حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا هواوی میت ۴۰ پرو پورشه دیزاین این طراحی را خواهد داشت؟

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، شایعات، هواوی

ما تقریبا مطمئن هستیم که طراحی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین دایره ای شکل ارایه خواهد شد. با این وجود خوب قبلا یک تیزر سمی از هواوی دیدیم که با کمی ویرایش روی آن به راحتی به دوربین هشت ضلعی می رسیم. حالا با انتشار تصاویری متوجه می شویم آن طراحی متعلق به هواوی میت ۴۰ پرو پورشه دیزاین (Huawei Mate 40 Pro Porsche Design) است. البته پیش از معرفی رسمی همیشه باید گفت “احتمالا”.

هواوی میت ۴۰ پرو پورشه دیزاین

به نظر می رسد که هواوی می خواهد یک طراحی خیلی خاص را برای مدل پورشه دیزاین سری Huawei Mate 40 ارایه کند. در حقیقت تیزر رسمی که پیش از این در ترنجی با هم دیدیم و به یک دوربین هشت ضلعی اشاره داشت، همین دستگاه است.

Huawei Mate 40 Pro Porsche Design

Huawei Mate 40 Pro Porsche Design

این قاب پشتی طراحی بسیار متفاوتی نسبت به محصولات هواوی تا کنون دارد. این تفاوت ویژه در قاب دوربین دستگاه مشخص است. این روزها سازندگان موبایل اکثرا با ارایه یک قاب پشتی متفاوت که اکثرا بر طراحی دوربین متکی است، سعی در ارایه یک نگاه یکتا دارند.

البته اگر کمی دقیق تر به این تصویر مدل پورشه دیزاین میت ۴۰ نگاه کنید در حقیقت همان طراحی دایره ای Huawei Mate 40 Pro Plus را دارید که چندی پیش در ترنجی دیدیم اما قاب کلی ظاهری هشت ضلعی دارد. البته که تفاوت هایی در چینش دوربین ها و تعداد آن ها وجود دارد.

طبق عادت این دوربین ها با همکاری لایکا طراحی شده و توسعه پیدا کرده است. هنوز دقیقا درباره چینش این دوربین ها اطلاعی نداریم. البته مشخص است که دوربین بالا سمت چپ یک دوربین پریسکوپی خواهد بود. هیچ بعید نیست که این دوربین با فاصله کانونی ۲۴۰ میلی متری ارایه شود که پیش از این در هواوی پی ۴۰ پرو پلاس دیده بودیم. هواوی در این فناوری از دوربین پریسکوپی زیگ زاگی یا ۲ برابر انحراف دور بهره برده بود.

اما طراحی قاب جلویی هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین چطور است؟

همانطور که در طرح زیر می بینید و مشخصا یک طرح ترسیم شده با کیفیت پایین و شاید حتی رسم شده با دست باشد، برای نمای جلویی یک سوراخ روی پنل نمایشگر قرار دارد. این سوراخ بیضوی بوده و برای دوربین سلفی و احتمالا دوربین ToF خواهد بود. دوربین ToF به تشخیص چهره سه بعدی می پردازد.

نظر شما درباره هواوی میت ۴۰ پورشه دپزاین احتمالی چیست؟ شخصا طراحی آن را می پسندم. این دستگاه پنج شنبه این هفته یعنی ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران معرفی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

هرچی باشه با گرون ترین و لاکچری ترین گوشی امسال هواوی طرفیم(البته اگه میت X2 ای در کار نباشه) پس طبیعتاً باید دیزاین خاص تری رو ارائه بده .
این سبک طراحی و لوگوی پورش دیزاین با جنس سرامیک یا ترکیب سرامیک و چرم طبیعی ،کاملاً برازنده ی یه گوشی پرفکت و اعلاء در سال ۲۰۲۰ هست👌.

AŁɪ

چاق است و گران

OnePlus_Fan

بنظرم طراحیش خشنه و یکم مایل به یه گوشی گیمینگه تا یه گوشی گرون قیمت و خاص
ولی خب بازم عالیه
و امیدوارم خمیدگی صفحه نمایش آبشاری این سری مثل قبل باشه و کمترش نکنن😔

Mahdi

صد رحمت به میت۳۰پرو ، این دیگه چیه واقعا مجبورن هر بار طراحی رو زشت تر کنن تا مثل قبل نباشه

Taha

قیافش یجوربه انگار دعوا داره 🤣🤣
ولی کلا امسال من از طراحی اکثر گوشی های هواوی خوشم اومد و به نظرم امسال توی طراحی بهتر بود از بقیه.

Pouya

جالب نیست….

Milad7

انصافا دیگه ماژول دوربینش خیلی بزرگ و زشت شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)