حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های پلی استیش ۵ در تنوع مناسبی توسط تولیدکنندگان ثالث در دست تولید است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پلی‌استیشن

دو هفته پیش و در کالبدشکافی پلی استیشن ۵ دیدیم که قاب بیرونی این دستگاه به راحتی قابل تعویض است. این اجازه شخصی سازی ویژه ای به کاربران می دهد. جالب اینکه در حال حاضر و پیش از ارایه رسمی به بازار می بینیم که قاب های پلی استیش ۵ در تنوع مناسبی توسط تولیدکنندگان ثالث در دست تولید است.

قاب های پلی استیش ۵

قاب پلی استیش ۵

قاب پلی استیش ۵

اولین قاب سفارشی PlayStation 5 در حال حاضر توسط شخص ثالث در حال تولید است و از قبل برای پیش سفارش در دسترس هستند.

وب سایت PlateStation5.com در حال حاضر پنج قاب سفارشی مختلف سیاه V1 مات ، رنگی ، قرمز گیلاسی ، جنگل کامو و آبی نیلی را ارائه می دهد. قیمت هر مجموعه 39.99 دلار است و همراه با پوسته های پشت و جلو کامل است. این قاب هم برای نسخه استاندارد پلی استیشن ۵ و هم برای نسخه دیجیتال موجود است.

قاب قابل تعویض پلی استیشن ۵ در ویدیوی رسمی Teardown که در اوایل ماه جاری منتشر شد قابل تأیید است. این ویدئو همچنین اولین نگاه به اجزای کنسول را ارائه داد.

ما احساس کردیم که برای دستیابی به یک تجربه بازی جدید و نسل جدید، باید جهشی نسلی از نظر عملکرد ایجاد کرد. با این حال، برای انجام این کار، ما باید بیش از هر زمان دیگری، باید با تمرکز بر کاهش سطح نویز و افزایش ظرفیت خنک کننده، سیستم را متعادل کنیم.

ما همچنین مکانیزمی را ارایه کرده ایم و در کنسول PS5 گنجانده ایم تا صداهای کنسول را حتی بی صدا کند. پس از یک آزمایش و خطای گسترده و پیچیده، ما از نتیجه نهایی خوشحال شدیم و نمی توانم صبر کنم تا طرفداران ما کنسول PS5 را بگیرند و خودشان به آن گوش کنند.

نظر شما چیست؟ شما اگر پلی استیشن ۵ بخرید به فکر قاب های شخصی سازی شده آن هستید؟ مشخصا سرگرمی جذابی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بیا که بی قراریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)