دهید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Crossy Road

Crossy Road یک بازی بازی چند نفره با بیش از 200 میلیون بازیکن فعال است. این یک بازی کلاسیک است که در آن زمان در هر گوشی قابل دسترسی بود. هدف از این بازی عبور از یک سری بی پایان از جاده ها و موانع تا حد امکان و بدون مرگ است. بازیکن باید برای جلو رفتن به جلو ضربه بزند یا صفحه را به سمت راست بکشید تا شخصیت را به صورت افقی حرکت دهید تا از برخورد آن جلوگیری کنید. این بازی از یک سری موانع بی پایان در یک مسیر مشخص مانند رودخانه ها، ماشین ها و قطارها تشکیل شده است. این گیم کنترل های دیداری و حرکتی کاربران را بررسی می کند.

این بازی حتی مورد استقبال منتقدین هم قرار گرفته است، در metacentric دارای امتیاز 88 است و بسیاری دیگر بازی را بسیار درخشان می دانند. اگر به دنبال بازی سرگرم کننده با پشتیبانی از بازی چند نفره هستید، Crossy Road بهترین انتخاب است.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Dream League Soccer

عاشق فوتبال بازی کردن هستید؟ پس Dream League Soccer بازی ای است که باید برای شما جالب باشد. شما کنترل های سطح کنسول را با دریبل زدن و حرکات جذاب بازی خود تجربه خواهید کرد. فیلدرها را تنظیم کنید ، بازیکنان را کنترل کنید، کاپیتان ها را تعیین کنید و تیم خود را مدیریت کنید. DLS تمام سفارشی سازی های اصلی شما را ارائه می دهد. می توانید از طریق شبکه Wi-Fi Hotspot با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و تیم در مقابل تیم بازی کنید.

اگر شما یک طرفدار فوتبال هستید و به دنبال بازی در سطح کنسول در تلفن همراه خود با کنترل بیشتر بر روی بازیکنان و گیم پلی عالی هستید، DLS بهترین انتخاب شما است.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Skullduggery!

Skullduggery یک بازی درگ و شبیه Angry Birds است. باید در حال اجتناب از موانع، سکه جمع کنید. ده ها مورد قابل جمع آوری و اهداف ثانویه و قابلیت پخش مجدد وجود دارند. شما این کار را با استفاده از استخوان جمجمه برای عقب کشیدن چیزی که به نظر می رسد تقریباً نیمی از مغز است و رها کردن آن، انجام می دهید.

بیش از 20 جمجمه منحصر به فرد برای باز کردن وجود دارد، از جمله جمجمه افراد مشهور از برخی از بازی های مورد علاقه ما. کنترل های بازی کاملاً مشخص است.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Riptide GP Renegade

Riptide GP Renegade بعد از یک بازی مسابقه اتومبیلرانی با هیجان مثبت، اکنون زمان آن رسیده است که برخی از مسابقات جت های هیدرولیکی غیر قانونی را مستقیماً از دنیای آینده داشته باشید! Renegade آخرین به روزرسانی از بزرگترین مسابقه اسکی Riptide GP است. گیم پلی داستان محور جذاب را با حالت career تجربه کنید. علاوه بر این، گزینه هایی برای مسابقات سریع و نبردهای آنلاین در برابر حریفان واقعی وجود دارد.

حالت career دارای یک داستان است که در آن شما را از لیگ Riptide GP بیرون می اندازند. از این رو ، شما مجبور هستید برای احضار نام خود، مسابقه های بسیار هولناک و غیرقانونی هیدرو جت را از طریق آبراه های شهر انجام دهید. چالش های جدید بپذیرید و وسایل نقلیه جذاب و قدرتمند جدید را باز کنید. همچنین به شما امکان می دهد با حداکثر 4 بازیکن آفلاین و حداکثر 8 بازیکن جهانی بازی کنید. در حالت ghost-racing با دوستان خود در چالش ها پیروز شوید تا مقام اول را در جدول امتیازات بدست آورید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Fling Fighters

Fling Fighters یک بازی PVP arena است که در آن شما به حریفان خود آسیب میزنید. شما باید به دنبال یک زمان دقیق برای پرتاب خود باشید و خود را از آسیب دیدن در امان نگه دارید.

برای جلوگیری از گرفتار شدن در قفس های فولادی، برق گرفتگی با تله های ولتاژ بالا یا سقوط از قطار، باید توجه اطراف خود را حفظ کنید. در همان زمان ، شما باید حریف خود را مجبور کنید که به دام تله ها بیفتد و بتوانید از مزیت های بازی استفاده کنید.

برترین بازی های آفلاین چند نفره اندروید

Respawnables

Respawnables همه ما عاشق بازی های تیراندازی هستیم و تیرانداز چند نفره سوم شخص از بهترین هاست. گرافیک و کنترل های سه بعدی این بازی را به یکی از بهترین بازی های اکشن تیراندازی در فروشگاه Play تبدیل کرده است. همانطور که از نامش پیداست، شما به سرعت بعد از مرگ دوباره احیا می شوید و برنده شخصی است که بیشترین تعداد کشتن را بگیرد. آدرنالین با سرعت بالای بازی را برای لذت بردن در کنار دوستان خود تجربه کنید.

آیا بازی دیگری میشناسید که مناسب این لیست باشد؟ لطفا پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یادش بخیر ماینکرافت🙂
قدیما محدودیت پنج نفره داشت ما بازی میکردیم چقدر کیف میداد😂
اکثرشون رو همه بازی کردن🙂

SHREK

من که فقط امانگ مولایی میزنم.

TheFreeCritic

بمب اسکواد و اسپشیال فورسس گروپ یادش بخیر …….

Taha

خیلی حال میداد و هنوزم به من حال میده🤤

Mahdi

خوبه کندی کراش لعنتی نیست

lovenokia

سلام
دست گلت درد نکنه رضا جان
فقط اگر امکانش هست ، زیر هر بازی لینک گوگل و اپ استور قرار بدین . و با لوگو یا کلمه ای آفلاین و آنلاین بودن بازی ها رو ذکر کنید برای بعد .
این بخش رو خیلی دوست دارم . امیدوارم ادامه داشته باشه .

Mohammadr

یادش بخیر بمب اسکواد..
پست خوبی بود، ب درد دورهمی های دوستانه میخوره، ممنون

Milad7

عشق است Asphalt 8: Airborne

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا