حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فن خنک کننده پلی استیشن ۵ یک سلاح مخفی متصل به اینترنت است

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | پلی‌استیشن

در این مرحله، ما اطلاعات زیادی درباره PlayStation 5 می دانیم. سونی نه تنها سخت افزار کنسول، بلکه رابط کاربری جدید پلی استیشن ۵ را نیز فاش کرده است. ما امشب ما فهمیم که فن خنک کننده پلی استیشن ۵ یک سلاح مخفی متصل به اینترنت است.

فن خنک کننده پلی استیشن ۵

امروز درباره ویژگی جدیدی از پلی استیشن ۵ خبری شندیم که مسلماً تمرکز کمتری دارد اما هنوز هم بسیار قابل توجه است، زیرا سونی تأیید کرده است که از طریق به روزرسانی های نرم افزاری می تواند فن پلی استیشن ۵ را بهینه کند.

ممکن است از نظر ظاهری مسئله بزرگی به نظر نرسد، اما وقتی پلی استیشن ۴ اغلب به دلیل سر و صدای طرفدارانش مورد سرزنش قرار می گرفت، این نوع کنترل دقیق روی فن PS5 می تواند برای گیمرها یک تسکین بزرگ باشد. سونی این قابلیت ها را در مصاحبه با سایت ژاپنی 4Gamer.net آشکار کرده است. کاربر ResetEra orzkare مصاحبه را ترجمه کرده است و Eurogamer صحت ترجمه را تأیید می کند.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

در آن مصاحبه، Sony Interactive Entertainment VP در طراحی مکانیکی، آقای Yasuhiro Otori توضیح می دهد که در این به روزرسانی های نرم افزاری از داده های واحد پردازش سریع کنسول در مورد عملکرد فردی بازی استفاده می شود. داده های جمع آوری شده به روزرسانی های نرم افزاری را نشان می دهد که کنترل فن را بهینه می کند.

اوتوری گفت:

“بازی های مختلفی در آینده منتشر می شود و اطلاعات مربوط به رفتار APU در هر بازی جمع آوری می شود.” “ما برنامه ای برای بهینه سازی کنترل فن بر اساس این داده ها داریم.”

از آنجا که به روزرسانی هایی که سونی قصد دارد از داده های APU استفاده کند، به نظر می رسد که فن PlayStation 5 با گذشت زمان بهتر خواهد شد، که امیدوارم به معنی استفاده کارآمدتر باشد که فقط در صورت لزوم سرعت فن را افزایش می دهد.

ما قبلاً از طریق یک گزارش درباره کنسول سونی که چند هفته پیش منتشر شده است ، با فن 120 میلی متری ورودی هوا به PlayStation 5 آشنا شده ایم. سونی می گوید که پلی استیشن ۵ باید بسیار ساکت تر از PS4 باشد ، بنابراین امیدوارم این به روزرسانی های نرم افزاری منظم به آن در دستیابی به این هدف کمک کند.

نظر شما چیست؟ امیدوارید که فن پلی استیشن ۵ بهتر کار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فن پنهان ، حسگر پنهان

OnePlus_Fan

عجب

amer

ایول ،باید افرین گفت به این همه نبوغ و خلاقیت

mehrdad_ma

اصالت به این میگن
وگرنه آی‌تی رسان هچین مقاله ای منتشر نمیکرد

نیما عرفانی

رندر گوشی Smartisan R2 …
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image
comment image

lovenokia

خیلی خوب بود آقای عرفانی
کامنت های شما رو همیشه دنبال میکنم . 🙂

نیما عرفانی

شما لطف داری بزرگوار ⁦❤️⁩🎼🌷

Mahdi

ضخامتش زیاده

Milad7

اژدهای خفته :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)