حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون و آیپد از دسته XboX Series X پشتیبانی خواهند کرد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | اپل، ایکس باکس

جدیدترین و بهترین مدل های آیفون و آیپد قابلیت گیم پلی رده بالای موبایل را دارند، اما احتمالاً نمی خواهید خود را محدود به کنترل های صفحه لمسی کنید. اگر اینطور است، خبر خوب اینکه آیفون و آیپد از دسته XboX Series X پشتیبانی خواهند کرد.

دسته XboX Series X

تعدادی دسته بلوتوث شخص ثالث با پشتیبانی از iOS و iPadOS در دسترس هستند، اما اگر از قبل یک کنسول بازی دارید، این احتمال وجود دارد که بتوانید از کنترلر کنسول با دستگاه های تلفن همراه اپل استفاده کنید. Xbox Series X و Series S در حال حاضر یک استثنا هستند.

کنسول های Xbox Series X و Series S که به تازگی منتشر شده اند دارای یک کنترلر به روز شده هستند، کنسولی که در حال حاضر با دستگاه های تلفن همراه اپل کار نمی کند.

اگر می خواهید iPad خود را به کار بگیرید تا مدتی را با استفاده از یک کنترلر در دنیای مایکروسافت خود سپری کنید، باید از کنترل کننده بی سیم Xbox مدل 1708 ، کنترل کننده بی سیم Xbox Elite سری ۲ یا کنترل کننده تطبیقی ​​Xbox استفاده کنید.

آیفون های اپل از کنترلر DualShock 4 پلی استیشن ۴ پشتیبانی می کنند، به علاوه بازار وسیعی از کنترل کننده های بلوتوث MFi در دسترس است – هرچند برخی از آنها توانایی کمتری نسبت به دیگران دارند.

سند پشتیبانی در وب سایت اپل که جزئیات نحوه جفت کردن دسته با دستگاه های آن را ذکر می کند، یادداشت جدیدی را شامل می شود:

مایکروسافت و اپل در تلاشند تا در به روزرسانی آینده سازگاری کنترلر Xbox Series X را به مشتریان ارائه دهند.

این سند زمانی را بیان نمی کند که اپل انتظار دارد پشتیبانی را اضافه کند، اما به نظر می رسد صاحبان آیپد و آیفون مجبور نیستند برای رسیدن به روزرسانی خیلی منتظر بمانند.

مشخصات ایکس باکس سری ایکس رسما اعلام شد

پس از این پشتیبانی، دارندگان کنسول Xbox Series X و Series S می توانند کنترلرها را با دستگاه های تلفن همراه اپل با استفاده از بلوتوث جفت کنند.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ برای شما مفید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.R.P

مقایسه Dirt 5 روی Xbox Series X و PS5 منتشر شده و نسخه PS5 گرافیک و فریم ریت بهتری داره:
comment image
comment image

SHREK

از این مشخص تر امکان نداره. اون عکس دوم صحنه توی ایکس باکس و PS و مقایسه کن! تعداد ماشین‌ها و میزان سایه توی ایکس باکس بیشتره مشخصه fps میاد روی 55.

Taha

راست میگی به مولا 😂😂

SHREK

به مولا 8 تا ماشین توی اون صحنه ایکس باکس داره 55 FPS میده ps5 با دوتا ماشین 60 fps! اگه میتونست وارزون 120fps اجرا می‌کرد به مولا.

Taha

به مولا یه سوال دارم ازت.
این برنامه apowermirror رو وقتی می‌خوام وصل کنم به گوشی تا بیست و خورده ای درصد میرم بعد به ارور میده.
می‌دونی چرا وصل نمیشه؟

SHREK

شیائومی داری؟

Taha

آره

SHREK

اگر USB debugging روشن نکردی روشن کن.برای شیائومی به جز اون باید security setting توی developer options فعال کنی. اگر اجازه دسترسی هم براش فعال نکردی باید فعال کنی. Install via USB هم اگر فعال نکردی فعال کن.

Taha

به مولا دمت گرم 😂⁦❤️⁩
فردا امتحان میکنم.

A.R.P

مسابقه یکسانه و تعداد ماشین ها هم برابره
نمودار زیر عکس هم نشون میده که فریم ریت XSX پایدار نبوده درصورتی که PS5 فریم ثابته
فقط Dirt 5 هم نیست
AC:Valhalla
Black Ops Cold War
Watch Dogs Legion
عملکرد PS5 بهتر بوده

SHREK

توی این عکس که مساوی نیست 8 تا توی سری X و 2 تا توی PS. ایکس باکس توی بعضی گیم ها فعلا مشکل داره که طبیعیه PS هم شاید FPS ثابت بده ولی مشکل پریدن داره. 4 ماه دیگه همه چیز مشخص میشه.

نیما عرفانی

آره آره شاید ۴ ماه دیگه بشه یکی از اینارو خرید و سره اختلاف چندتا فریم باهم کل کل کرد… 🤲شاید
#انگیزه #قدرت و #سرمایه گذاری #مایکروسافت
#تجربه #محبوبیت و #مدیریت #سونی

rad 007

که چی!!!!! اکسپریا زد۲ من که مال ۸ سال قبل است از دسته پلی استیشن سونی پشتیبانی می‌کنه!!!! بیچاره سونی یک دهه هست این قابلیت ها براش خاطره است ولی انگار مثل اینکه اپل تکنولوژی دنیا را با این مورد معمولی جابه جا کرده!!!!!!!
من ماندم اپل وقتی میخاد صفحه نمایش ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز استفاده کنه از آن چطور تعریف خواهد کرد!!!!! شاید بگه معجزه قرن روی آیفون ها رخ داده پس چند صد دلار بیشتر باید هزینه کنید به خاطر رفرش ریت ۹۰ هرتز مثلاً!!!

نیما عرفانی

حق
مرسی 👍👌👏

Milad7

به به عالیست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)