حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ۵ سریال Rick And Morty یک کراش جدید برای Morty خواهد داشت

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سریال

گفته می شود که فصل ۵ سریال Rick And Morty یک کراش جدید برای Morty خواهد داشت. از سال ۲۰۱۳ که برای اولین بار این نمایش در Adualt Swim تولید شد، نمایش انیمیشن علمی تخیلی دن هارمون و جاستین رویلند هم در رتبه بندی و هم از نظر منتقدان برنده شد. جوایز خوبی نیز از جمله Emmy امسال برای این انیمیشن برجسته کسب شدند. جدیدترین شنیده ها به می گوید که فصل ۵ سریال Rick And Morty یک کراش جدید برای Morty خواهد داشت. این یعنی جیسکا شاید کمرنگ تر بشود!

فصل ۵ سریال Rick And Morty

ریک و مورتی علاوه بر شوخ طبعی گزنده، قصه پردازی تخیلی و گاهی اوقات دیدگاه بسیار ناخوشایند در مورد بشریت، به عنوان نمایشی شناخته می شود که باعث می شود طرفداران مدت زمان طاقت فرسایی را بین فصلی منتظر بمانند.

انتظار بین فصل های ۳ و ۴ در واقع بیشتر از همه طولانی بود، اما سازندگان نمایش در واقع قول داده اند که فصل های آینده با سرعت بیشتری ارائه می شوند. در حال حاضر، طرفداران منتظر فرارسیدن فصل پنجم نمایش هستند، که پیش از این تیزرش منتشر شده بود و یک دشمن جدید برای ریکِ همواره دشمن دار (!) را نشان می داد.

هارمون در سخنرانی خود در Paleyfest آنلاین سال ۲۰۲۰ چند تحول دیگر در فصل 5 Rick و Morty را مورد تحسین قرار داد، از جمله یکی از جالب ترین مواردی که در فصل ۴ اتفاق افتاد. حالا گفته می شود که فصل ۵ ریک اند مورتی یک کراش جدید برای مورتی دارد که جایگزین جسیکا خواهد شد.

“یک اپیزود در فصل ۵ وجود دارد که مورتی با شخصیت زن دیگری که جسیکا نیست، رابطه برقرار می کند. این یک داستان کوچک عالی است و دوست و همکار دیرینه من جان شراب آن را نوشت. [شراب] غریزه کارگردانی طبیعی دارد. او همچنین نویسنده ای لطیف مانند یک کودک بسیار خردسال است. او در سطحی احساس اندوه می کند که مردی در سن او نباید. یک قسمت در فصل ۵ وجود دارد که امی من در آن قرار دارد. “

ایده اینکه مورتی جسیکا را پشت سر بگذارد در واقع تا حدودی در فصل ۴ و در اپیزود تحسین شده “The Vat of Acid Episode” (که در واقع اپیزودی بود که Emmy را به نمایش می گذارد)، که مورتی را با استفاده از “save point” جدید ریک دید، تعریف شد. “اختراعی برای ایجاد آینده ای کامل برای خود که شامل عشق ورزیدن به یک دختر باشد.”

با این حال، در یک روتین “ریک و مورتی طور” آینده خوشحال مورتی در نهایت از دست رفت، زیرا وی در کل ماجراجویی خود با دخترک به طور تصادفی آخرین SavePoint (در بازی ها، همان جایی که Save می کنید تا اگر باختید، دوباره از آن جا لود شود) خود را که مربوط به قبل از ملاقات با او بود، اشتباها از پس از اتفاق های بد رخ داده در آن اپیزود، روی آن Save کرد. (Save Point قبلی حذف شد و آینده شیرین با دخترک از بین رفت. اگر اپیزود را دیده باشید متوجه می شوید 😂)

به اندازه کافی جالب که اشاره ای به رابطه در حال توسعه مورتی با جسیکا در انیمیشن فصل ۵ که اخیراً منتشر شده است نیز وجود داشت. در این کلیپ، مورتی فکر می کند که او و یک ریک ناتوان در شرف مرگ هستند زیرا سفینه آنها به زمین می خورد بنابراین او برای خداحافظی جسیکا را صدا می کند.

در طول مکالمه کوتاه و فشرده خود، این دو در واقع صادقانه تر از همیشه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با توافق بر سر قرار قرار به پایان مکالمه می رسند. این احساس جدیدی به مورتی می دهد که به او اجازه می دهد سفینه را از شرایط مرگ خارج کرده و در اقیانوس فرود بیاید (که مشکلات خاص خود را به دلیل اصابت احضار اقیانوس، احضار قدیمی ریک، آقای نیمبوس نشان می دهد).

باید دید آیا صحنه جسیکا در انیمیشن در همان اپیزودی که هارمون در اظهارات جدید خود به آن اشاره کرده است اتفاق می افتد یا خیر، اما به هر ترتیب به نظر می رسد فصل ۵ بیشتر روی احساسات مورتی در مورد جسیکا و رابطه او با او تمرکز می کند.

جالب خواهد بود که ببینیم پیروزی جدید مورتی چه کسانی است، چه چیزهای دیوانه واری برای آنها اتفاق می افتد و از همه مهمتر اینکه Adult Swim وقتی که ریک اند مورتی به نمایش بازگردمد، چه واقعیت های وحشتناکی را درباره انسان ها را به تصویر خواهد کشید.

شما ریک اند مورتی را نگاه می کنید؟ منتظر فصل ۵ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیر نگاه نمیکنم و منتظرش هم نیستم

m.b

“Save Point قبلی حذف شد و آینده شیرین با دخترک از بین رفت. اگر اپیزود را دیده باشید متوجه می شوید 😂”
تو منبع به این شکل ننوشته بود… آقای عطایی شما هم مگه نگاه میکنید؟ 😅

m.b

😂😅

S AH

😐

Taha

دیزنی به جای این کارها آبشار جاذبه۳ بساز.

Milad7

والا تا حالا ندیدمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)