حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان با اپلیکیشن بازاریز

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها فعالیت های کاری بسیار تغییر کرده است به نوعی می توان گفت که تمام کسب و کارها به سمت تجارت الکترونیک می روند. تجارت الکترونیک که با فضای مجازی و خدمات غیر حضوری در ارتباط است، کمک می کند تا بسیاری از کسب و کارها فعالیت های خود را به صورت غیر حضوری گسترش دهند. به عنوان مثال امروزه بسیاری از فروشگاه هایی در سطح شهر وجود دارند، بخشی از فروش خود را به صورت غیر حضوری و از طریق فروشگاه آنلاین انجام می دهند. اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز با ایجاد تحولی بزرگ در زمینه ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند به تمام کسب و کارهایی که می خواهند فروش غیر حضوری و آنلاین داشته باشند کمک کند تا به سادگی و با کمترین هزینه صاحب فروشگاه اینترنتی شوند. در ادامه بیشتر با  بازاریز آشنا خواهید شد و به شما خواهیم گفت که اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چیست؟ و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند؟

فروشگاه اینترنتی چگونه می تواند منجر به افزایش درآمد شود؟

همیشه و همه جا یکی از راهکارهایی که برای افزایش درآمد وجود داشته و دارد، این است که کسب و کار را توسعه دهیم. کسب و کار را از روش های مختلفی می توان گسترش داد به عنوان مثال راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای که البته به سرمایه نسبتا زیادی نیاز دارد.

اما تکنولوژی توانسته برخی از هزینه ها را کاهش دهد. درواقع می توان گفت که راه اندازی وب سایت فروشگاهی و یا فروشگاه های آنلاین می توانند به عنوان یک شعبه ی بزرگ از یک فروشگاه معرفی شوند که نسبت به راه اندازی فروشگاه های فیزیکی به سرمایه بسیار کمتری نیاز دارند.

ساخت فروشگاه اینترنتی می تواند با حذف محدودیت های جغرافیایی، باعث توسعه و گسترش فروش شود. همچنین فروشگاه های آنلاین می توانند به عنوان یک فروشگاه شبانه روزی کار کنند و به صورت 24 ساعته خدمات خود را به مشتری ارائه دهند.

فروشگاه اینترنتی چه مزیتی دارد؟

همانطور که به آن اشاره کردیم فروشگاه های آنلاین این امکان را فراهم می کنند تا فروشندگان با حذف محدودیت جغرافیایی و ارائه خدمات 24 ساعته بتوانند به درآمد و فروش بیشتری دست پیدا کنند. همچنین با کمک فروشگاه اینترنتی می توان بسیاری از واسطه ها را حذف کرد. حذف واسطه ها هم به نفع فروشندگان است و هم خریدار.

همچنین برخی از کسب و کارها تصور می کنند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام، جایگزینی برای ایجاد فروشگاه انلاین است، در صورتی که فروشگاه اینترنتی می تواند روند سفارش گیری و خرید را به صورت اتوماتیک برای خریدار و فروشنده فراهم کند. درواقع امکان سفارش گیری اتوماتیک می تواند باعث ایجاد دقت بیشتر در انجام کار شود و در زمان نیز صرفه جویی کند.

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز چیست؟

بازاریز یک اپلیکیشن موبایل است که این امکان را برای فروشندگان فراهم کرده است تا بتوانند با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل خود به سادگی در کمتر از چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی و مدیریت کنند. اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز توانسته است تحولی بزرگ در زمینه طراحی وب سایت فروشگاهی ایجاد کند.

با مزیت های اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز آشنا شوید

اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز دارای مزیت های بسیار زیادی از جمله موارد زیر است:

  • راه اندازی و مدیریت از طریق موبایل

بسیاری از فروشندگان به این دلیل که مدیریت برخی از وب سایت های فروشگاهی نیاز به تخصص دارد و از طرفی نیاز است تا یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت آن فراهم کنند، تمایلی به راه اندازی فروشگاه اینترنتی ندارند. اما بازاریز توانسته با ارائه یک اپلیکیشن تحت موبایل این امکان را برای فروشندگان فراهم کند تا بتوانند به سادگی فروشگاه اینترنتی خود را بدون داشتن دانش تخصصی در زمینه مدیریت وب سایت، از طریق گوشی موبایل راه اندازی و مدیریت کنند.

  • ثبت آسان محصولات

در اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز ثبت محصولات کاملا ساده است. تنها کافی است که فروشندگان با گوشی موبایل خود از محصولات عکس بگیرند و آن را  به عنوان تصویر محصول در فروشگاه قرار دهند، توضیحات محصول را اضافه کنند به این ترتیب فروشگاه آنلاین شما به صورت اتوماتیک ساخته می شود. توجه داشته باشید که تمام مراحل از طریق گوشی موبایل انجام می گیرد.

  • هزینه بسیار کم

همانطور که می دانید راه اندازی و ساخت فروشگاه های اینترنتی هزینه ی نسبتا بالایی دارند. شاید یکی دیگر از دلایلی که فروشندگان به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیستند، این است که تصور می کنند راه اندازی فروشگاه آنلاین هزینه های زیادی دارد. بهترین راه حل برای تمام کسب و کارها ازجمله آنهایی که تمایل به صرف هزینه زیاد برای راه اندازی اولیه فروشگاه مجازی خود ندارند، استفاده از بازاریز است. بازاریز به فروشندگان این امکان را می دهد تا به صورت کاملا رایگان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند. تنها درصد کمی از مبلغ فروش به عنوان کارمزد پرداخت می کنند.

چگونه با کمک اپلیکیشن فروشگاه ساز بازایز فروشگاه خود را راه اندازی کنیم؟

فروشندگان می توانند اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز را از گوگل پلی دانلود و نصب کنند، و تنها در چند دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند.

بازاریز می تواند به شما کمک کند تا به صورت کاملا حرفه ای و با کم ترین هزینه کسب و کار خود را توسعه دهید و به درآمد بیشتری دست پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن فروشگاه ساز بازاریز

 

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

مفید بود بملا میخوام بزنم تو کار فروش گیف کارد.

Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)