حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات طلایی برای خرید کولر گازی هوشمند و با کیفیت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهم ترین مشکلاتی که مردم در فصل تابستان و زمستان در خانه یا محل کار با آن موجه می شوند، گرما و یا سرمای شدید هوا میباشد، این مسئله باعث میشود روال عادی زندگی مختل شود و تمرکز کافی برای اموری همچون کار کردن، درس خواندن، نداشته باشند.

بهترین کار برای حل این مشکل خرید یک کولر گازی دو منظوره میباشد، کولر گازی های دو منظوره دارای قابلیت گرمایش و سرمایش میباشند، از این رو در زمستان هوایی گرم و در تابستان هوایی خنک و لذت بخش را به شما ارائه میکنند.

اگر تصمیم به خرید یک کولر گازی مناسب دارید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید تا خریدی مناسب و دلچسب داشته باشید و بتوانید تا سال ها از کولر گازی که خریده اید استفاده نمایید.

 

کولرهای آبی قدیمی با داشتن سیستم های کهنه و بدون تکنولوژی قطعا نمی توانند نیاز های شما در خانه یا محل کارتان را تامین نمایند و تنها با خرابی های مداوم و مشکلاتی را برای شما ایجاد خواهند کرد؛ مجبور می شوید برای تعمیر آن هزینه های اضافی پرداخت نمایید.

به گزارش تیم نوین مارکت، مشتریان می توانند با در نظر گرفتن برخی از فاکتور های مهم در خرید کولرهای گازی، انتخابی مناسب و عالی داشته باشند و با پرداخت هزینه ای کم از خدمات بی شمار این وسیله برقی هوشمند و بی نظیر استفاده نمایند.

 

ظرفیت مکان و ویژگی های آن را بررسی کنید

یکی ازمهم ترین نکاتی که قبل از خرید کولر گازی باید به آن توجه کنید، مکانی است که می خواهید کولر خریداری شده تان را در آن نصب کنید.

ابعاد محل، نوع کاربری آن که می تواند مسکونی، اداری ، ورزشی یا غیره، باشد می توانند در نوع خرید محصول کول گازی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

داشتن فناوری اینورتر یک امتیاز عالی محسوب می شود

احتمالا از زمانی که قصد خرید کولر گازی کرده اید، نام کولر گازی اینورتر را بسیار شنیده اید، اینورتر یک فناوری جدید و بسیار کاربری است که که به عنوان یک آپشن عالی در کولر گازی ها مصرف شما را به طور زیادی کاهش می دهد.

اینورتر به این معنا استت که زمانی که کولر گازی شما دمای محیط را  به سطح مطلوبی که شما تعیین کرده اید می رساند به جای اینکه خاموش شود و برای دوباره روشن شدن برق بیشتری مصرف کند سرعت کمپرسور های خوردرا کاهش می دهد و دیگر استارت دوباره و در نتیجه  مصرف برق بیشتر نخواهد داشت.

پس شما با خرید یک کولر گازی که مجهز به فناوری اینورتر است می تواند در مصرف برق خودتان تجدید نظر کنید و ماهیانه پول کمتری را بابت پرداخت قبض بدهید.

از پر فروش ترین کولر گازی های اینورتر میتوان به کولر گازی اجنرال 24000 اشاره کرد، این کولر گازی مناسب فضایی تا حدود 100 متر میباشد و این برند و این توان در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

البته یک نکته ی جالب پیرامون فناوری اینورتر این می باشد که اگر شما در مناطق بسیار گرم زندگی می کنید پیشنهاد می شود هنگام خرید کولر گازی به مجهز بودن به اینورتر حساس نباشد؛ چون در این مناطق به علت گرمای شدید کمتر به این تکنولوژی نیاز پیدا خواهید کرد.

 

با فیلتر ضد باکتری به جنگ میکروب ها بروید

بی شک زندگی ماشینی امروز در هوایی که به لطف خودروها بسیار آلوده و غیر قابل تنفس شده اند، زنگ خطر را برای سلامتی ریه های شما درآورده اند.

وجود یک فیلتر ضد باکتری در کولرهای گازی می تواند به عوان سربازی در خط مقدم حفاظت از سلامت شما و خانواده تان عمل کند و با تصفیه هوا، سلامت شما را تضمین نماید.

این نوع از کولر گازی ها در شهر های بزرگی مثل تهران، اصفهان ، مشهد و دیگر استان های بزرگ ایرانی که جمعیت زیادی را در خود جای داده اند و بی شک هوای آلوده ای دارند بسیار ضروری است.

برند های معروفی همچون ال جی، گری، سامسونگ دارای کولر گازی هایی با قابلیت فیلتر تصفیه هوا میباشند، برای مثال یکی از پر فروش ترین کولر گازی های ایران کولر گازی ال جی 24000 میباشد که دارای امکانات پیشرفته و کاربردی میباشد.

فناوری Wind-Free یک دوست مهربان

این فناوری جالب و قابل توجه که اولین بار در سال 2018 به مردم معرفی شد، می توان بسیاری از مشکلات مردم مخصوصا افراد مسن را با کولر گازی رفع کند و کمک کند که آن ها نیز از این مدل کولر گازی ها با خیال راحت استفاده نمایند.

همان طور که می دانید یکی از مشکلات مهم کودکان و افراد مسن و یا آن هایی که به سرما حساسیت دارند ، وزش مدام باد خنک به بدن های آن ها است که موجب بدن درد و مختل کردن کار های روزانه شان می شود.

این فناوری به کولر گازی شما این امکان را می دهد که با سرمایش سریع منطقه مورد نظر شما منافذ خروج هوا بسته شوند و پس از آن باد خنک آرام و به صورتی که شما آن را حس نکنید از کولر خارج شوند و دیگر با مشکلاتی همچون درد های عضلانی دچار نشوید.

 

با نوین مارکت بهترین کولر گازی را با قیمت مناسب خرید کنید

شرکت نوین مارکت در تلاش است که با ارائه محصولاتی با کیفیت و درجه یک همراه با آخرین تکنولوژی روز دنیا، آسایش را به شما مشتریان عزیز هدیه دهد، برای خرید کولر گازی به آدرس novinmarket.com مراجعه کنید و سپس با کارشناسان فروش تماس بگیرید و تمام سوالات خود را بپرسید.

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

سلام دوستان
یه سوال داشتم
هدفون خوب تا سقف قیمت ۲۵۰ چی سراغ دارید؟

AŁɪ

برو سایت جانبی همه محصولاتش اورجیناله من خودم از اونجا هدفون خریدم .
برند وان مور و شیائومی توی اون رنج قیمتی هست .
اگه بیشتر هزینه کنی ایرفون اصلی اپل و سامسونگ هم هست .

Str

و اینکه از کجا سفارش بدم؟

Milad7

متشکررررررر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)