حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بنفش اکسپریا ۵ مارک ۲ برای ژاپن معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | سونی

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ حدود ۲ ماه پیش و به عنوان دومین گوشی پرچمدار تولید کننده ژاپنی معرفی شد. این گوشی در رنگ های متنوعی ارائه می شود که برخی از آنها فقط مختص مناطق خاصی است. امروز رنگ بنفش اکسپریا ۵ مارک ۲ برای ژاپن معرفی شده است. سونی به این رنگ ارادت خاصی دارد و حالا به پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ خود هم آن را اضافه کرده است.

رنگ بنفش اکسپریا ۵ مارک ۲

گزارش شده است که سونی مدل بنفش این اکسپریا ۵ مارک ۲ را برای اپراتور ژاپنی Docomo عرضه است. نسخه جدید رنگ از ۲۲ آبان ۹۹ به فروش می رسد اما رزروها قبلاً پذیرفته شده اند. طبق وب سایت Docomo، این نوع بنفش فقط به فروشگاه های آنلاین محدود می شود، بنابراین اگر بخواهید از فروشگاه های فیزیکی بخرید آن را پیدا نخواهید کرد.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ در رنگ های سیاه، آبی، خاکستری و صورتی نیز ارائه می شود. برخلاف سایر کشورها که ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد، سونی این گوشی را با 128 گیگابایت حافظه داخلی در کشور خود می فروشد. با این حال، یک اسلات کارت MicroSD که به عنوان اسلات سیم کارت دوم نیز عمل می کند، به کاربران امکان می دهد فضای ذخیره سازی بیشتری اضافه کنند.

بقیه مشخصات گوشی یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با نسبت ابعاد 21:9 و حاشیه نمایشگر به جای شکاف یا سوراخ است. همچنین پردازنده اسنپدراگون 865 به همراه 8 گیگابایت رم در داخل آن قرار دارد. این تلفن همچنین دارای دوربین های عقب سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی با OIS در دوربین اصلی و دوربین های تله و زاویه دید ۱۲۴ درجه برای دوربین زاویه دید عریض است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با gyro-EIS پنج محوره وجود دارد.

سونی Xperia 5 II دارای بلندگوهای استریو ، اسکنر اثر انگشت جانبی ، NFC و باتری 4000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 21 وات و Power Delivery 3.0 است، اگرچه سونی آن را با شارژر 18 وات عرضه می کند. سیستم عامل اندروید ۱۰ را ارائه می کند و گفته می شود که تا ۳ نسل آپدیت اندروید را خواهد گرفت.

نظر شما درباره رنگ جدید اکسپریا ۵ مارک ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

رنگ سبز معتادا نمیگرنی با رنگ مشکی میخوام

چقدر رنگ میده سونی
ماهی یک رنگ

S AH

منظور از حسگر اثر انگشت جانبی چبه؟

نیما عرفانی

کنار گوشی رو فریم فلزی قرار داره

Auroro

اعصاب خرد کنه هی دستت میخوره به گوشی باز میشه

V800B

یکی از بهترین جاهاست که
همه انگشتا ک براش تعریف نمیکنی😂

پیکسل 5 تو سلفی کسو ۹۴ گرفت

دگزو😂😂😂😂

rad 007

کس ۹۴ گرفت 🧐🧐🙄🙄🙄🤔🤔

Mahdi

من لون سبزه رو میخوام

LOOL

اقا من يک سوال دارم . چرا هیچ سایتی عملکرد طولانی مدت پردازنده ها رو نمیگه . مثلا توی طولانی مدت کایرین 810 بهتره یا اسنپ 730G . مثلا کایرین 820 بهتره یا اسنپ 765G و یا 768G . مثلا کایرین 980 بهتره یا دایمنسیتی 1000 پلاس . کایرین 820 بهتره یا دایمنسیتی 820 . دایمنسیتی 800 بهتره یا کایرین 810 . لطفا کمک کنید . ممنون (:

LOOL

لطفا کمک کنيد . ممنونم (:

SHREK

به جز این هر سال یه چیپ جدید میاد دیگه فایده نداره بعد از 3 سال استفاده بگن مثلا اسنپ 845 کند شده چون از اون چیپ دیگه استفاده نمیشه.

Mahdi

پس چرا اسنپ ۸۴۵ من بعد دوسال مثل روز اولشه ، چیپ های جدید اومده که از اون سریعتره ولی دلیل نمیشه بگی قدیمیه کند شده ، چون دارمش نمیگم ولی واقعا حتی یه درصد هم افت سرعت ندیدم

SHREK

منم همینو گفتم افت عملکرد چیپ برمیگرده به استفاده و توی پرچمدار ها محسوس نیست ولی توی میانرده کاملا حس میشه (با استفاده سنگین).

Mahdi

شاید

SHREK

نمیشه دقیق بگی چون استفاده هر کسی متفاوته کسی که روزی 4 ساعت پابجی بازی میکنه قطعا چیپست گوشیش زودتر از کسی که کار معمولی انجام میده ضعیف میشه. همه چیپست ها با استفاده معمولی شاید تا 3 سال هم ضعیف نشن ولی وقتی استفاده سنگین باشه و چیپست بیشتر داغ کنه زودتر کند میشه. کلا یه چیپست میانرده بعد از 1 سال و پرچمدار بعد از 3 سال ضعیف میشن ولی اندازه این افت عملکرد به استفاده برمیگرده.

LOOL

ممنون (:

Milad7

چه خوشگله 😛 فقط یکم حاشیه ی صفحه نمایش زیاده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)