حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه اینترنتی پخش عمده لوازم جانبی موبایل

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سالهاست که برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ، باید مسافت های طولانی بین شهرستان ها تا تهران با صرف هزینه و وقت زیاد ، انجام گیرد ، تا مغازه داران بتوانند برای فروشگاه های خود خرید عمده نمایند و کالاها مورد نظرشان را تامین کنند. این سفرها علاوه بر خستگی راه ، باعث می شود که صاحبان مغازه ها نیز چند روز از محیط کار و مشتریانش فاصله گیرند و این نیز دغدغه ی بزرگی برایشان به حساب می آید.

گشت و گذار در بازارهای شلوغ و خستگی از یک طرف و پیدا نکردن برند و یا کالای مورد نظر نیز از سوی دیگر ، باعث طاقت فرسا شدن این فرآیند می شود که فشرده بودن زمان سفر نیز به استرس بیشتر این فرآیند می افزاید.

بازرگانی ایران پخش ، سالهاست در زمینه واردات و فروش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد و با توجه به نیازهای بازار و  شناخت این نیاز بازار ، چند سالیست که اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی خود نموده است.

ایران پخش ، در طبقه بندی های مختلف زیر ، کالاهایی از برند های مختلف را در این بستر به فروش می رساند:

  • پاوربانک عمده
  • اسپیکر عمده
  • هندزفری و هدفون عمده
  • شارژر موبایل عمده
  • هولدر موبایل عمده
  • و…

کمپانی های چینی ، هر ساله با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و ورود مدل های جدید موبایل به بازار ، اجناس به روزتری را تولید و به بازارهای سراسر دنیا اهم از اروپا ، آمریکا و آسیا عرضه می نمایند که در بسیاری مواقع ، مغازه داران و خریداران عمده نیز با این محصولات جدید آشنا نیستند و یا در صورت آشنایی ، محلی برای تامین آن کالا را نمی یابند. همچنین گاهی اوقات این همکاران به دنبال کالا و یا برند خاصی هستند که پیدا کردنش در بازار برای آنها بسیار سخت و یا غیر ممکن است. در هر دو حالت فوق ، ایران پخش به عنوان یک مرجع بزرگ و کامل پخش عمده لوازم جانبی موبایل ، می تواند بهترین و آسانترین راه برای این همکاران باشد.

طیف گسترده ای از کالاها با برند ، قیمت و ویژگی های فنی مختلف در این سایت موجود است و به راحتی تنها با چند کلیک ، می توان با تمام ویژگی ها ، قیمت و کارآیی آنها آشنا شد و با یک مقایسه دقیق ، کالای مورد نظر را انتخاب نمود.

در سایت فروشگاه ایران پخش ، هر کالا دارای 3 بخش است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  1. توضیحات کوتاه:

در بخش توضیحات کوتاه ، ویژگی های کلیدی ، قابلیت های کالا و مشخصات فنی و … به اختصار درج شده است که در صورت آشنا بودن با کالا ، بررسی همین بخش نیز برای خریداران کفایت می کند تا نوع ، کیفیت (GRADE) و … کالا را متوجه شوند.

  1. توضیحات کامل:

در این بخش ،توضیحات کوتاه به صورت کامل تشریح می شود و اصطلاحات و ویژگی های فنی کاملا توضیح داده می شود. همچنین کالاها از نظر جنس بدنه ، متریال به کار رفته ، درگاه ها ، تکنولوژی به کار رفته ، برند و … کاملا مورد بررسی فنی قرار می گیرند. این محتوا توسط تیم متخصص ایران پخش تکمیل می گردد و توضیحات به حدی کامل هستند که حتی اگر همکاری با آن با کالا آشنایی نداشته باشد ، از همه نظر شناختی کامل نسبت به آن پیدا می کند. همچنین این قسمت می تواند با اطلاعات جامعی که منتقل می سازد ، تسلط فروشنده را بر روی کالا و ویژگی های آن بیشتر نماید و در نتیجه فروش کالا را راحت تر سازد.

  1. آلبوم عکس:

آلبوع عکس نیز توسط تیم عکاسی ایران پخش تکمیل می گردد. در آلبوم عکس هر کالا ، از زوایای مختلف کالا عکاسی بسیار با کیفیتی انجام شده است که در بین آنها می توان عکس هایی از رنگبندی ، جنس بدنه ، درگاه ها ورودی و خروجی ، نشانشگرهای LED و …  مشاهده نمود.در آلبوم عکس سعی شده است تا تمامی جزئیات به تصویر کشیده شود.

با بررسی کامل این 3 بخش و مقایسه ی کالاهای مورد نظر به راحتی می توان کالای مورد نیاز را با شناخت و آگاهی کامل از تمامی جزئیات انتخاب نمود.

 

فروشگاه ها و مغازه داران با توجه به شناختی که از مشتریانشان دارند اقدام به خرید کالاهایی با کیفیت ها و قیمت های مختلف می کنند تا فروش راحت تر و رضایت مشتری بیشتری داشته باشند، به همین دلیل کالاها در 3 دسته Orginal ، High Copy و Copy قرار دارند و به راحتی می توان آنها را از هم تفکیک نمود.همچنین تفاوت های کمی و کیفی هر نوع کیفیت شرح داده شده است ، تا همکاران از تفاوت های این کالاها آگاه باشند.

علاوه بر این کالاها بر اساس نوع و برند نیز به صورت جداگانه طبقه بندی شده اند تا مثلا در صورت نیاز به انتخاب محصولات از برندی خاص ، فرآیندی آسانتر و راحت تر پیش روی کاربران باشد.

در ایران پخش طیف گسترده ای از برندهای اصلی مثل ؛ اپل ، سامسونگ ، هوآوی ، شیامی و … و همچنین برندهایی مثل ؛ Ldnio ،Yesido ،Earldom ،Remax و … موجود هستند. تمامی این کالاها در تنوعی بی نظیر و تیراژهای بسیار بالا با قیمت های همکاری زیر قیمت بازار در دسترس همکاران ، برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل قرار گرفته اند.

همکاران در سراسر ایران و در هر لحظه از شبانه روز ، تنها با ورود به سایت ایرانپخش و صرف زمانی کوتاهی در سایت ، می توانند کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و سفارشاتشان را نهایی کنند. تیم پشتیبانی نیز بعد از هماهنگی و نهایی کردن فاکتور در کمتر از 24 ساعت ، سفارشات را در سراسر ایران و در محل مورد نظر خریدار ،تحویل می نماید.

همکاران و خریداران عمده می توانند از تیم پشتیبانی ، مشاوره ی تخصصی دریافت نمایند و یا در صورت وجود ابهام و سوال ، از پشتیبانی راهنمایی دریافت نمایند.

سایت فروشگاه دارای اینماد است و به همین دلیل می توان خریدی مطمئن ازین فروشگاه داشت.

این مجموعه و تیم پشتیبانی و فروش تمام نیرو ، توان و تجربه ی خود را برای ارائه خدمتی کامل به مشتریان به کار بسته اند ، تا همکاران بتوانند خریدی آسان ، مطمئن ، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را تجربه نمایند.

همکاران و خریداران عمده می توانند همین حالا به سایت بازارگانی ایرانپخش مراجعه نمایند و از تنوع بی نظیر کالاها و قیمت های ایده آل این مجموعه بازدید نمایند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چک کردم سایت بدی نبود نماد هم داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)