حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ مینی ۲۰ درصد کندتر از دیگر اعضای خانواده آیفون ۱۲

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

اگر به دنبال یک تفاوت دیگر بین آیفون ۱۲ مینی و دیگر اعضای خانواده آیفون ۱۲ هستید که لزوما اندازه نمایشگر نباشد، اینجا یکی برای شما داریم. گفته می شود شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ مینی ۲۰ درصد کندتر از دیگر اعضای خانواده آیفون ۱۲ است.

شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ مینی

شارژر وایرلس آیفون ۱۲

شارژر وایرلس آیفون ۱۲ مینی

در حقیقت آیفون ۱۲ مینی تنها از شارژ بی سیم MagSafe با توان ۱۲ وات پشتیبانی خواهد کرد، در حالی که مدل های iPhone 12 همراه با iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max از شارژ بی سیم MagSafe با توان 15W پشتیبانی می کنند. این موضوع از طریق صفحه پشتیبانی جدید اپل که در سایت رسمی آنها منتشر شده، تأیید شده است.

آیفون ۱۲ توانایی ارایه شارژر وایرلس معکوس را دارد اما فعال نیست

 

شارژرهای جدید MagSafe امسال در کنار مدل های آیفون ۱۲ معرفی شدند و قابلیت شارژ بی سیم را به همراه دارند. اپل می گوید که قدرت واقعی تحویل داده شده به مدل های آیفون ۱۲ بسته به وات آداپتور برق و شرایط سیستم متفاوت خواهد بود.

صفحه پشتیبانی جدید اپل سرعت شارژ بی سیم MagSafe را در محدوده آیفون ۱۲ نشان می دهد. این صفحه تأیید می کند که آیفون ۱۲ مینی با حداقل آداپتور 9V / 2.03A (بیشتر از ۱۸ وات) می تواند تا ۱۲ وات شارژ بی سیم داشته باشد. آیفون 12 ، آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو حداکثر با آداپتورهای بالاتر از 9 ولت / 2.56 (حدود ۲۰ وات) آمپر سرعت شارژ بی سیم تا ۱۵ وات را ارائه می دهند. لوازم جانبی دیگر مانند هدفون هایی که با شارژر MagSafe سازگار هستند، برای مطابقت با استانداردهای نظارتی، سرعت شارژ بی سیم حداکثر تا 7.5 وات را ارائه می دهند.

فست شارژر وایرلس Magsafe آیفون ۱۲ با سرشارژر ۲۰ وات اپل خروجی ۱۵ وات سریع دارد

همچنین در مواردی گرم شدن شارژر MagSafe اخطار داده می شود:

“همانند سایر شارژرهای بی سیم، ممکن است آیفون یا شارژر MagSafe شما در حالی که آیفون شارژ می شود کمی گرم شود. برای افزایش طول عمر باتری، اگر باتری بیش از حد گرم شود، ممکن است نرم افزار شارژ بالای 80 درصد را محدود کند. “

همچنین، اگر آیفون شما از طریق پورت Lightning به شارژر MagSafe و هم به برق متصل باشد، آیفون از طریق اتصال Lightning شارژ می شود.

اپل همچنین توصیه می کند قبل از شروع فرآیند شارژ ، کارت های اعتباری ، نشان های امنیتی ، گذرنامه یا کلیدهای مهم بین iPhone و MagSafe Charger را حذف کنید. این فرآیند شارژ بی سیم ممکن است به نوارهای مغناطیسی یا تراشه های RFID در آن موارد آسیب برساند. اپل همچنین می گوید که زمان شارژدهی در مقایسه با یک شارژر معمولی Qi ممکن است برای دستگاه های سازگار با MagSafe Qi کندتر باشد.

اپل همچنین مشخصاتی را که قاب آیفون 12 شما برای سازگاری با MagSafe نیاز دارد ، برجسته کرده است. اپل می گوید که موارد دارای پشتیبانی MagSafe باید حداکثر ضخامت یکنواخت 2.1 میلی متر داشته باشند ، هرچند توصیه می کند ضخامت آنها 2.0 میلی متر باشد.

نظر شما درباره این محدودیت Magsafe آیفون ۱۲ مینی چیست؟ هر چند به توجه به باتری کوچک‌تر شاید خیلی مهم نباشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هر چند که سه وات زیاد نیست ولی لعنت بهت اپل

Milad7

پس با این اوصاف آنچنان کاربردی نداره

rad 007

همه اینها توهین به شعور خریدار است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)