حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱۰ پیورویوو با تراشه Snapdragon 875 ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | نوکیا

گفته می شود که نوکیا ۱۰ پیورویوو (مشخضا نام رسمی نیست) با تراشه Snapdragon 875 عرضه خواهد شد. گوشی که احتمالا جانشین نوکیا ۹.۳ پیورویوو خواهد بود، دستگاهی که هنوز معرفی نشده اما انتظار می رود این ماه به بازار عرضه شود. به نظر می رسد نوکیا ۱۰ پیورویوو در حال حاضر در اوایل توسعه باشد.

نوکیا ۱۰ پیورویوو

در این گزارش ذکر شده است که جزئیات دیگری در مورد طراحی نوکیا ۱۰ پیورویوو وجود دارد و بیان می کند که ممکن است در نیمه دوم سال آینده به بازار عرضه شود. هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد Nokia 10 PureView از این شرکت در دست نیست، بنابراین باید این گزارش را با دیده تردید نگریست.

گزارش نوکیا پاور یوزر حاکی از آن است که Nokia 10 PureView در مراحل ابتدایی قرار دارد و با تراشه اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز خواهد شد. همچنین بیان شده است که این گوشی با یک قاب فولاد ضد زنگ و یک صفحه نمایش شیشه یاقوت کبود عرضه خواهد شد و این یعنی کیفیت ساخت بی نظیر.

تعطیل شدن خط تولید نوکیا در هند

نوکیا

انتظار می رود این گوشی از چند دوربین با اپتیک زایس بهره ببرد، همانطور که در پرچمداران قبلی نوکیا دیده می شود. این گزارش می افزاید که این گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود.

از باب پرچمدار بودن، تعجب آور نیست که گوشی شایعه شده نوکیا ۱۰ توسط Snapdragon 875 مجهز شود. به تازگی تراشه هنوز معرفی نشده کوالکام در وب سایت بنچمارک Antutu مشاهده شد و امتیاز 847،868 را کسب کرد که بسیار بالاتر از نمره 629،245 تراشه Snapdragon 865 Plus است.

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸۷۵ امتیازی هم وزن نامش را نشان می دهد

همچنین به نظر می رسد که بسیار قدرتمندتر از تراشه ۵ نانومتری میان رده سامسونگ و تراشه پرچمدار هواوی یعنی Exynos 1080 با امتیاز 693،000 و Kirin 9000 با امتیاز 696،000 باشد.

انتظار می رود کوالکام Snapdragon 875 را در تاریخ ۱۱ آذر ۹۹ معرفی کند و همچنین انتظار می رود پردازنده جدید سری 7 Snapdragon با پشتیبانی از 5G نیز رونمایی شود.

در مورد نوکیا ۹.۳ پیورویوو باید بگویم گزارشی از اواخر سپتامبر ادعا کرد که این گوشی در ماه نوامبر (ماه جاری میلادی) ارایه خواهد شد زیرا HMD Global در حال برنامه ریزی یک رویداد بزرگ است. در کنار نوکیا ۹.۳ پیورویوو، تلفن های هوشمند نوکیا ۷.۳ 5G و نوکیا ۶.۳ نیز انتظار می رود. با این حال، هیچ تأییدی از طرف این شرکت وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

به به تو رو خدا با رابط کاربری

m.b

comment image

خب دیگه دوستان، اگر کاری نیست من از دنیا دیگه میخوام لفت بدم…

Mahdi

آره دیدم توکانال شیائومی بود ، مبارکه

m.b

من شمارو میشناسم؟ 🤔
شمااا آقای؟! 🤔

Mahdi

چی شد میو۱۲ رو گرفتی ما رو نمیشناسی؟😂

m.b

کلا این سایت رو نمیشناسم…

Mahdi

حتما با دیدن سوپراش اینجوری شدی 😂😂😂

Mahdi

بازم میگم فکر نمی کنم از ۸۰۰ تا رد کنه

Milad7

از اچ ام دی بعیده این کار!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)