حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین آپارتمان های اجاره ای را در وب سایت کیلید بیابید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در شرایطی که قیمت مسکن در سالهای اخیر فشار زیادی را به متقاضیان خرید و اجاره مسکن وارد کرده است بسیاری بر این باورند که با کاهش قیمت ارز میتوان شاهد کاهش قیمت مسکن و اقلام مورد نیاز در ساخت و ساز بود این درحالی است که بنا به گفته نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور قیمت مسکن به طور تقریبی 100 درصد رشد را داشته و متوسط قیمت آپارتمان در تهران به بالای 25 میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است به همین دلیل به نظر میرود که علاوه بر انتظار کاهش قیمت ارز باید با اجرای سریع سیاست های منطقی و کمک به ساخت و ساز مسکن بستری را فراهم کرد که فاصله زیاد بین عرضه و تقاضا کمتر شود و نگاه سرمایه ای از بازار مسکن کاهش یابد تا از این طریق مسکن به متقاضیان واقعی برسد و قیمتها تا حدودی شکل منطقی به خود گیرد. زیرا تنها در این شرایط است که میتوان از مهاجرت معکوس و فشار به قشر کم درآمد و آسیب پذیر جامعه برای تامین اساسی ترین نیاز خانواده جلوگیری کرد و بازار مسکن را از این شرایط آشفته خارج نمود.

اجاره آپارتمان در نیاوران

 نیاوران که یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران به شمار می‌رود در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله که به دلیل قرارگرفتن در نزدیکی ارتفاعات کلک‌چال و دارآباد از آب‌وهوای فرح‌بخش و مطلوبی برخوردار است دارای علاقه‌مندان بسیاری است و متقاضیان فراوانی درصدد خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران هستند.

محله پر طرف‌دار نیاوران در مسیری غربی – شرقی واقع شده و از میدان قدس در تجریش آغاز شده و تا میدان نیاوران ادامه دارد به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران در خیابان اصلی و کوچه‌های این محله با هر سلیقه‌ای می‌توانند اقدام به جستجوی ملک کنند.

منطقه نیاوران مملو از اماکن مهم و تاریخی است که به این محله ارزش بیشتری را داده است. کاخ نیاوران، تکیه نیاوران، پارک نیاوران و فرهنگسرای نیاوران در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران زندگی جذابی را در جوار این مناطق جذاب سپری کنند. علاوه‌برآن وجود ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، شهرداری منطقه یک و ورزشگاه صاحب‌نام نیاوران بر اهمیت این منطقه افزوده است.

از محله‌های معروف و مشهور نیاوران می‌توان به منظریه، جماران، جمشیدیه، نخجوان و دزاشیب اشاره کرد که در این مناطق به دلیل وجود ساختمان‌ها و آپارتمان‌های لوکس با بهترین امکانات قیمت‌های بالاتری مشاهده می‌شود به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران برای سکونت در این محله‌های مرفه نشین باید از بودجه و سطح درآمدی بیشتری برخوردار باشند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران که علاقه‌مند به پاساژ گردی هستند نیز در این محله اعیان‌نشین می‌توانند زندگی خوبی را تجربه کنند زیرا در این محله وجود مراکز خریدی همچون نارون، روشا، کیمیا و اطلس مال با فروشگاه‌هایی مطرح و صاحب برند شرایطی را فراهم کرده که خریدهای خاص و لاکچری را از این مراکز داشته باشند.

محله نیاوران از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز در وضعیت مناسبی به سر می‌برد در این محله بیمارستان تخصصی باهنر، بیمارستان نور افشار و آسایشگاه روانی رضاعی در کنار درمانگاه فوق‌تخصصی دیبا، کلینیک نبض نیاوران، خانه سلامت نیاوران و آسایشگاه سالمندان جمال آباد زمینه‌ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران در صورت نیاز از خدمات مناسب و تخصصی این مراکز بهره‌مند شوند و نیازی به تردد به نقاط مختلف تهران نداشته باشند.

باتوجه‌به اعیان‌نشین بودن این محله متقاضیان اجاره آپارتمان در نیاوران به دلیل قیمت‌های متفاوت در این محله می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از انتخاب نام محله نیاوران، فایل‌های ثبت شده جهت اجاره را در این سامانه مشاهده کنند و پس از تطبیق آنها با انتظارات خود با شماره درج شده در آگهی تماس گرفته و پس از بازدید حضوری اقدام به عقد قرارداد اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی 

خیابان آیت‌الله کاشانی که نام بزرگراهی در شمال غرب تهران است در منطقه 5 شهرداری تهران قرار دارد. دارای بافتی نوساز و مدرن است به همین دلیل متقاضیان زیادی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی هستند.

از ویژگی‌های محله آیت‌الله کاشانی می‌توان به آب‌وهوای مطلوب، دسترسی مناسب به نقاط مختلف تهران، امکانات تفریحی و رفاهی مناسب اشاره کرد که این عوامل باعث شده که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی به‌مراتب بالا باشد.

محله آیت‌الله کاشانی از لحاظ مراکز خرید نیز از شرایط مناسبی برخوردار است. فروشگاه افق کوروش و رفاه در این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی با استفاده از این فروشگاه‌ها اقلام موردنیاز خود را تهیه کرده و نیازی به تردد به نقاط دیگر شهر را نداشته باشند.

همان‌طور که گفته شد محله آیت‌الله کاشانی از آب‌وهوای مطلوبی برخوردار است به شکلی که وجود بوستان‌هایی همچون استقلال، تربیت، میعاد و نیلوفر علاوه بر زیبایی این محله بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان درآیت الله کاشانی زندگی در محله‌ای زیبا و خوش‌آب‌وهوا را داشته باشند.

محله آیت‌الله کاشانی از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار است. بیمارستان فوق‌تخصصی پیامبران و بیمارستان ابن‌سینا در این محله شرایطی را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی از خدمات تخصصی این مراکز به بهترین شکل استفاده کنند.

اما در خیابان آیت‌الله کاشانی ادارات و مراکز دولتی مهمی نیز وجود دارد که از بین آنها می‌توان به شهرداری منطقه 5، شرکت توزیع نیروی برق، دادسرای ناحیه 5 ، کارگزاری تأمین اجتماعی و ایستگاه آتش‌نشانی اشاره کرد که بر اهمیت این منطقه افزوده است به شکلی که بیشتر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی را شاغلان این ادارات و مراکز تشکیل می‌دهند.

محله آیت‌الله کاشانی نیز همانند سایر محله‌ها از خیابان‌های معروفی برخوردار است که بلوار اباذر، مهران، عقیل و بهنام از جمله این خیابان‌ها هستند به همین دلیل متقاضیان برای اجاره آپارتمان در آیت‌الله کاشانی برای سکونت در این خیابان‌ها باید از بودجه‌ای به‌مراتب بیشتر برخوردار باشند و برای انتخابی مناسب به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و از بین فایل‌هایی اجاره آپارتمان در این سامانه ملک موردنظر خود را جستجو و در نهایت اجاره کنند.

اجاره آپارتمان در شهر زیبا

یکی از محله های مطرح شمال تهران شهرزیبا نام دارد این محله که در منطقه 5 شهرداری قرار گرفته یکی از مناطق دنج و آرام برای زندگی است به همین دلیل افرادی که تمایل به سکونت در محله ای دنج و آرام را دارند با خرید و اجاره آپارتمان در شهرزیبا زندگی مملو از آرامشی را در این محله تجربه خواهند کرد.

در گذشته محله شهرزیبا مملو از باغ های زیبای توت و فضای سبز بوده است به شکلی که تاکنون نیز در گوشه و کنار این محله آثاری از این فضاها باقی مانده است به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرزیبا از آب و هوا و طبیعت زیبایی نیز بهره مند خواهند شد.

بافت محله شهرزیبا تلفیقی از بافت سنتی و نوساز است زیرا در این محله در کنار خانه های حیاط دار و بزرگ قدیمی آپارتمان های نوساز و برج های لوکس ساخته شده که این محله را جذاب تر کرده و بستری را فراهم ساخته که متقاضیان خرید و  اجاره آپارتمان در شهرزیبا با هر سلیقه و انتظاراتی ملک مورد نظر خود را در این محله بیابند.

شهرزیبا از نظر دسترسی به نقاط مختلف تهران نیز از شرایط مناسبی برخوردار است.  امکان تردد از اتوبان حکیم،بزرگراه آبشناسان و بزرگراه آیت الله کاشانی زمینه ای را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرزیبا به سهولت به هر نقطه از تهران تردد داشته باشند.

برای افرادی که علاقمند به خرید هستند نیز می توان گفت که محله شهرزیبا مملو از مغازه های متعدد و متنوع است اما برای خرید های عمده تر می توانند به فروشگاه هایپر استار ، مرکز خرید اترک، بازارچه قدیمی شهرزیبا و بازار میوه و تره بار شربیانی مراجعه کنند بنابراین این امکان وجود دارد که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرزیبا مایحتاج ضروری خود را از همین محله تهیه کنند.

وجود فرهنگسرای معرفت، سرای محله شهرزیبا، شهر کتاب  و همچنین موزه پول و صنایع هوایی نیز در این محله زمینه ای را فراهم کرده ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهر زیبا اوقات پر باری را برای فرزندان خود رقم زنند.

محله شهر زیبا نیز همانند سایر محله های تهران از خیا بان های معروفی برخوردار است که از بین آنها می توان به بلوار جوانمردان، آلاله، سرو، عدالت، شربیانی و نیلوفر اشاره کرد که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شهر زیبا در این خیابان ها به مراتب بالاتر است.

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شهر زیبا رو به بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرزیبا برای انتخابی شایسته می توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و از بین فایل های ثبت شده در این سامانه ملک مورد نظر خود را جستجو و در صورت لزوم تهیه کنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

ببخشید بابت اسپم…
قضیه این مثبت منفی ها چیه یعنی منفی بگیرم اتفاق خواستی میوفته؟ بن میشم یا ترنج کم میشه چجوریه؟؟ قدیمی ها لطفا بگن

SHREK

اتفاقی نمی افته فقط یکسری که کرم دارن دیس میدن میرن به جز بعضی موارد که واقعا باید دیس بخورن. 😅 در کل اتفاقی برات نمی افته.

Arad.Htc

ممنون آخه یه سوال میکنم دیس میخورم😐

SHREK

یکسری هم که دیگه خیلی کرم دارن سنگ شکن روشن میکنن با اون دیس میدن.

Arad.Htc

اخه هرچی کامنت میزارم منفی میدن😐

Mahdi

نگران نباش یه سری یه نفر ۹۰۰ تا منفی خورد 😂

Taha

الان همین مهدی رو میبینی تا ۱ ماه پیش هر کامنتی که میزاشت حداقل ۱۰ تا دیس میخورد😂😂
ولی الان کمتر دیس میخوره😂

Milad7

اجاره ای که یک سری از خواص برای برج ها پرداخت میکنن اندازه کل قیمت خانه ی مردم عادیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)