حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماس با رایانه کمک (9099071540)

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

رایانه کمک یک شرکت پشتیبانی تلفنی کامپیوتری است، که با تکیه بر دانش فنی کامپیوتری کارشناسان خود می‌تواند به مشکلات کامپیوتری کاربران پاسخ دهد.

اما ممکن است همه کاربران با تمامی سرویس های خدمات تلفنی رایانه کمک آشنا نباشند.

با توجه به این موضوع،  در این مقاله قصد داریم شما را با سرویس های مختلف اولین شرکت در زمینه پشتیبان آنلاین کامپیوتری به صورت تلفنی و کال سنتری شرکت های معتبر آشنا سازیم.

 

کمک رایانه

اصلی ترین خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، حل مشکلات کامپیوتری و موبایلی به صورت تلفنی است.

فرض کنید در این شرایط که بیماری کرونا سلامتی عمومی را تحت تاثیر قرار داده، با مشکل کامپیوتری یا موبایلی روبرو می‌شوید.

اکنون تصمیم با شماست، می‌توانید با این شرایط به بیرون رفته و پس از اتلاف انرژی و زمان بسیار، سیستم خود به یک خدمات کامپیوتری بیرون بسپارید.

و یا با پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی تماس بگیرید و پس از متصل شدن به واحد رفع مشکلات نرم افزاری کامپیوتر، ایراد خود را در کمترین زمان ممکن رفع کنید.

در واقع شرکت رایانه کمک پایه گذار خدمات کامپیوتری از راه دور در کشور است. که تمامی افراد به این سرویس دسترسی دارند.

پس برای رفع و پاسخگویی به سوالات کامپیوتری خود با شماره 9099071540 از طریق تلفن ثابت و با شماره  0217129 از طریق تلفن همراه با کارشناسان حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در ارتباط باشید.

پس از تماس با مجموعه ما هزینه مکالمه با کارشناسان بر روی قبض تلفن شما محاسبه می گردد.

همچنین کاربران این مجموعه می توانند از اپلیکیشن رایانه کمک در هر ساعت از شبانه روز استفاده کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برای این کار میتواند اپلیکیشن ما را به صورت رایگان از فروشگاه های معتبر تلفن همراه مانند ( مایکت، گوگل پلی و… ) دانلود کنند و پس از خرید اعتبار ، با کارشناسان به رفع ارور کامپیوتر یا موبایلی خود اقدام کنند.

رایانه کمک توانسته در یک دهه فعالیت خود به میلیون ها سوال و ایرادات کامپیوتری و مشکلات موبایلی پاسخ دهد، پس از این رو بهترین خدمات کامپیوتری آنلاین در ایران است.

سایت دانلود نرم افزار های کاربردی کامپیوتر و گوشی

از دیگر امکاناتی که رایانه کمک به کاربران خود ارائه می‌دهد، وبسایت های است که به صورت رایگان سرویس های مختلفی اعم از ( دانلود نرم‌افزار های کاربردی کامپیوتر، مقاله های متعدد برای رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و گوشی اشاره نمود.

همچنین کارشناسان فنی برای رفع مشکلات موبایلی و رایانه ای کاربران استفاده از نرم افزار های ریموت از راه دور مانند: دانلود انی دسک و دانلود اولتراویور را پیشنهاد می کنند.

با دانلود نرم افزار انی دسک این امکان برای کاربران فراهم می شود تا در کمترین زمان به رفع مشکلات کامپیوتری از طریق ریموت دسکتاپ بپردازیم.

 

رایانه کمک  (پشتیبان و کال سنتر شرکت های متعدد )

همان طور که در بالا به آن پرداخته شد، رایانه کمک با بهره گیری از کارشناسان  مجرب فنی در زمینه علوم کامپیوتر بسیار پیشرفت کرده و اکنون به صورت تمام وقت یا پاره وقت برون سپاری پشتیبانی و کال سنتر برخی از شرکت ها و وبسایت های بزرگ را در رزومه کاری خود ثبت کرده است.

با توجه به این موضوع روزانه بسیاری از شرکت ها و موسسات معتبر برای رفع مشکلات کامپیوتری یا شبکه ای خود، از کارشناسان ما مشاوره تلفنی دریافت می‌کنند.

دیگر راه های ارتباط با کارشناسان:

استفاده از بخش نظرات زیر مقاله های آموزش کامپیوتر (دانشنامه) یک راه آسان برای ارتباط مستقیم با کارشناسان فنی است.

به طوری که اگر با خواندن مقاله آموزشی مورد نظر همچنان ارور کامپیوتری یا گوشی شما رفع نشد، می‌توانید ایراد خود را برای ما ارسال کنید، تا پس از بررسی گروه فنی رایانه کمک به رفع ارور رایانه ای شما بپردازند.

راه دیگر دنبال کردن پیج اینستاکرام یا اپارات رایانه کمک است. تیم فنی ما به صورت روزانه با ارائه محتوا ویدیویی آموزشی برای رفع سوالات کامپیوتری و موبایلی در صفحات مجازی خود، این امکانان را به کاربران میدهد تا به صورت رایگان از این آموزش های رایانه ای و موبایلی بهره مند شوند.

اما اگر فردی با مشکل خاصی روبرو شد میتواند با قسمت دایرکت اینستاگرام و نظرات زیر پست اپارات، مستقیماً با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

تعمیرات کامپیوتر در محل

از دیگر خدمات قابل ارائه در این مجموعه؛ دپارتمان تخصصی تعمیرات قطعات سخت افزاری است.

رایانه کمک با گردآوری برترین متخصصات در زمینه تعمیرات تخصصی قطعات الکترونیکی توانسته است به رفع مشکلات سخت افزاری کاربران خود بپردازد.

به گونه ای که کاربران با ثبت سرویس مشکل خود در سامانه های این شرکت، بتوانند در کمترین زمان ممکن از تعمیرات و سرویس در محل بهره مند شوند.

بخش تعمیرات و نگهداری رایانه کمک توانایی رفع تمامی مشکلات سخت افزاری نظیر ( لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر و… ) را دارد.

برای تعمیر قطعات سخت افزاری می توانید با مرکز خدمات سخت افزاری با شماره 02140774580 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت اصلی رایانه کمک اقدام به ثبت سرویس کنید.

 

بسته آموزش کامپیوتر ده مهارت

این پکیج آموزشی حاصل تجربه کارشناسان رایانه کمک می باشد.

در این پکیج آموزش مباحث مختلفی نظیر ( آموزش نصب ویندوز ، راه اندازی آنتی ویروس و مودم ، کار با نرم افزارهای آفیس و فتوشاپ، عیب یابی و رفع ایرادات موبایل  و… ) وجود دارد که به صورت مبتدی تا پیشرفته به آنها پرداخته شده است.

 

 

سخن پایانی

و در آخر به یاد داشته باشید که رایانه کمک برای رفع تمامی مشکل کامپیوتری یا موبایلی روبرو شدید، به راحتی می‌تواند سرویس متناسب با مشکل خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)