حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس Duo مایکروسافت شاید اوایل ۲۰۲۱ در آلمان عرضه شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | مایکروسافت

داستان گوشی تاشو اندرویدی مایکروسافت هم در نوع خود جالب است. Surface Duo دستگاهی است که سخت افزار ۲ سال پیش را دارد و هنوز هم به بازار عرضه قوی و هماهنگ نشده است. امروز در گزارشی می شنویم که سرفیس Duo مایکروسافت شاید اوایل ۲۰۲۱ در آلمان عرضه شود.

سرفیس Duo مایکروسافت

مایکروسافت Surface Duo اولین تلاش مایکروسافت برای ورود به بازار گوشی های اندرویدی با صفحه نمایش دوتایی است. این دستگاه تاکنون فقط در ایالات متحده موجود است. آخرین باری که در مورد دستگاه شنیدیم اولین تخفیف آن به 1،199 دلار رسیده است که 200 دلار از قیمت خرده فروشی اولیه آن است. اکنون، وبلاگ آلمانی WindowsArea گزارش می دهد که Duo آماده است تا زمانی در بهار 2021 راهی بازار آلمان شود.

سرفیس دو

سرفیس دو

این اطلاعات توسط منابع ناشناس تأیید شد که ادعا می کنند تلفن اندرویدی دو صفحه ای مایکروسافت در نیمه دوم سال آتی به بازارهای بیشتری در اروپا راه پیدا خواهد کرد. گزارش شده است که اپراتورهای انگلیس BT و EE با مایکروسافت به توافق رسیده اند که Duo را در سبد محصولات خود ارائه دهند.

انتظار می رود Surface Duo در سال آینده در کانادا و ژاپن نیز راه اندازی شود. جزئیات دقیق قیمت و در دسترس بودن اعلام نشده است، هرچند انتظار داریم کاربران اروپایی قیمت بیشتری نسبت به قیمت خرده فروشی Duo در ایالات متحده پرداخت کنند.

با این‌که مایکروسافت، طراحی Surface Duo را در اکتبر گذشته به‌نمایش گذاشت، اما تاکنون مشخصات آن را اعلام نکرده بود. این دستگاه دارای دو صفحه‌نمایش جدای OLED با اندازه‌ی ۵.۶ اینچی، رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۳۵۰ و نسبت ۴:۳ است که در کنار هم، تبدیل به یک صفحه‌نمایش ۸.۱ اینچی با رزولوشن ۲۷۰۰ در ۱۸۰۰ و نسبت ۳:۲ می‌شوند. برخلاف گوشی‌های تاشو مثل Galaxy Fold، شاهد استفاده از گوریلا گلس واقعی در Surface Duo هستیم. این دو صفحه‌نمایش طوری طراحی شده‌اند تا به‌همان شکلی کار کنند که چند صفحه‌نمایش بر روی یک پی‌سی ویندوزی عمل می‌کنند.

مایکروسافت از یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی f/2.0 استفاده می‌کند که شامل حالت‌های خودکار برای نور کم، تصاویر HDR مالتی‌فریم و یک «سوپر زوم» تا ۷ برابر است. در هر دو حالت ضبط ویدیوی 4K و 1080p از حالت‌های ۳۰ فریم بر ثانیه و ۶۰ فریم بر ثانیه، به همراه تثبیت‌کننده‌ تصویر الکترونیک پشتیبانی خواهد شد. تنها یک دوربین بر روی ‌Surface Duo وجود دارد که هم می‌تواند برای تماس‌های ویدیویی و هم به‌عنوان یک دوربین اصلی مورد استفاده قرار بگیرد.

سخت‌افزار پایه‌ی Surface Duo،‌ شامل یک اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام، ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است. LTE بر روی تی-موبایل، AT&T و ورایزن در دسترس است اما خبری از پشتیبانی نسل پنجم در این دستگاه نیست. همچنین یک کاور که برای محافظت از Duo طراحی شده، به‌طور پیش‌فرض در جعبه‌ دستگاه قرار دارد.

Surface Duo به دو باتری با ظرفیت کلی ۳۵۷۷ میلی‌آمپری مجهز شده که نسبت به گلکسی نوت ۲۰ الترا با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر و حتی گلکسی فولد با ۴۳۸۰ میلی‌آمپر کم است. با این وجود، مایکروسافت این وعده را داده است که باتری Duo می‌تواند تا ۱۵.۵ ساعت زمان ویدیو، ۱۰ روز زمان استندبای و تا ۲۷ ساعت زمان تماس را به کاربر ارائه دهد. با توجه به وجود دو صفحه‌نمایش، ممکن است کمی نگرانی به‌دلیل ظرفیت باتری وجود داشته باشد که به‌همین دلیل، بهتر است تا زمان انجام بررسی‌های کامل صبر کرد.

نظر شما چیست؟ سرفیس دو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

ارزش خرید نداره به مولا.

Mahdi

درهم برهم

MohammadFarhaadi

یعنی خاک بر سر مایکروسافت.با این سخت افزار که ارتقاش نداده و اون طراحیه قدیمی و دوربین فاجعه باید تو قسمت نرم افزارش شق القمر کنه تا خواهان داشته باشه!!!

Milad7

گران است…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)