حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن را ببینید

بالاخره و امروز شاهد ارایه محتواهای رسمی تولیدکننده های ثالث درباره پلی استیشن ۵ هستیم. برای آغاز بیاید و بشینیم تا آنباکسینگ پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن را ببینیم. کنسول نسل نهمی سونی که یک نبرد بزرگ با نماینده های مایکروسافت خواهد داشت اما خیلی ها به پیروزی ژاپنی ها امید دارند.

آنباکسینگ پلی استیشن ۵

آنباکسینگ پلی استیشن ۵

آنباکسینگ پلی استیشن ۵

پیش از این ما نگاهی به جعبه پلی استیشن ۵ داشتیم. یک ماه پیش برای شما نوشتیم که محتویات جعبه پلی استیشن ۵ چیست. آنباکسینگ دسته دوال سنس پلی استیش ۵ را هم با هم تماشا کرده ایم. حتی ما رسما و با هم ویدیو کالبدشکافی PS5 را هم با یکدیگر دیده ایم.

این بار اما آنباکسینگ پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی اینجاست که کار MKBHD است و دیدن دارد. این یک ویدیو ۱۱ دقیقه ای از آنباکسینگ PS5 به همراه اکثر لوازم جانبی همراه آن است. اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

 

همانطور که دیدید، طبق انتظار پلی استیشن ۵ یک دستگاه کاملا بزرگ است. در مقایسه با نسل قبلی کنسول سونی یا نسل فعلی کنسول مایکروسافت این دستگاه واقعا بزرگ است. خب البته این بزرگ بودن می تواند به دلیل تهویه هوای بهتر هم باشد. ما پیش از این در ترنجی خواندیم که فن خنک کننده پلی استیشن ۵ یک سلاح مخفی متصل به اینترنت است.

Sony Interactive Entertainment VP در طراحی مکانیکی، آقای Yasuhiro Otori توضیح می دهد که در این به روزرسانی های نرم افزاری از داده های واحد پردازش سریع کنسول در مورد عملکرد فردی بازی استفاده می شود. داده های جمع آوری شده به روزرسانی های نرم افزاری را نشان می دهد که کنترل فن را بهینه می کند.

اوتوری گفت:

“بازی های مختلفی در آینده منتشر می شود و اطلاعات مربوط به رفتار APU در هر بازی جمع آوری می شود.” “ما برنامه ای برای بهینه سازی کنترل فن بر اساس این داده ها داریم.”

از آنجا که به روزرسانی هایی که سونی قصد دارد از داده های APU استفاده کند، به نظر می رسد که فن PlayStation 5 با گذشت زمان بهتر خواهد شد، که امیدوارم به معنی استفاده کارآمدتر باشد که فقط در صورت لزوم سرعت فن را افزایش می دهد.

ما قبلاً از طریق یک گزارش درباره کنسول سونی که چند هفته پیش منتشر شده است ، با فن 120 میلی متری ورودی هوا به PlayStation 5 آشنا شده ایم. سونی می گوید که پلی استیشن ۵ باید بسیار ساکت تر از PS4 باشد ، بنابراین امیدوارم این به روزرسانی های نرم افزاری منظم به آن در دستیابی به این هدف کمک کند.

فن خنک کننده پلی استیشن ۵ یک سلاح مخفی متصل به اینترنت است

همچنین می دانیم که قاب بیرونی سفید دستگاه به راحتی قابل تعویض است و همین حالا پوشش های خاص برای شخصی سازی ظاهر پلی استیشن ۵ در دست تولید است.

قاب های پلی استیش ۵ در تنوع مناسبی توسط تولیدکنندگان ثالث در دست تولید است

روی قاب بیرونی سفید یک پوشش مات با برجستگی هایی با ضربدر-دایره-مثلث-مربع است که همانند دسته این دستگاه به نظر می رسد. قاب مشکی وسط اما در مقابل بسیار براق و جالب توجه است.

لوازم جانبی جذاب و مفیدی برای پلی استیشن ۵ تولید شده است. مواردی که در این ویدیو می بینید، به جز همان مواردی که درون جعبه دستگاه بود؛ باید جداگانه تهیه شوند.

نظر شما درباره پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.R.P

واکنش ها به Dualsense خیلی مثبت بوده
از Haptic Feedback به شدت تعریف کردن و گفتن تجربه کاملا نسل بعدی داره

SHREK

با این قیمتا اول امیدم به سری S بعد PS5 دیجیتال. 😢

Naranj

دیجیتال نخرید که اصلا برای ایران خوب نیست،با این نت داغون

A.R.P

دیگه اکثرا هکی یا اشتراکی بازی میخرن
گیم پس و ps now هم هستن
دیسک به شدت گرونه و ارزش خرید نداره

pooria

من که نت همراه اول میگیرم نامحدود 1 شب تا 11 صبح خیلی هم ارزون در میاد سرعت نت هم 3.5 تا 5 مگابایت 🙄

Taha

😂😂👍
ولی توی رشت( شایدم ایران) یه بدی که همراه داره اینه که مثلاً ۳ مگ می‌ره بعد ۱الی۲ ثانیه صبر می‌کنه بعد دوباره ۳ مگ دیگه می‌ره؛یعنی پشت سر هم نمیره.
ولی ایرانسل با سرعت برق و باد می‌ره👌( البته نت نامحدودش در واقع نامحدود نیست چون هر ساعت نامحدود ایرانسل مساوی است با ۶۰ گیگ)
# قیمه هارو ریختم تو ماستا

Mahdi

ایرانسل ۱۵۰ گیگ ماهانه ۲ تا ۷ صبح قیمت ۸۵۰۰

SHREK

من خودم PS4 که داشتم اکانت اشتراکی میگرفتم دیتا هم بیرون می‌ریختم یا با نت ایرانسل دان میکردم. کلا یدونه دیسک V داشتم که قبل از گرونیها گرفتم.

amer

سلام جناب عطایی
پردازنده X1 ultimateدر تلویزیون OLED A8Hکولاک کرده(فک برانداز)
منبع:TECHRADAR

amer

خواهش میکنم،حله

ARMTIN

دوستان نسخه دیجیتال ادیشن ارزش در ایران خرید خیلی بالاتری داره
که دیسک های بازی در ایران با قیمت 2 برابر جهانی بفروش میرسه ❌
.
.
.
نکته مهم :
اکثر بازی ها آنلاین هستند و مدام ابدیت برای بازی ها منتشر میشه که کاربران مجبور می‌کنه بازی ابدیت کنند …
بهترین گزینه برای کاربران ایرانی همون نسخه دیجیتال ادیشن هست که با قیمتی به مراتب ارزون تر از نسخه دیسک در بازار ایران عرضه میشه 👍

Milad7

ای بابا نمیگی دلمون میخواد ؟ 😛

Icecream

بدنبود ولی به پای سلطان X نمیرسه😜

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)