حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش تلویزیون های شیائومی به دلیل همه گیری کووید-۱۹

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

شیائومی کنترل خود را در بازار تلویزیون های هوشمند متمرکزتر کرده است و به طور پیوسته تعداد قابل توجهی را ارسال می کند. در همین راستا، گزارشی از چین ادعا می کند که اکنون انتظار می رود این شرکت بیش از ۱۴ میلیون دستگاه از تلویزیون های هوشمند خود را امسال ارایه کند. این در حالی است که پیش بینی فروش برای این مدت برابر ۱۶ میلیون دستگاه بود. ما شاهد کاهش فروش تلویزیون های شیائومی به دلیل همه گیری کووید-۱۹ هستیم.

کاهش فروش تلویزیون های شیائومی

البته باید بدانید که تعداد تخمینی فروش نشان دهنده افزایش ۱ میلیون واحدی نسبت به سال گذشته است. در حالی که این شرکت هدف فروش ۱۶ میلیون دستگاه تلویزیون های هوشمند را در سال جاری تعیین کرده بود، تحت تأثیر همه گیر COVID-19 قرار گرفت.

به لطف تعداد فروش پیش بینی شده، فروش تلویزیون شیائومی به نفع تامین کنندگان آن نیز خواهد بود، از جمله برندهایی مانند MediaTek و Ruixuan. اخیراً گزارش شده است که این شرکت در نیمه اول سال ۲۰۲۰ پیشروترین فروشنده تلویزیون های هوشمند در چین است.

شیائومی با غلبه بر تولیدکنندگان باقدمت‌تر تلویزیون مانند Skyworth ، Hisense و TCL به عنوان شرکت پیشرو در بازار چین برای سال 2019 از نظر میزان فروش تلویزیون های هوشمند و میزان فروش در رتبه اول قرار گرفت.

در سال 2019 این شرکت فروش سالانه 10.46 میلیون واحد تلویزیون هوشمند را گزارش کرده بود و با فروش سالانه بیش از 10 میلیون واحد، به اولین برند تلویزیون در تاریخ بازار چین تبدیل شد.

تلویزیون های هوشمند شیائومی به غیر از چین در هند نیز عملکرد خوبی دارند. در سال 2018 پس از راه اندازی برند Mi TV در هند، این شرکت اعلام کرد که طی حدود شش ماه بیش از 500 هزار دستگاه تلویزیون Mi را فروخته است. در حال حاضر با بیش از 33 درصد سهم بازار، برند برتر تلویزیون هوشمند در بازار هند هم هست.

نظر شما چیست؟ عملکرد شیائومی در بازار تلویزیون ها را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت هاش‌واقعا عالیه

OnePlus_Fan

خیلی هم عالی

Milad7

تی وی های شیائومی به تعداد بالا داخل ایران هم وارد شدن ، خداییش کیفیت خوبی هم دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)