حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 31 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی اخیراً با پرچمداران خود مشغول است. از مشخصات برجسته در Mi 10 Ultra تا قیمت های رقابتی Mi 10T Pro نشان از تلاش این برند برای جلب توجه کاربران دارد. گزارش های جدید نشان می دهد نسل بعدی خانواده Mi Mix شیائومی یک گوشی تاشو با شارژر بالای ۲۰۰ وات خواهد بود.

نسل بعدی خانواده Mi Mix

سری Mi Mix شیائومی همیشه در مورد آزمایش ویژگی های جدید است که تجربه بصری بهتری را امکان پذیر می کند. این سری با نمایشگرهای تمام صفحه و بدون حاشیه در سال ۲۰۱۶ شروع شد و به دنبال آن Mi Mix 3 با مکانیزم کشویی برای پنهان کردن دوربین های جلو همراه شد. Mi Mix Alpha حتی دیوانه وارتر بود و دارای صفحه نمایشی پیچیده بود که به هر چهار طرف گسترش می یافت و به یک نسبت عظیم صفحه نمایش به بدنه 180٪ دست یافت. در حالی که مدل آخر هرگز به فروش نرفت، اما ممکن است نسل بعدی را از Xiaomi باشد.

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو

یک منبع اطلاعاتی معتبر، جزئیات محصولات آینده شیائومی را به اشتراک گذاشت. وی اظهار داشت که امسال هیچ Mi Mix جدیدی عرضه نخواهد شد، اما یکی عضو جدید در حال توسعه است. این دستگاه با نمایشگر تاشو به داخل با وضوح QHD بسیار کاربردی تر خواهد بود. بعلاوه، ممکن است شارژ سریعتر از ۲۰۰ وات را نیز به همراه داشته باشد.

شارژر ۱۲۰ وات چقدر موبایل را داغ می کند؟

وقتی صحبت از تلفن های هوشمند می شود، سریعترین راه حل شارژ کنونی ۱۲۰ وات است که در شیائومی Mi 10 Ultra در دسترس است. اوپو و Realme روی تلفن های ۱۲۵ وات کار می کنند اما هنوز این گوشی ها به بازار انبوه نرسیده اند. شارژ ۲۰۰ وات باید زمان شارژر را به کمتر از 15 دقیقه برساند اما می تواند عوارض جانبی مانند گرمایش و بدتر شدن سلامت باتری داشته باشد.

شیائومی همچنین هنوز یک گوشی هوشمند تاشو رونمایی نکرده است. نزدیکترین چیزی که ما تاکنون دریافت کردیم یک تیزر کوتاه از لین بین ، بنیانگذار شرکت بود که از یک دستگاه با ۲ لولا استفاده می کرد. فعلا گویا هیچ پیشرفت رسمی در آن جبهه رخ نداده است. با توجه به اینکه سری Mi Mix مخصوص فناوری های پیشرو شیائومی است، منطقی به نظر می رسد که محصول بعدی تاشو باشد. کدهای لو رفته در MIUI 12 ارجاعات زیادی به نمایشگر تاشو دارند.

اوایل سال 2021 به عنوان پرچمدار اصلی این شرکت، سری Xiaomi Mi 11 (نام تایید نشده) ارایه خواهد شد و احتمالاً یک دوربین اصلی با وضوح بالا 108MP و شارژ سریع 120W را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ نظر نسل جدید شیائومی می میکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
31 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

comment image
دوستان لطفا کمک کنید کدوم استکان زودتر پر میشه

Taha

هیچ کدوم

Mahdi

چی؟

Taha

هیچ کدوم از استکان ها پر نمیشن

TheFreeCritic

هیچکدام
سوراخه بدبخت

Mahdi

چی سوراخه ؟ قوری

Mahdi

اگه اون لوله سوراخه که از اون سوراخه میریزه تو استکان ۲

AŁɪ

شماره ۶

Taha

نه تهش بستس

mehrdad_ma

شماره ۶
ورودی بقیه بسته هست

Mahdi

۶ هم بسته هست

AŁɪ

ازونجایی که الان دقت کردم هیچ کدوم پر نمیشه .
فقط یه فرضیه میمونه که از درز لوله آب خارج بشه که صحیح نیست چون آب با سرعت به طرف پایین میره و احتمالش کمه ازون درز ها خارج بشه تا توی استکان شماره ۲ یا ۷ بریزه.
ولی جواب من با همون احتمال کم استکان شماره ۲ هست .

Mahdi

منم نظرم رو ۲ هست

AŁɪ

😂 ازون جایی که دوباره دقت کردم این درز کاملا صحیحه 🤣 چون طبق قانون فیزیک وقتی آب مستقیم به سمت پایین بره و پایین هم بسته باشه مطمعنا لوله ها پر میشه تا برسه لوله اصلی به درز اولی که اگه ازش آب جاری بشه مطمعنا می‌ریزه تو اسکان شماره ۲ 😃
بله من یک فیلسوف هستم ⁦☺️⁩

Auroro

فیزیکدان نبود؟؟؟

Mahdi

مگه فیزیک هم بلد بودی؟ از هر دستت یه هنر هزار تا هنر می باره😂

Auroro

باید به کسی که داره میریزه بگی درست بریز قرمساق

Mahdi

😂😂😂

persepolis

هیچ کدوم فقط تو یکی میره که اونم 6 است اونا بسته است…

persepolis

اره اونم بسته است چه تصویر بی کیفیتی واسه دوره قاجاره؟

Mahdi

آره فکر کنم 😂

Mohammadr

اگه ازون قسمت که بازه،
همه ی آب،
آروم بریزه، میره تو لیوان 2

اگه با سرعت بریزه، میتونه مستقیم بریزه تو 1 و یا به اون لوله روبروش میخوره و بازم میریزه تو یک

اگه خیلی آروم بریزه میتونه ی مقداریس از همون لوله اروم کش کنه و بریزه تو لیوان 3 و بقیه شم تو همون 2
.
.
اینا تمام حالتاشه…. این سوالارو هر جور جواب بدی، طرف میگه نه اونجور دیگه س😐در کل نمیتونی درست بگی چون چند جواب داره(اکثر مواقع)

Mahdi

فقط میخوان شات کنی تو اینستا😂

Milad7

خخخ راه همه ی لوله ها بسته اس

MohammadFarhaadi

5

MohammadFarhaadi

اگر اون مسیرها که بستن فقط لشتباه طراحی باشه ۵.ما همچین سیستمی سرکار داریم اگر طراحی عمدا مسیرا رو بسته بخاطر قوانین فیزیک آب اول شماره ۶ پر میشه.

ali karimi

داداش اول میخواستم بگم 5 ولی 4 زودتر پر میشه،قانونأ 5باید زودترپربشه ولی یکم دقت کنی لوله پنچ بسته هستش، پس 4 پر میشه

ali karimi

ببخشید استپ شد باید 6 باشه، دیدم که 5 بسته هستش ولی 4 رو ندیدم، بازم نگاه کردم دیدم اوه اونم بستست که، بقولدوستان باید 6 باشه، 2مه اصلا لوله ای نداره

ali karimi

شایدم اون شماره 2 هم یه لوله داشته باشه ولی چون چشم بصیرت نداریم نمی‌بینیم، بو خوووودا راسه میگم

Milad7

200 وات! چقدر پشم ریزون!

ali karimi

شارژ 200 وات واقعا خیلیه از یک طرفم حساب کنی زیر15 دقیقه واقعا محشره، مثلا 10 دقیقه ای باطریو شارژ کنه چون سریع اینکار انجام بشه فکر نکنم زود داغ آنچنانی بشه ولی از اون طرف شاید روی عمر باطری تأثیر بزاره، به نظرخودم نهایت شارژ سریع همون 60 وات خوبه زیادم هستش، البته 200 وانم خوبه، البته خوب که نه محشره، ولی درصورتی که برای باطری هیچ ضرری نداشته باشه حتی 1درصد،که اینم معلومه شدنی نیست که حتی 1درصد هم ضرر نداشته باشه، یا اینکه مثل اون گوشی ایسوس بود یا لنوو که اسمش لژیون بود چی بود موقع بازی یه فن هم داشته که از پشت گوشی خنک می‌کرد، این شارژرشم داشته باشه که فقط موقع شارژ کردن وصلش کنی به گوشی، البته یه فرضیه هستش چون ممکنه اصلا تأثیری نداشته باشه، ولی درکل روز به روز که میگذره تکنولوژی، علم پیشرفت میکنه، این شارژ200 واتم حتما یه ضررهای برای گوشی داره نکرد نداره، ولی به احتمال زیاد با پیشرفت علم که روزبه روز بیشتر میشه اون مشکلم حل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)