حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه باکیفیت فیلم Tenet حدود ۲۵ آذر ۹۹ باید ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | فیلم

فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی Tenet مدتی است که اکران شده و با وجود همه گیری کرونا می توان گفت که فروش قابل احترامی را تجربه می کند. طبق اعلام رسمی Warner Bros. Pictures این عنوان از تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۲۵ آذر ۹۹ به پخش خانگی (اصلاح قابل لمس برای بازار ما) می رسد. این همزمان یعنی نسخه باکیفیت فیلم Tenet حدود ۲۵ آذر ۹۹ باید ارایه شود. البته که از ابتدای اکران این فیلم شاهد انتشار نسخه های کیفیت پرده بوده ایم اما کیفیت اصلی بلو-ری مشخصا انتظار اصلی ماست.

نسخه باکیفیت فیلم Tenet

کمپانی برادران وارنر روز پنجشنبه اعلام کرد فیلم Tenet کریستفر نولان، هیجان قابل توجهی را طی همه گیر شدن کرونا به تعداد کم گیشه های رساند و حالا برای اکران خانگی در تاریخ ۲۵ آذر ۹۹ برنامه ریزی شده است.

این فیلم پس از تأخیرهای متعدد و پس از آنکه برادران وارنر تصمیم گرفتند که اکران را به سال آینده تغییر ندهند، وارد سینماها شد. Tenet تاکنون ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است، اما نولان و برادران وارنر امیدوار به نمایش بهتر فیلم با بودجه ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بودند.

آخرین تریلر فیلم TENET

آخرین تریلر فیلم TENET

بیشتر عملکرد ضعیف Tenet را به کیفیت آن نسبت نمی دهند – منتقدان عموماً آن را دوست دارند و مثلا امیتاز Rotten Tomatoes روی 71 درصد است – بلکه به دلیل COVID-19 و تعطیلی سینماها مربوط می شود. تماشاگران سینما یا از خطر دیدن فیلم در یک فضای داخلی شلوغ ترسیده اند و یا در بخشی از ایالات متحده یا خارج از کشور زندگی می کنند که در آن سالن ها اجازه بازگشایی ندارند. این فیلم در ایالات متحده فقط 53.8 میلیون دلار فروش داشته است.

حالا، پس از ماه ها تلاش برای تبدیل فیلم از یک شکست به یک موفقیت مالی، برادران وارنر تصمیم گرفته است که اکران خانگی را آغاز کند. پیش فروش هر دو نسخه دیجیتال و فیزیکی از ۲۰ آبان ۹۹ امکان پذیر است، هزینه نسخه دیجیتالی آن 19.99 دلار است.

برادران وارنر قیمت نسخه فیزیکی فیلم Tenet را منتشر کرد:

  1. ۱- بسته ترکیبی 4K UHD برابر 44.95 دلار
  2. ۲- Blu-ray برابر 35.99 دلار
  3. ۳- DVD برابر 28.98 دلار

به هر صورت اهمیت این خبر آن است که کمی بیش از ۵ هفته دیگر نسخه باکیفیت فیلم Tenet را خواهیم داشت! منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

من خیلی دوست دارم این فیلم رو ببینم چی هست؟ 😐
چون خیلی شنیدم خوبه و هایپ شدید شدم

Arad.Htc

راستی آقای عطایی با عرض خسته نباشید لطفا پوشش خبری رو بیشتر کنید در قسمت مرورگرها و اگه میشه یه مقایسه ای بین سرویس های ایمیل مثل ماکروسافت اوت لوک یاهو میل و جیمیل بکنید😉

V800B

امسال سال پر باری تو سینما خارج
سریال های قشنگی هم احتمالا بیاد
مثل فصل دوم see
ویچر فصل ۲
و فصل سوم you
و خبرهای مبنی بر ساختن فصل ۳ پانیشر و شاید فصل ۳ کربن تغییر یافته
ترنجی کاش حوضه فعالیتش روگسترش میداد

Milad7

مگه میشه نولان فیلم بسازه و بد باشه؟

Milad7

به شدت منتظر نسخه ی پرده ای و قابل مشاهده ایم =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)