حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اهمیت و ارزش بازاریابی محتوا چیست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بازاریابی محتوا به عنوان  یک ابزار قدرتمند به شما امکان می‌دهد با مخاطب به همان زبان صحبت کنید که او صحبت می‌کند ، در مورد مشکلات و تردیدهای او بیاموزید ، تقاضا ایجاد کنید و با احساسات او  بازی کنید. کاری که متخصصان بازاریابی در سایت رایا مارکتینگ تخصص و مهارت کافی در آن دارند.  برای این که یک سایت پربازدید و معتبر داشته باشید باید به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا باید به گونه‌ای باشد که کوچک‌ترین ایراد نگارشی و یا کپی برداری و یا رونویسی در آن مشاهده نشود. تولید محتوا و بازاریابی آن در صورتی ارزشمند خواهد بود که یونیک و منحصر به فرد بوده و بتواند توجه مخاطب را به سوی خود جلب کند.

Video 10.3 MB


هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که ترافیک مورد نظر را به سمت وب سایت هدایت کند. اهمیت و ارزشی که تولید محتوای تخصصی در روزگار امروز دارد بر کسی پوشیده نیست. دنیای ما پر از تبلیغات مختلف و پر زرق و برق است که هر کدام از آن‌ها مخاطبان را به سوی هدف خاصی راهنمایی می‌کنند. ارزش بازاریابی محتوا تا آنجایی است که اگر برندی به آن اهمیت ندهد، مطمئنا طولی نخواهد کشید که از گردونه رقابت در تجارت آنلاین خارج خواهد شد.

بازاریابی مبتنی بر محتوا به ایجاد محتوایی که نه تنها بر فروش بیشتر محصولات و خدمات تمرکز دارد به ایجاد محتوایی ارزشمند می‌پردازید که هم آموزشی بوده و هم سرگرم کننده باشد و در نهایت بتواند مشکلی از مشکلات مخاطبان و مشتریان شما را برطرف کرده و به سوالات و دغدغه‌های آن‌ها در زمینه‌ی محصول یا خدمات مورد نظر پاسخ کاملی دهد. در این بین سایت رایامارکتینگ به عنوان یک سایت نمونه بازاریابی محتوا می تواند خدمات گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد. ابزارهای بازاریابی محتوا کانال هایی هستند که برند شما در آن با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و نحوه تبلیغ محتوای خود را در اختیار شما قرار می دهند رایامارکتینگ یکی از این ابزارهای پرقدرت است.

اهمیت و ارزش بازاریابی محتوا چیست

اهمیت و ارزش بازاریابی محتوا چیست

بازاریابی محتوا و تولید محتوا چه کاربردی دارد؟

در مورد اهمیت و کاربرد بازاریابی محتوا همین کافی است که بدانیم، با ظهور شبکه جهانی وب و شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین فناوری پیشرفته موبایل ، روابط بین مصرف کننده و مشاغل بسیار متحول شده است. امروزه مصرف کنندگان صرفاً کالایی را فقط به خاطر دیدن تبلیغات آن ها در روی بیلبورد نمی خرند. آن‌ها برای این که محصول و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند به خواندن متن‌های نقد و بررسی محصولات آنلاین مختلف می‌پردازند. آن‌ها حتی از دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف که در آن‌ها فعال هستند برای خرید آن کالا نظرخواهی می‌کنند. موتور‌های جستجو راهی آسان برای یافتن این نقد‌ها و بررسی کالا‌ها در سایت‌های مختلف و فروشگاه‌های اینترنتی هستند. اینجا است که به کاربرد محتوا و بازاریابی محتوا پی می‌بریم.  روش استفاده از محتوا می‌تواند به طرق مختلف انجام گیرد. هر یک از مشاغل برای بازاریابی و تولید محتوا، استراتژی خاص خود را دارد.

در نهایت می‌توان گفت برای این که اعتماد مشتریان خود را جلب کنید و بر تصمیمات خرید آن‌ها تاثیر بگذارید باید به تولید محتوا به روش‌های گوناگون بپردازید. سایت رایامارکتینگ به عنوان بزرگترین سایت تولید کننده محتوا و بازاریابی محتوا در کشور، با کمک متخصصان حرفه‌ای خود توانسته است نیاز مشتریان زیادی را در این زمینه برطرف کند. خدماتی که در رایامارکتینگ ارائه می‌شود می‌تواند به شرکت‌های مختلف کمک کند تا ویژگی‌های اصلی برند و محصول خود را به صورت دقیق به مشتریان خود بشناسانند و باعث جلب توجه مصرف کنندگان بالقوه به محصولات خود شوند.

بازاریابی محتوا و تولید محتوا چه کاربردی دارد؟

بازاریابی محتوا و تولید محتوا چه کاربردی دارد؟

خدمات بازاریابی محتوا که در سایت رایامارکتینگ ارائه می‌شود؟

شرکت رایامارکتینگ با بهره گیری از افراد متخصص و خبره در زمینه بازاریابی محتوا و دیگر زمینه‌ها، خدمات گسترده‌ای را در اختیار شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی که می‌خواهند در فضای گسترده اینترنت به تبلیغ کسب و کار خود بپردازند،  قرار می‌دهد. خدماتی که در رایامارکتینگ ارائه می‌شوند از سطح استاندارد بالایی برخوردار بوده و می‌توانند تضمین کننده رسیدن شما به فروش بیشتر محصولات و خدمات کسب و کار شما باشد. در دنیای پر رقابت امروز برای این که مرکز توجه قرار گیرید باید بتوانید خود را به دیگران بشناسانید و برای شناساندن استعداد‌ها و تخصصی را که برای آن زحمت کشیده‌اید و محصولی که تولید کرده‌اید تنها راه ممکن استفاده از خدمات بازاریابی و تولید محتوا است.  بازاریابی محتوا یک استراتژی مهم برای مشاغل کوچک و بزرگ است.

بازاریابی محتوا به جای تحمیل، گفتگو را آغاز می‌کند. در تولید محتوا در رایامارکتینگ، ما در مورد شرکت شما  و محصول  شما صحبت خواهیم کرد ، اطلاعات مفید از برند شما را به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین‌، مشتریان شروع به اعتماد به نام تجاری و خرید از آن می‌کنند.

خدماتی که در سایت رایا مارکتینگ در زمینه بازاریابی محتوا انجام می‌شود بسیار گسترده هستند مهم‌ترین خدمات در این زمینه شامل خدماتی مانند ، تولید پادکست ، رپورتاژ آگهی، طراحی گرافیک، طراحی موشن گرافیک، سئو سایت، مشاوره و بازاریابی اینترنتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … ، دیتا اینتری و خدمات مربوط به بک لینک  همچنین تولید محتوای متنی با کیفیت است.

در ادامه لیستی از خدمات بازاریابی محتوا در شرکت رایامارکتینگ را برای شما بیان می کنیم:

–   سئو سایت :

در این سایت خدمات مربوط به بهینه سازی و سئو سایت را با هزینه‌ای مقرون به صرفه و به صورت اصولی و رعایت تمام نکات مربوط به اصول سئو ارائه داده می شود.

–   تولید محتوای تخصصی :

از دیگر خدمات سایت رایامارکتینگ تولید محتوای تخصصی است که شامل محتوای تالیفی، ترجمه ای، تلفیقی و حتی بازنویسی هستند در زمینه‌های مختلف و با هزینه‌ای مقرون به صرفه انجام می‌شود.

–   طراحی سایت با اجرای نکات مربوط به سئو چه در مبحث کد نویسی و چه در مبحث طراحی توسط متخصصان شرکت رایامارکتینگ انجام می‌شود.

–   تبلیغ در گوگل :

تیمی متخصص در زمینه تبلیغ در گوگل آماده همکاری و مشاوره با شما در این زمینه است.

–   طراحی اپلیکیشن از خدمات دیگر سایت رایامارکتینگ است که می‌توانید محصولات و خدمات شرکت خود را در بستر موبایل و انواع سیستم عامل‌های موبایل گسترش دهید.

–   بازاریابی گسترده در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام ، لینکدین ، یوتیوب و آپارات و …

–   انواع دوره‌های آموزشی در زمینه بازاریابی محتوا و تولید محتوای با کیفیت و برنامه نویسی تحت وب و همچنین آشنایی با اصول سئو و بهینه سازی سایت در شرکت رایامارکتینگ ارائه می‌شود.

خدمات بازاریابی محتوا در سایت رایامارکتینگ

خدمات بازاریابی محتوا در سایت رایامارکتینگ

مزایای استفاده از خدمات رایامارکتینگ برای بازاریابی محتوا چیست؟

استفاده از خدمات رایامارکتینگ در زمینه بازاریابی محتوا دارای مزایای بیشماری است که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

انواع و اقسام روش‌های تولید و بازاریابی محتوا در شرکت رایامارکتینگ توسط افراد خبره و متخصص ارائه می‌شود. محتوایی که ارائه می‌شود شامل ترجمه ، بازنویسی ، تالیف و یا تلفیقی از این موارد است که در آن‌ها تمامی نکات سئو مانند کپی نبودن متن ، میزان و چگالی کلمه کلیدی ، خوانایی متن ، داشتن عنوان و زیر عنوان‌های جذاب و مرتبط با موضوع و همچنین تمامی اصول نگارشی به طور کامل رعایت می‌شود. بهینه سازی تولید محتوا باعث می‌شود که سایت شما بتواند رتبه خوبی را در نتایج جستجوی موتور‌های جستجوگر پیدا کند. استفاده از تصاویر با کیفیت و اختصاصی و بررسی محتوای تولید شده متنی ، ویدیویی ، موشن گرافیک و طراحی های گرافیکی و … توسط متخصصان مربوطه از دیگر مزایای استفاده از خدمات تولید محتوا و بازاریابی رایامارکتینگ به شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های استفاده از خدمات بازاریابی رایامارکتینگ این است که شما برای بازاریابی و تولید محتوا خود در مرحله اول یا دوم می‌توانید به طور رایگان سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین زبان هایی که تولید محتوا در آن ها انجام می شود شامل زبان فارسی ، عربی ، ترکی ، انگلیسی ، فرانسه و روسی می باشد. برای تولید متن رپورتاژ آگهی در رایامارکتینگ می توانید به صورت رایگان سفارش بازاریابی محتوا خود را ثبت کنید تا نگارش محتوا در زمینه رپورتاژ آگهی برای شما به صورت رایگان انجام شود.

مزایای استفاده از خدمات رایامارکتینگ برای بازاریابی محتوا

مزایای استفاده از خدمات رایامارکتینگ برای بازاریابی محتوا

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)