حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G 5G با تراشه Snapdragon 750G رسما معرفی شد: 5G به قیمت ۳۰۰ یورو

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | موتورولا

با هم در ترنجی خواندیم که گوشی موتورولا Moto G9 Power با Snapdragon 662 رسما معرفی شد. موتورولا در کنار این دستگاه یک میان رده دیگر هم دارد. موتورولا Moto G 5G با تراشه Snapdragon 750G رسما معرفی شده است. این دستگاه در اروپا 300 یورو قیمت خواهد داشت. ویژگی های اصلی آن مانند پشتیبانی از 5G، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگتر را به ارمغان می آورد.

موتورولا Moto G 5G

همانطور که انتظار می رفت، دستگاه نام رمز “موتورولا Kiev” را داشت به عنوان Moto G 5G امروز رسما معرفی شده است. دستگاه دارای پنل عقب مشابه Moto G 5G Plus است که قیمت بالاتری دارد. در جلو، اما برای دوربین سلفی تنها یک سوراخ وجود دارد و این با سوراخ دوگانه نمایشگر در Moto G 5G Plus متفاوت است.

دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست و یک دکمه گوگل اسیستنت در سمت چپ وجود دارد. آرایه دوربین در عقب طراحی مربعی دارد. همچنین لوگو موتورولا را می بینید که در داخل سنسور اثر انگشت قرار دارد.

همانطور که حدس زده می شود، صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD + یا 2400×1080 پیکسل بوده که مشابه نسخه Plus است. اما صفحه نمایش آن با رفرش ریت ۶۰ هرتز انتخاب شده است. در قلب دستگاه، ما تراشه Snapdragon 750G را داریم. برای دوربین ها، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر تصویر سامسونگ GM1، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در جلو اما دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد.

همه اینها توسط یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ وات پشتیبانی می شود. سیستم عامل این دستگاه هم اندروید ۱۰ است که رابط کاربری ساده موتورولا همراه خواهد بود.

موتورولا Moto G 5G در ۲ مدل حافظه در دسترس خواهد بود. اول 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی. قیمت مدل پایه پایه 299.99 یورو است در حالی که نسخه رم 6 گیگابایتی بالاتر 349.99 یورو قیمت دارد.

نظر شما درباره گوشی جدید 5G موتورولا چیست؟ 5G به قیمت ۳۰۰ یورو می تواند جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بنظر خودم بدترین برند از نظر طراحی همین موتورولا هست .
و اینکه حتی اون مارکشم زشت و مسخرس 😃🤣

S AH

چاق است و گران

Mahdi

اگه تو اروپا ۳۰۰ یوروئه خوبه قیمتش

SHREK

V online بن شدم😢😭😭😭😭

Milad7

اصلا خوب نیست موتورولا داره به بیراهه میره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)