حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوازم جانبی هواوی برای سری Mate 40 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

در کنار چهار گوشی جدید Mate40، هواوی لوازم جانبی هیجان انگیزی را نیز ارایه کرده است. پنج ابزار جانبی از جمله قلم M-Pen 2 به همراه قاب Ring Light، پاور بانک ۱۲ هزار میلی آمپر ۶۶ وات، شارژر فندکی ۶۶ وات و شارژر وایرلس نگهدارنده گوشی در ماشین با توان ۵۰ وات می توانند همراه های خوبی برای سری Mate 40 باشند. البته باید بدانید که این لوازم جانبی هواوی با تمام اعضای این خانواده سازگار نیست و برخی از آن ها با برخی دستگاه ها سازگار نیستند.

مشخصا یکی از جذاب ترین این لیست را می توان قلم M-Pen 2 دانست که در گوشی های جدید و همچنین تبلت های هواوی کار خواهد کرد. این قلم از 4096 سطح فشار و همچنین حساسیت به شیب پشتیبانی می کند. این ویژگی در سری نوت سامسونگ یافت می شود. شایعه شده است که شاید گلکسی اس ۲۱ اولترا هم از S Pen پشتیبانی کند.

با استفاده معمول یا ۱۰ ساعت نوشتن / نقاشی مداوم، عمر باتری 40 روز است. به صورت بی سیم شارژ می شود و با شارژ ۵ دقیقه ای ۲ ساعت از آن استفاده می کنید. قیمت گذاری 99 یورو تعیین شده است.

ابزار جانبی بعدی شارژر اتومبیل بی سیم جدید 50 وات است که در صورت انتخاب یکی از مدل های جدید Mate 40 که از این سرعت های شگفت آور پشتیبانی می کنند، مفید خواهد بود. این پایه به رنگ مشکی ارائه می شود و از یک پایه تلفن بهره می برد که تلفن را در جای خود نگه می دارد.

شارژر فندکی جدید اتومبیل سیمی 66W به شما ملحق شده است که سریعترین سرعت شارژ را در اکوسیستم هواوی برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین یک پاوربانک ۶۶ وات جدید با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت نیز وجود دارد.

سرانجام ما از Ring Light Case صحبت می کنیم که دارای یک فلش حلقه ای LED جمع شونده است، بنابراین تصویر یا فیلم سلفی شما حتی در کم نورترین محیط ها نیز همچنان روشن باقی می ماند. این ابزار جانبی فقط در Mate 40 Pro پشتیبانی می شود و از طریق تلفن به صورت بی سیم شارژ می شود. قیمت خرده فروشی 69 یورو تعیین شده است و در رنگ های مشکی ، سفید و نقره ای در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره لوازم جانبی هواوی برای سری میت ۴۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من دوست دارم قلم تو دستگاه باشه نه جدای از دستگاه…….
بقیه چیزاش مخصوصا قابش خیلی جالبه

OnePlus_Fan

قلم فقط دو روز اولش جذابه
البته اونا که باهاش یه کار خاصی انجام میدن بحث جداست

نویسنده آزمایشی

تجربش کن میفهمی
من دوسال note 9 داشتم کار باهاش خارق العاده بود.
الانم خیلی دلم میخواد🙁🙁

mega08

از نوت ۴ تا نوت ۱۰ ک الان دستمه داشتم. واقعا قلمش واسه چند وقت جذابه ، الان فقط شخصا برا نوت برداری استفاده میکنم. واقعا ی چیز فانتزیه تا کاربردی

من دو سال و نیم نوت ۹ داشتم خیلی ازش استفاده کردم روزی دو سه بار به کارم میومد حتی یه مدت اصلا حوصله نداشتم از دست استفاده کنم واسه من خیلی کاربردی بود.

OnePlus_Fan

من که فقط خود گوشی برام مهمه
لوازم جانبی نساییدم

m.b

کیسش خاص و مبتکرانه بود… خصوصاً که ریچارد با اون لهجه چینگلیشی میگفت با شارژ بیسیم خود به خود شارژ میشه اون کیس…

TheFreeCritic

comment image

comment image

comment image

ججونننننننننننننننن

Mahdi

قلم چیه اصلا کاربرد نداره🙂

Mohammadreza

هزینه قلم بالاست نمی ارزه

Milad7

قلمش چقدر گرونه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)