حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام گوشی رول شونده ال جی احتمالا LG Rollable است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

بخش آزمایشی ال جی با پروژه اکسپلورر که تاکنون Wing را برای شما به ارمغان آورده است، در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش OLED قابل رول شدن است. امروز گفته می شود که شاید نام گوشی رول شونده ال جی احتمالا LG Rollable باشد.

LG Rollable

طبف گزارش ها قرار است LG Rollable سال آینده ارائه شود. این شرکت در پایان معرفی Wing تیزری را نماش داده است است و آخرین شایعات حاکی از ورود دستگاه جدید در ماه مارس است. این تیزر را در تصویر زیر می توانید ببینید. این تنها اطلاعات رسمی از سوی شرکت خلاق کره ای است.

گوشی ال جی با نمایشگر رول شونده

گوشی ال جی با نمایشگر رول شونده

اگر از خود می پرسید که ال جی می خواهد این گوشی منحصر به فرد را چه بنامد، به نظر می رسد که پاسخ شما در نزد ماست. به نظر می رسد که این شرکت تصمیم گرفته این اسم تا حد امکان توصیفی باشد. از این رو، یک درخواست علامت تجاری به EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) برای نام LG Rollable ثبت کرده است. این ساده و مهم است، به نوعی مانند “Galaxy Fold”، قبل از اینکه “Z” و “5G” در ترکیب قرار بگیرند.

این درخواست توسط واسطه Mitscherlich از مونیخ، که همچنین اخبار ال جی را ارایه کرده است ارایه شد. همچنین نام هایی از جمله LG The Roll ، LG Double Roll ، LG Dual Roll ، LG Bi-Roll ، و LG Roll Canvas هم وجود دارند. از نظر ما LG Rollable از همه بهتر به نظر می رسد. شما چطور فکر می کنید؟ مثلا “رولت”  چطور است؟! 😋

گوشی رول شونده ال جی شاید این طراحی را داشته باشد

در برنامه علامت تجاری ذکر شده این یک تلفن هوشمند است که حتی ممکن است از قلم پشتیبانی کند. توجه داشته باشید که تصاویر بالا (به جز تصویر متحرک مشکی که رسمی است) بر اساس اطلاعات لو رفته نیستند، بلکه طرح مفهومی دستگاه هستند. در نتیجه هنوز کاملا مشخص نیست که طراحی دستگاه چیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی رول شونده ال جی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

درسته خلاقه این برند ولی اصلا
هدف مشخصی نداره
برا دل خودش گوشی می‌سازه

SHREK

😱😱😱Nice

ali karimi

یه زمانی میشه که گوشی ساخته میشه که روی هم تا میشه و به اندازه یه قوطی کبریت میشه و میزاری تو جیب کوچیکم ن، 😂عجب طراحی کردم خووودای

Milad7

بذار ال جی لولا که تلفظشم راحت باشه 😀

MohammadFarhaadi

به نظر مقاومتر از تاشو میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)