حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی وان پلاس Nord N10 منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی وان پلاس Nord N10 5G در تیزری جدید دیده شده است که به طراحی قاب پشت گوشی اشاره دارد. این طرح نشان می دهد که طراحی دستگاه آتی شایعه شده، با اولین OnePlus Nord که در ماه جولای رونمایی شد متفاوت خواهد بود. اجازه بدهید تیزر رسمی وان پلاس Nord N10 را ببینیم.

وان پلاس Nord N10

امروز Max J تیزر جدیدی از Nord N10 5G را به اشتراک گذاشته و به جزئیات طراحی قاب پشت گوشی اشاره دارد. این گوشی دارای یک رنگ گرادیانت و یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پشت است که در گوشه بالا سمت چپ قرار می گیرد.

این برخلاف OnePlus Nord است که تمام سنسورها را در یک خط در یک ماژول کشیده طور قرار داده است. طراحی موجود در OnePlus Nord N10 5G براساس گزارش نشان می دهد که شاید بیشتر شبیه به طراحی ماژول دوربین پشت OnePlus 8T باشد. وان پلاس Nord N10 5G باید چندین دوربین داشته باشد و گزارش های گذشته حاکی از دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است.

توییت این خبر همچنین به این نکته اشاره دارد که ممکن است گزینه یک رنگ آبی برای OnePlus Nord N10 5G وجود داشته باشد. وان پلاس هیچ اطلاعیه ای در مورد معرفی این گوشی اعلام نکرده است. شایعه ای مبنی بر اینکه وان پلاس Nord N10 5G به همراه OnePlus Nord N100 ممکن است در تاریخ ۵ آبان ارایه شود، وجود دارد اما تاریخ آن خیلی نزدیک است و وان پلاس هنوز هیچ اطلاعیه ای را اعلام نکرده است.

در مورد مشخصات شایعه شده، انتظار می رود OnePlus Nord N10 5G از صفحه نمایش 6.49 اینچی با کیفیت Full HD + با رفرش ریت ۹۰ هرتز برخوردار باشد. همچنین باید به تراشه Snapdragon 690 همراه با 6 گیگابایت رم مجهز شود. حافظه داخلی ممکن است در نهایت 128 گیگابایت باشد.

انتظار می رود OnePlus Nord N10 5G دارای یک دوربین چهارگانه در پشت با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی دیگر و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی احتمالا عمق سنج یا ماکرو باشد. قیمت تلفن ممکن است حدود 400 دلار باشد.

نظر شما درباره وان پلاس Nord N10 احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

به به خیلی هم عالی

آخی
این مطلب بخاطر معرفی هواوی mate40 مورد استقبال قرار نگرفت😂😂😂😂

OnePlus_Fan

😂😂😂

Mahdi

چقدر منتظرش نیستم

Milad7

چی بگم به نظر نمیرسه حرف خاصی برای گفتن داشته باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)