حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر و هندزفری درون جعبه ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تقریبا ۲ هفته پیش بود که با هم درباره طعنه سامسونگ به اپل درباره حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲ صحبت کردیم. امروز گزارشی منتشر شد که می گوید شاید گلکسی اس ۲۱ سامسونگ بدون شارژر و هندزفری درون جعبه ارایه شود. در این صورت به نظر می رسد که این طعنه خیلی زود به خود سامسونگ بازگردد.

گلکسی اس ۲۱

گزارش ها از ابتدای تابستان به این اشاره داشت که سامسونگ شارژر همراه را از بسته بندی گوشی های هوشمند آینده خود حذف می کند. اکنون، گزارش دیگری از کشور سازنده این شرکت این ادعا را اثبات می کند و حاکی از آن است که Galaxy S21 ممکن است با یک جعبه دارای لوازم جانبی کامل ارایه نشود.

ChosunBiz ، به نقل از منابع داخلی صنعت، عنوان می کند که سامسونگ با نه تنها شارژر داخل جعبه، بلکه هندزفری همراه آن را نیز به مانند اپل حذف خواهد کرد. در حالی که سری Galaxy S20 شامل یک شارژر 25 واتی و یک جفت هدفون USB-C AKG بود، سری Galaxy S21 ممکن است فقط شامل کابل و ابزار سوزن سیم کارت باشد.

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱

علی رغم انتقادات آشکارش از جعبه های بدون شارژر اپل، درج نکردن لوازم جانبی با تلفن های آن برای سامسونگ منطقی است. به جای ارایه کردن این قطعات در جعبه به صورت رایگان، می تواند خریداران را محبور کند تا در صورت تمایل هدفون و شارژرهای بی سیم خود را خریداری کنند. پیش از این، از کاربران خواسته شد که شارژر 50 دلاری دیگری برای فعال کردن حالت شارژ 45 وات Galaxy S20 Ultra خریداری کنند.

ارایه نکردن این موارد خوب جعبه ای، تأثیرات زیست محیطی سامسونگ را به طور گسترده کاهش نمی دهد. اگرچه جعبه های کوچکتر مانند اپل هزینه حمل و نقل را کاهش می دهند، اما برای فروش به کاربرانی که نیاز به تعویض دارند، هنوز مجبور به تولید شارژر و هدفون هستیم.

همچنین احتمال دارد کاربران تأثیر واقعی حرکت را احساس کنند. خوانندگان ما از تصمیم اپل برای خالی کردن جعبه لوازم جانبی تلفن خود هیجان زده نیستند و ما نمی توانیم تصور کنیم که این اقدام توسط کاربران سامسونگ مورد استقبال قرار گیرد.

اگرچه سامسونگ اولین تولیدکننده اندرویدی نخواهد بود که از گوشی های همراه خود لوازم جانبی را حذف می کند، اما انتظار داریم که دستگاه های برتر آن در میان آخرین دستگاه ها باشند. هنگام خرید یک تلفن هوشمند 1000 دلاری، انتظار دارید که دستگاه با یک جعبه کامل لوازم جانبی وارد بازار شود یا حداقل هزینه آن کمی کمتر باشد. مشخص نیست که آیا سامسونگ برای جبران شارژر و گوشی های از دست رفته، قیمت سری Galaxy S30 را کمتر می کند یا خیر.

در هر صورت، ما احتمالاً به زودی خواهیم فهمید. سری Galaxy S21 برای عرضه در دی ماه ۹۹ شایعه شده است، بسیار زودتر از سری S قبلی سامسونگ.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۲۱ هستید؟ این تغییر در خرید شما موثر است؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

عجب!از همون بار اولی که اپل مسخره کرد مشخص بود اش دهن سوزی برای طرفداراش پخته که نظیر نداره

Auroro

روح تائه مون بزرگ خود درگیری داره

mostafa3

برادر شغال همینه
هنوز آدم نشده هر کی …. خورد تو هم نباید بخوری

Ali.v

اپل هر …. بخوره بقیه برندها باید دو برابرشو اناجم بدن !
خیلی مسخرست،بازم داره اثبات میشه همه دنباله رو اپلن.

SHREK

دیگه بهش امیدی نیست🙄

شایعه……………….
بزارید به طور رسمی معرفی بشه.
ولی در کل هرچی باشه گوشی چرندی میشه.

اینهمه ضبدر واسه چیه😑😑😑😑😑

pedram_01

دوستانی که الان دارید قضاوت میکنید و توهین میکنید فازتون چیه ؟ بزارید گوشی معرفی رسمی بشه بدون شارژر بود بکوبید نه اینکه با یه شایعه هرچی شنیدید رو بکوبید

SHREK

حذف jack 3.5 هم شایعه بود…

Mahdi

امکان نداره سامسونگ به این زودی ایتکارو بکنه حداقل تا نوت۳۰ شارژر داره

Pouya

امیدوارم این اتفاق نیوفته

ahmad

اگه حذف کنه بخاطر مسخره کردن اپل باید جوابگو باشه یه سری از دوستان میگن اپل این حذف شارژر را باب کرد باید بگم چقدر حرف بی ربطی میزنین بابا سایر شرکتا مستقل هستن میتونن حذف نکنن مگه یکی اگه بخواد خودکشی کنی اونم باید این کارو بکنه؟ امیدوارم دروغ باشه

Dr.Nazer

خدانگهدار

Naranj

اول شایعه میکنند ببینند واکنش عمومی چیه، بعد دو سال بعدش عملی میکنند
مسئولان ایرانی تو این کار استادن

Milad7

بعید میدونم که فعلا برای اس 21 حذفشون بکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)