حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی گلکسی S21 ، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

افزایش شایعات گلکسی اس ۲۱ خود به ما نشان می دهد که شایعه ارایه این دستگاه در دی ماه ۹۹ می تواند صحیح باشد. امروز درباره رنگ بندی گلکسی S21 ، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا منتشر شد. هر چند شاید خیلی اهمیت نداشته باشد اما همواره این اطلاعات قطره چکانی می تواند حس کنجکاوی ما را قلقلک دهد.

رنگ بندی گلکسی S21

آنطور که پیداست، رنگ بنفش برای گلکسی اس ۲۱ می تواند رنگ خاص آن باشد. در مدل پایه خیلی تنوع رنگ بندی عنوان نشده است. رنگ ها عموما قابل پیش بینی هستند. رنگ های صورتی، بنفش، سفید و خاکستری برای گلکسی اس ۲۱ عنوان شده است.

عجیب اینکه کمترین تنوع برای گلکسی اس ۲۱ پلاس عنوان شده است. رنگ های مشکی و نقره ای برای عضو میانی خانواده پرچمدار سال ۲۰۲۱ سامسونگ خیلی ساده به نظر می رسد. این برند معمولا کم ترین رنگ بندی برای مدل های گران تر در نظر می گرفت.

گلکسی اس ۲۱ اولترا در ۳ رنگ مشکی، نقره ای و بنفش ارایه می شود. می دانیم که این دستگاه تنها عضو خانواده با نمایشگر لبه خمیده است. سامسونگ خیلی رطوبتی از نمایشگر لبه خمیده فاصله می گیرد و نمی خواهد دیگر آن جا باشد.

رنگ های گلکسی اس ۲۱

رنگ های گلکسی اس ۲۱

همچنین درباره کشورهایی که این دستگاه را تولید می کنند هم ارایه شده است. همانطور که می بینید، نام هایی از جمله برزیل، اندونزی، کره و ویئتنام وجود دارد. خب خیلی عجیب است که چین در این لیست نیست.

طراحی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با لبه های صاف مانند آیفون ۱۲ خواهد بود؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این تنوع رنگ بندی برای شما کفایت می کند؟ معمولا شما چه رنگی را برای گوشی خود انتخاب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

کرک فیکس 1 red dead دان کردم اگه ویندوز 10. 2004 دارید نصب کنید مشکلی نداره. چه گرافیکی داره😊🍷🍷. عاشقتم EMPRESS.

Naranj

احتمالا رنگ سفید هم داشته باشه
امیدوارم نقره ایش قشنگ باشه

Amir Mahdi.H

⬛⚫ هوآوی میت 40 پرو صدر نشین تست
AI Benchmark شد ⚫⬛
هواوی پنجشنبه گذشته به طور رسمی از گوشی‌های پرچمدار جدید خود؛ میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو+ و نسخه پورشه دیزاین رونمایی کرد. میت 40 پرو در اختیار بسیاری از رسانه‌های خارجی برای بررسی قرار گرفته است و این گوشی نتایج بسیار جذابی در بنچمارک‌ها رقم زده که یکی از آن صدرنشینی در تست AI Benchmark است.

عملکرد خیلی خوب میت 40 پرو در تست AI Benchmark.
Mate 40 Pro موفق شده به لطف چیپست Kirin 9000 و واحد پردازش هوش مصنوعی پیشرفته خود در رتبه نخست این تست بنچمارک قرار بگیرد. پرچمدار جدید هواوی با پشت سر گذاشتن رقیبان و کسب امتیاز 216.6 صدرنشین است و پس از آن Redmi K30 Ultra شیائومی با پردازنده Dimensity 1000+ مدیاتک در رتبه دوم قرار دارد. جالب است بدانید که امتیاز این گوشی 135.3 است و اختلاف آنها بسیار چشمگیر است. پس از آنها iQOO Z1 با همان تراشه Dimensity 1000+ امتیاز 133 را کسب کرده است. به عبارت دیگر عملکرد میت 40 پرو در این تست 60 درصد بهتر از نزدیک‌ترین دنبال کننده به این گوشی بوده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گوشی‌های مجهز به پردازنده Kirin و Dimensity بخش غالب این جدول را به خود اختصاص داده‌اند و تنها یک گوشی با اسنپدراگون 865، یعنی Realme X50 Pro 5G با امتیاز 74.2 در ایت لیست حضور دارد.

AŁɪ

ایول خیلی خوبه که کرین و مدیاتک به هوش مصنوعی بیشتر اهمیت میدن

Milad7

ای بابا باز شروع شد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)