حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا کسب و کار شما به خرید رپورتاژ آگهی نیاز دارد؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای جدید سئوی سایت ، برای دریافت بک لینک ابتدا باید محتوای با کیفیت تولید کنید.

دریافت بک لینک با خرید رپورتاژ آگهی یک سیگنال حیاتی برای رتبه بندی در موتورهای جستجوگر است. یک مطالعه در مورد ۲۷۰۰۰ کلمه کلیدی رقابتی توسط Moz انجام شد. نتایج نشان داد که تقریباً همه صفحات رتبه بالای وب دارای لینک خارجی و با کیفیت بودند.

ولی تولید محتوای عالی کافی نیست! محتوای خبری که در سایت های پربازدید منتشر میکنید حتما باید لینک‌های فالو دائمی داشته باشد. روزانه بیش از ۴ میلیون پست منتشر می شود، پس بدون داشتن لینک‌های مناسب محتوای شما هر چقدر هم عالی باشد، دیده نخواهد شد.

باید توجه داشته باشد که تنوع، کیفیت و تعداد پیوندهای بر رتبه بندی صفحه شما در صفحه نتایج تأثیر می گذارد. به طور کلی، خواهید دید که به دست آوردن بک لینک با کیفیت دشوار است ، اما به ارزش بسیار زیادی نیز دارد.

برای دستیابی به بهترین نتایج، باید یک کمپین رپورتاژ آگهی را اجرا کنید تا رقابت موجود در حیطه‌ی فعالیت خود را بهتر بشناسید.

در این مقاله، من نوعی لینک پروفایل طراحی کرده‌ام که می‌توانید بر اساس وضعیت فعلی وب سایت و نوع کسب و کارتان از آن استفاده کنید.

برای حل کردن معمای بک لینک آماده هستید؟

بیایید با ۴ نوع بک لینکی شروع کنیم که باید از آنها اجتناب کنید:

 

۴ بک لینک که باید از آن فاصله بگیرید

الگوریتم گوگل بک لینک ها را به طور مساوی مد نظر قرار نمی‌دهد. لینک‌های فوتر، سایدبار و نویگیشن اهمیت خیلی زیادی ندارند.

اگر سعی کنید غول جستجوگر را با تکنیک‌هایی مثل کلاه سیاه بازی دهید، با جریمه مواجه شده و بازدید خود را از دست خواهید داد.

در اینجا ۴ نوع خاص بک لینک را معرفی می‌کنیم که دیگر کارآمد نیستند.

 

  1. دایرکتوری مقاله‌های کم کیفیت

 

احتمالا یادتان هست که زمانی EzineArticles خیلی مورد توجه بود و تاثیر زیادی داشت، نه؟

 

دیگر اینطور نیست.

 

اگر یک وب سایت به مخاطبان خود ارزش افزوده ندهد یا حاوی محتوای کپی شده و تکراری باشد، تصویر ضعیفی در دید گوگل خواهد داشت. از دایرکتوری‌های اسپم مانند که فقط برای انتشار محتوای بی کیفیت و ارائه لینک به وب مسترها به وجود می‌آیند، خودداری کنید.

 

به همین ترتیب، باید از فرصت‌های ارسال رپورتاژ آگهی با کیفیت پایین نیز خودداری کنید. یک رپورتاژ آگهی مرتبط با ارزش تر از ۱۰ پست با محتوای نامرتبط است.

 

۲. انجام تبادل لینک در مقیاس نا مناسب

 

چند لینک پیگیری بین وب سایت‌های شخصی شما مناسب است.

 

اما، اگر پروفایل بک لینک شما فقط نشانگر وبسایت‌های پر از اسپم باشد، گوگل وبسایت شما را به عنوان اسپم در نظر خواهد گرفت.

 

لینک‌های دو طرفه‌ غیرمرتبط بین صفحات وب نیز می‌تواند منجر به جریمه شود.

 

برای ساختن پروفایل لینک، از ارسال ایمیل های خودکار خودداری کنید.

۳. هزاران لینک ایجاد شده خودکار از ویژگی های وب ۲.۰

 

بک لینک‌های فیک ۵ دلاری نخرید!

 

این لینک‌ها از ابزارهایی مثل Blogger ، Squidoo و Hubpages با استفاده از ویژگی‌های وب 2.0 تولید می‌شوند. آنها بسیار بی کیفیت هستند و ممکن است منجر به مجازات گوگل شوند. لینک‌های معتبر و خوب یک شبه درست نمی‌شوند.

 

۴.  لینک‌های پولی که باعث آگاهی از برند می شوند

 

اگر در حال خرید بک لینک هستید و رد پایی از خود بر جای می‌گذارید ، گوگل حتما رد شما را می‌زند. بنابراین، تمام لینک‌های اسپانسر شده شما باید دارای تگ rel = nofollow باشد. در غیر این صورت، گوگل آنها را به عنوان لینک‌هایی در نظر می گیرد که سعی در دستکاری رتبه بندی دارند.

 

۳ شرایط مختلف که به شما کمک می‌کند نوع بک لینک خود را تعیین کنید

 

دانستن اینکه از چه نوع لینک‌هایی باید اجتناب کنید کافی نیست، زیرا هر حرفه و شغلی با مجموعه چالش ها و محدودیت‌های خاص خود مواجه می‌شود.

در اینجا ۳ شرط متداول کسب و کار را برایتان عنوان می‌کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید مناسب ترین فرصت‌های بک لینک را پیگیری کنید (همراه با تکنیک‌های عملی برای دستیابی به بک لینک کیفیت بالا).

 

۱. اگر روزانه کمتر از ۱۰۰ بازدید کننده دارید

 

اگرچه بهبود رتبه در نتیج جستجو دیرتر اتفاق می‌افتد، اما همیشه مشاهده پیشرفت آمار حس بسیار خوبی به شما می‌دهد. درست است؟

 

من یک خبر خوب برای شما دارم:

 

اگر بک لینک درستی استفاده کنید، بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت شما جلب می‌شود.

 

بنابراین، اگر در مراحل اولیه ساخت وب سایت خود هستید، در اینجا ۳ استراتژی آورده شده که می توانید برای به دست آوردن بک لینک با کیفیت استفاده کنید.

 

رپورتاژ آگهی در سایت های خبری :  ساخت برند شخصی خودتان در رشد وبلاگ شما نقش اساسی دارد. رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های معتبر، یک روش عالی برای ایجاد تصویر برند شماست.

 

پس از نوشتن بیش از ۳۰۰ رپورتاژ ، برند شخصی خودم را ساختم و اکنون از صفحات با کیفیت وب لینک‌های فراوانی دریافت می‌کنم که سبب ترافیک  بالا در سایت من نیز شده است.

رپورتاژ آگهی چنان استراتژی تاثیر گذاری است که دنی اینی از بازاریابی Firepole صرفاً با استناد به  آن، بازدید ماهانه صفحه را از ۰ به ۲۳۰۰۰ رساند.

گوگل اقدامات شدیدی ضد لینک‌های اسپم باشد دارد اما اگر پست‌ها و محتوای شما مرتبط باشد، در دراز مدت رتبه‌ بهتری کسب خواهید کرد.

 

روش گستوگرافیک – هنگامی که شروع به وبلاگ نویسی مهمان می‌کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از وبلاگ‌ها به نویسنده اجازه درج لینک‌های دیگر را نمی‌دهد و محدودیت‌هایی دارد.

 

اینجاست که اینفوگرافی می‌تواند به شما کمک کند. می‌توانید از آنها برای ایجاد بک لینک از متن مقاله خود استفاده کنید.

برایان دین این روش راحت را گستوگرافیک می‌نامد. مطالعات او نشان داد بعد از استفاده ازین روش، افزایش ۱۷۵.۵۹٪ در ترافیک ارگانیک (در مقایسه با ماه قبل) قبل مشاهده است

در سایت قدیمی KISSMetrics، چهل و هفت اینفوگرافیک باعث ایجاد ۲ میلیون بازدید کننده و ۴۱ هزار بک لینک از۳ هزار دامنه منحصر به فرد شد.

 

و هر اینفوگرافیکی که در Quicksprout منتشر کردم، ۴۱ بازدید کننده و ۴۶۹ بک لینک از ۳۸ دامنه منحصر به فرد داشت. بعلاوه، این مساله باعث افزایش دسترسی به برند Quicksprout شد.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی – اشتراک بیشتر در شبکه‌های اجتماعی تضمین کننده رتبه بالای صفحه شما نیست. اما به این طریق محتوای شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرد. رسانه‌های اجتماعی به اعتماد بیشترگوگل کمک می‌کنند زیرا داده‌های بیشتری در مورد برند شما وجود خواهد داشت.

 

با دیده شدن بیشتر برند، می‌توانید اعتبار دامنه خود را افزایش دهید و بدون نیاز به پروفایل لینک حرفه‌ای، رتبه خود را در صفحه نتایج موتور جستجو بهبود ببخشید.

 

مثال بارز – اِتسی.

 

فقط به میزان دیده شدن این برند در شبکه های اجتماعی نگاهی بیاندازید. اگر در گوگل یک کلمه کلیدی طولانی مثل “برچسب دست ساز هدیه” را جستجو کنید، اولین مورد صفحه نتایج، همین اتسی خواهد بود.

 

خب علت این مساله چیست؟

 

یک صفحه خاص در اتسی شاید هیچ بک لینکی نداشته باشد!

 

علاوه بر پلتفرم‌های بزرگ رسانه اجتماعی، می‌توانید وب سایت‌های بوکمارک مانند Reddit را نیز برای لینک طبیعی امتحان کنید. هر رای مثبت معادل ۲ تا ۵  بازدید کننده است. و اگر به صورت استراتژیک پست منتشر کنید، می‌توانید حتی ۱۰ هزار بازدید داشته باشید.

 

۲. اگر محتوای معتبر و با کیفیت دارید، آیا بیشترین محتوای مرتبط با Quicksprout را می‌شناسید؟

 

راهنماهای بازاریابی اینترنتی من.

 

آنها همچنین مرا به عنوان مرجعی قابل اعتماد در حوزه بازاریابی اینترنتی تبدیل کرده اند.

هنگامی که تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان روزانه دارید، باید یک محتوای جذاب تهیه کنید تا مخاطبان شما ارزش افزوده داشته باشند. انتخاب یک موضوع مورد تقاضا برای این محتوای با کیفیت بسیار مهم است.

 

در اینجا ۲ استراتژی آورده شده که به شما کمک می‌کند یک موضوع مرتبط برای تولید محتوا پیدا کنید. به این طریق می‌توانید محتوای خود را ارتقا دهید تا لینک‌های معتبر دریافت کنید.

 

تکنیک آسمان خراش – این یک استراتژی برای ایجاد یک نمایه پروفایل لینک ارگانیک بسیار تاثیرگذار است. زیرا حتی قبل از شروع ، علاقه مخاطبان و سایر وب مسترها را به شما ارائه می‌دهد.

 

این استراتژی شامل موارد زیر است:

 

۱. مهندسی معکوس یک دارایی قابل لینک در صنعت خود مثلا استفاده از Ubersuggest.

 

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد بازاریابی محتوا است، این عبارت کلیدی را جستجو کنید. از صفحه اورویو، روی “ایده های محتوا” در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید. آنچه مشاهده خواهید کرد:

اکنون ، شما لیستی از صدها منبع بسیار محبوب دارید. با توجه دقیق به آنهایی که تعداد زیادی بک لینک و اشتراک اجتماعی دارند، ۱۰۰ مورد برتر را مرور کنید. این نشان می‌دهد که محتوای آن دسته از افراد جذاب است.

 

با توجه به این، می توانید URL رقیب را در Ubersuggest وارد کنید.

 

بعد از آن، روی “Top Pages” در نوار کناری کلیک کنید.

 

اگر کسی بخواهد در فضای بازاریابی آنلاین با من رقابت کرده و بک لینک با کیفیت دریافت کند، لیست صفحات پر ترافیک به آنها ایده‌هایی می‌دهد تا بدانند باید از کجا شروع کنند.

 

به عنوان مثال نتیجه اول این جستجو “افیلیت مارکتینگ: یک راهنمای کامل گام به گام”، ماهیانه نزدیک به ۴۰۰ هزار بازدید کننده دارد. و یکی از دلایل مهم آن این است که تقریباً ۱۰۰۰ بک لینک دارد.

 

می توانید از این اطلاعات در مرحله بعدی پروسه خود نیز استفاده کنید.

 

۲. تولید محتوای جذاب، ارزشمند، به روز و با طراحی بهتر.

 

۳. تماس با صاحبان وب سایت برای دریافت بک لینک اصلی. همچنین می‌توانید با بلاگرهای حیطه خود در ارتباط باشید.

برایان دین پس از اجرای این استراتژی، فقط در مدت ۱۴ روز به افزایش ۱۱۰ درصدی بازدید وب سایت خود دست یافت.

 

لینک داخلی – اگر خواننده همیشگی نوشته‌های من هستید، می‌دانید که من مرتباً به راهنما‌یی‌های قبلی خودم رجوع می‌کنم (هر وقت که مرتبط و معنی‌دار باشد).

 

لینکسازی درست به محتوای معتبر و قابل اعتماد خودتان، به بهینه سازی وضعیت کلی شما در موتور جستجوکمک می‌کند.

 

چطور؟

 

با ارسال عصاره لینک (لینک جویس) به صفحات داخلی، وضعیت سئو سایت شما بهتر خواهد شد. لینک‌های داخلی به نویگیشن (سیستم راهبری سایت) کمک می‌کند و قابلیت خزیدن را نیز افزایش می‌دهد.

 

با ارائه اطلاعات مفیدتر و با کیفیت تر در مورد یک موضوع، می‌توانید ضریب بازگشت خود را کاهش داده و میانگین زمان ماندن نخاطب در صفحه را افزایش دهید.

 

فقط اطمینان حاصل کنید که تمام لینک‌ها مرتبط اند و حاوی انکر تکست‌های مختلف هستند.

 

۳. کسب و کار شما بودجه لازم برای تولید محتوای با کیفیت را ندارد

 

باید بپذیریم که تولید محتوای با کیفیت کار دشواری است. برون سپاری بازاریابی محتوا نیز هزینه بر است. اما بیشتر استراتژی‌های رپورتاژ آگهی و بک لینک به تولید محتوا متکی هستند.

 

اگر تیم شما مهارت تولید محتوای با کیفیت را نداشته باشد چه می‌کنید؟ یا اگر تولید محتوا به وضوح ROI (بازگشت سرمایه) خوبی برای تجارت شما را نشان ندهد چه؟

شما می‌توانید این ۳ روش لینکسازی را به کار بگیرید:

 

لینک بیلدینگ لینک‌های شکسته (BLB) – این یک استراتژی قدیمی لینک سازی است. این استراتژی به این دلیل کاربردیست که شما با پیشنهاد تعمیر یک لینک خراب، به اینترنت ارزش می‌بخشید.

 

این مساله بر اساس اصل متقابل است. از آنجا که شما با پیدا کردن لینک‌های خراب یک وب سایت به مدیر آن ارزش می‌دهید، احتمالاً او نیز با یک بک لینک لطف شما را حبران می‌کند.

 

این استراتژی در حیطه‌های رقابتی موثرتر است (مانند کسب درآمد آنلاین و سلامتی) زیرا بسیاری از صفحات دچار خرابی لینک هستند.

 

Richar Marriot  از Clambr.com با استفاده از BLB بیش از ۵۰٪ از بک لینک‌های خود را ساخت (همانطور که در زیر قابل مشاهده است).برایان دین با روش مرد متحرک (MMM) این استراتژی را یک قدم جلوتر برد. ابتدا، مطالب قدیمی را جستجو کرد. سپس با مدیرانی که به این صفحات لینک داشتند، ارتباط ایجاد کرد.

 

او نحوه کسب بک لینک با کیفیت از طریق این استراتژی را در ویدیوی زیر توضیح می‌دهد.

 

کریس لورسن با استفاده از MMM توانست ۷ بک لینک برای وب سایت تجارت الکترونیک مشتری جدید خود بگیرد. به افزایش میزان ترافیک ارجاعی وبسایت توجه کنید.

اگر می خواهید با BLB شروع کنید، راهنمای کامل لینک خراب من را بخوانید.

 

برای بک لینک با BLB به محتوا نیاز ندارید. اما اگر آن را با روش‌های دیگری مانند آسمان خراش ترکیب کنید، سرعت موفقیت شما را بیشتر می‌کند.

 

سعی کنید مصاحبه یا نقل قولتان توسط HARO منتشر شود – وب سایت های رسانه دارای تعداد زیادی بازدید و دامنه اعتبار بالایی هستند. می توان با ثبت نام در Help A Reporter Out یا همان HARO در وب سایت‌های معتبری مانند Forbes ، Entrepreneur و Huffington Post دیده شد.

 

فقط به عنوان منبع ثبت نام کنید.

 

از طریق ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید، یک مورد مربوط به خبرنگاری را انتخاب کنید. جواب همه‌ سوال‌ها را با جزئیات، در ایمیل خود مطرح کنید. این تنها چیزی است که برای دریافت یک لینک با کیفیت از HARO لازم دارید.

همچنین می توان بدون داشتن تخصص خاصی، در مصاحبه‌ وبلاگ های معروف شرکت کرد.

 

رقبای خود را وارد پروسه مهندسی معکوس کنید :

در نهایت باید توجه داشته باشید که رقیبان شما طی یکسال اخیر برای خرید رپورتاژ آگهی کدام سایت های خبری اقدام کرده اند . بنابراین، آخرین استراتژی خرید اشتراک یک ابزار با کیفیت بک لینک برای  پیشی گرفتن از رقبا است.

بدون نیاز به محتوای جدید می‌توانید فرصت های بک لینکینگ مناسب مشاغل خود را انتخاب کنید.

من در این مقاله نوشته‌ام که چگونه می‌توانید بک لینک‌های رقبا را با استفاده از Scrapebox بردارید.

نتیجه‌گیری

رپورتاژ آگهی برای بک لینک گرفتن از وب سایت‌های بسیار معتبر و محبوب، اعتبار وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. این کار همچنین باعث بهتر دیده شدن و افزایش ترافیک صفحه شما خواهد شد.

با توجه به منابع مالی موجود، استفاده از استراتژی‌هایی ذکر شده را برای لینکسازی ادامه دهید و از استفاده از لینک‌های اسپمی (۴ مورد ذکر شده) خودداری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خووووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)