حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین تریلر فیلم TENET از کریستوفر نولان را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، فیلم

سه ماه پیش بود که تریلر جدید فیلم TENET کریستوفر نولان را با هم در ترنجی دیدیم. امشب اما آخرین تریلر فیلم TENET از کریستوفر نولان منتشر شده و پیش از پنج شنبه هفته آتی یعنی ۱۳ شهریور ۹۹ می تواند جدیدترین داده رسمی درباره این فیلم باشد. فیلمی که همچنان بازی با ابعاد مختلف، که به نوعی از توانایی های امریکایی-بریتانیایی است؛ در آن به وضوح دیده می شود. چیزی شبیه به نگاه داشتن دکمه شیفت در بازی Braid در برخی مراحل!

تریلر فیلم TENET

همانطور که می بینید، علاوه بر مورادی که در تریلرهای پیشین فیلم TENET دیده بودیم؛ اینجا اشاره واضح تری به بخش های کمی مبهم آن ویدیوهای پیش نمایش می شود. برای مثال زمانی که اسلحه به سمت شخصیت اول فیلم بازمیگشت برای من گنگ بود. این تریلر اما به وضوح نشان می دهد که یکی از درگیری های اصلی ذهنی درباره داستان این فیلم نولان، مربوط خواهد بود به چیزی که در ابعاد مختلف از جمله زمان کمی ذهن شما را قلقلک خواهد داد.

در حقیقت می توان گفت از سفر در زمان تا نظریه‌های کوانتومی را می توان در این فیلم انتظار داشت. این یک حقیقت غیرقابل‌انکار به نظر می‌رسد که کریستوفر نولان علاقه بسیار زیادی به دنیای فیلم‌های علمی تخیلی دارد. ترکیب عناوین علمی تخیلی با داستان‌سرایی‌های ویژه او باعث شده هواداران سینما همیشه برای فیلم‌های جدید او هیجان داشته باشند و فیلم «انگاشته» هم از این قاعده مستثنی نیست. او در فیلم «TENET» دوباره به سراغ زمان می‌رود و این بار داستان جدیدی برای روایت‌کردن را انتخاب می‌کند؛ دو جاسوس بین‌المللی باید در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کنند تا مانع آغاز جنگ جهانی سوم شوند!

آخرین تریلر فیلم TENET

آخرین تریلر فیلم TENET

همانطور که در تصویر بالا می بینید، این یک هواپیمای واقعی است که به ساختمان برخورد کرده و منفجر می شود. بله، شاید فکر کنید این بودجه فیلم را خیلی بالا می برد اما جالب اینکه آن ها معتقدند هزینه جلوه های ویژه ای صحنه با هزینه هواپیمای متلاشی شده تقریبا برابر بوده و آن ها ترجیح دادند که این انتخاب را داشته باشند!

صحبت از بودجه شد و باید بگویم که فیلم TENET با بودجه‌ای فراتر از ۲۲۵ میلیون دلار به پرهزینه‌ترین فیلم کریستوفر نولان تبدیل می‌شود که براساس فیلم‌نامه غیراقتباسی ساخته شده است. «انگاشته» پس از «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده دومین فیلم پرخرج کارنامه کارگردانی نولان هم لقب می‌گیرد.

این فیلم در ۷ کشور دنیا فیلم‌برداری شده و علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم‌نامه آن هم توسط کریستوفر نولان انجام شده و لودویک گورانسون (برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن برای فیلم «پلنگ سیاه») وظیفه آهنگ‌سازی «انگاشته» را برعهده دارد. بنابراین فیلم جدید کریستوفر نولان به اولین فیلم او از سال ۲۰۰۸ تا امروز تبدیل می‌شود که آهنگسازی آن برعهده هانس زیمر نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر این فیلم کریستوفر نولان هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

تو یوتوپ تبلیغش رو دیدم
مثل اینکه این فیلم یک بار به صورت بر عکس هم فیلمبرداری شده
از همین حالا منتطر نقد و برسیشم
پ.ن: به دلیل حساس بودن بنده به قانون کپی رایت این فیلم رو و کلا فیلم های خارجی رو نمیتونم با دوبله ببینم

Mahdi

آنابل ۴ رو بگید بسازن

عاشقتم TENET

Milad7

جونم سلطان نولان…. یاد بتمن برامون زنده شد.. 🙁

Milad7

با توجه به تریلر ها فیلم tenet هم خوش ساخت هست باید منتظر موند 🙂

MohammadFarhaadi

چون کار نولانه و فیلم هم پیچیدست پس قطعا باید منتظر یه فیلم عالی باشیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)