حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس برای Nord N10 یک تیزر ساده منتشر کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

تقریبا ۲ هفنه پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که وان پلاس Nord N10 5G با اسنپدراگون ۶۹۰ ارایه خواهد شد. امروز وان پلاس برای Nord N10 یک تیزر ساده منتشر کرده است. این می تواند به ما یگوید که معرفی این گوشی اقتصادی وان پلاس نزدیک خواهد بود.

Nord N10

شایعات می گویند OnePlus آماده معرفی یک عضو دیگر در سری Nord خود است اما این بار از Snapdragon 690 کوالکام استفاده می کند. گفته می شود Nord N10 5G با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می شود و در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

اکنون یک تیزر از حساب اینستاگرام OnePlus Nord برای یک محصول ورودی خاص داریم. چیزهای بیشتری وجود ندارد که ما بتوانیم از این پست دریافت کنیم، اما این باید در مورد ارایه گوشی اقتصادی در آینده باشد. قبلاً شاهد صدور گواهینامه برای شارژر 18 وات تلفن بودیم. گمانه زنی های گذشته نشان می داد این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه خواهد بود.

اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از 5G و دوربین ۱۹۲ مگاپیکسلی رسما توسط کوالکام معرفی شد

همچنین تصور اینکه Nord N10 با صفحه نمایش هرتز 90Hz با رزلوشن FHD+ ارایه می شود، بسیار امن است. اگرچه پیش بینی می شود اندازه آن در اندازه 6.49 اینچ ارائه شود. انتظار می رود دوربین اصلی این تلفن در رزلوشن 64 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی به آن ملحق شود. دو سنسور 2MP دیگر برای عکسهای ماکرو و داده های عمق وجود دارد. پیش بینی می شود N10 در اواخر ماه اکتبر برگزار شود. همچنین شایعه شده است که به زودی یک دستگاه ارزان قیمت وان پلاس با نام رمز Clover عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس نورد N10 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

فقط گوشی معرفی میشه؟

Milad7

مرد عمله 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)