حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Watch GT 2 پورشه دیزاین رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

با هم دیدیم که هواوی Mate 40 RS با طراحی پورشه دیزاین و قیمت ۲۳۰۰ یورو رسما معرفی شد. هواوی این همکاری را پورشه دیزاین افزایش داده و ساعت هوشمند Watch GT 2 پورشه دیزاین هم رسما معرفی شده است.

ساعت هوشمند Watch GT 2 پورشه دیزاین

مدل Porsche Design هواوی Watch GT 2 دارای شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر سایش و یک قاب سبک تیتانیوم است. قسمت پشت ساعت از سرامیک مناسب پوست ساخته شده در حالی که بند مچ دست آن تیتانیوم است و دارای یک سگک پروانه است. بخشهای بند دارای یک نوار لغزنده است که به شما امکان می دهد آنها را برداشته یا با دستان خالی آنها را بپوشید، و هیچ ابزار مورد نیاز برای تنظیم طول بند وجود ندارد.

این ساعت بیش از ۱۰۰ حالت تمرین، از جمله کوهنوردی، موج سواری، قایقرانی و سایر موارد پشتیبانی می کند. ۱۰ دوره دویدن با راهنمایی صوتی وجود دارد، همچنین یک مربی اسکی، یک حالت دامنه درایو گلف وجود دارد (که وضعیت چرخش شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک می کند تا سرعت و فرکانس چرخش خود را بهبود ببخشید).

وقتی زمین گلف را ترک می کنید و به طبیعت می روید، به فشارسنج دسترسی خواهید داشت که می تواند شما را از شرایط نامساعد هوا هشدار دهد. این ساعت همچنین طلوع و غروب خورشید، مرحله ماه و جزر و مد را ردیابی می کند، بنابراین می توانید در آب یا زمین خشک ماجراجویی کنید. اگر برای شنا بروید، ساعت تا ۵ اتمسفر در برابر آب مقاوم است.

ویژگی Route Back محاسبه می کند چه زمانی به مکان اصلی خود برمی گردید و اگر در حال دویدن، پیاده روی یا کوهنوردی هستید.

شیشه یاقوت کبود در پشت سرامیک تعبیه شده است که حسگرهای ضربان قلب و SpO2 را پوشش می دهد. آنها به لطف بهینه سازی کم مصرف، 24 ساعته ضربان قلب شما را ردیابی می کنند. ویژگی TruSleep 2.0 می تواند 6 نوع رایج از مشکلات خواب را تشخیص دهد ، TruRelax سطح استرس شما را پیگیری می کند.

مدل Porsche Design هواوی Watch GT 2 می تواند بین ۱۴ روز شارژ با استفاده منظم و ۸ روز با استفاده سنگین دوام بیاورد. صبح می توانید آن را به شارژ بزنید و ظرف ۵ دقیقه آماده است تا ۱۰ ساعت کار کند.

مانند Watch GT 2 Pro معمولی، این ساعت سیستم عامل اختصاصی هواوی دارد. این نمایشگر OLED در اندازه 1.39 اینچی و بدنه 46 میلی متری دارد. در حالی که ساعت از ساخت یاقوت کبود و تیتانیوم نیز بهره می برد، طراحی پورشه بیش از دو برابر گران است و قیمت آن 700 یورو خواهد بود.

نظر شما درباره ساعت هوشمند Watch GT 2 پورشه دیزاین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خب دیگه همه بریم بیرون برا استراحت… راند بعدی بعد از نجلا… میلاد به سایت حمله کرده هیچی تو هیستوری دیده نمیشه… 😂 🤦‍♂️

Dr.Nazer

دقیقاً😂

m.b

هیستوری سایت شده میلادی که هرزگاهی چند تا نویز توش زر میزنن… 😂

Mahdi

اسلا با ساعت هوشمند حال نمبکنم

OnePlus_Fan

من کلا با هرچی ساعت مچی هست حال نمیکنم

OnePlus_Fan

جنس بندش تیتانیومه❤

Milad7

ظاهرش را دوست ندارم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)