حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۵ در مدت ۵ تا ۶ سال حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پلی‌استیشن

شاید با خود فکر کنید که کنسول های بازی نسل جدید چقدر خواهند فروخت؟ درباره سونی پیش بینی می شود فروش پلی استیشن ۵ سونی در مدت 5 تا 6 سال از 200 تا 300 میلیون با فروش بالقوه بیش از 600 تا 700 میلیون دستگاه در آینده، عبور کند.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

این پیش بینی همان چیزی است که تحلیلگر ژاپنی نوریو ایماناکا در موسسه تحقیقات اقتصادی راکوتن اوراق بهادار، در مقاله تازه منتشر شده ژاپنی گفته است. ماه گذشته، این تحلیلگر پیش بینی کرد که کنسول بعدی سونی در طول چرخه حیات کنسول می تواند تقریباً 200 میلیون واحد PS5 بفروشد، اما ایماناکا اکنون تعداد بیشتری را پیش بینی می کند، احتمالاً جنگ کنسول ها به طور کلی پایان می یابد.

به گفته این تحلیلگر نسبتاً خوش بین، کنسول نسل بعدی سونی احتمالاً می تواند بر صحنه eSports غلبه کند زیرا این کنسول جایگزین رایانه شخصی است و در نتیجه تعداد کاربران خود را تا چرخه عمر کنسول بسیار گسترش دهد. ایماناکا می نویسد، درست مانند طرفداران NBA کفش هایی از نایک می خواهند، طرفداران eSports نیز PS5 را می خواهند و به همین ترتیب، انتظار می رود سونی طی 5 تا 6 سال بین 200 تا 300 میلیون واحد پلی استیشن ۵ بفروشد. مقاله با ترجمه ماشینی به شرح زیر است:

 “Esports سخت افزاری را می طلبد که سریع و با قابلیت پردازش ویدئویی پیشرفته باشد، نه تنها برای گیمرهای حرفه ای، بلکه برای ورزشکاران آماتور و طرفداران تماشاگران. PS5 با قیمت بالا و قیمت پایین برای بازی های امروز است. احتمال اینکه بتواند به جای رایانه شخصی، به یک ماشین استاندارد بین المللی برای ورزش های الکترونیکی تبدیل شود، بالاست. “

نگاه نزدیک به پلی استیشن ۵

در حالی که فروش 200 تا 300 میلیون دستگاه PS5 در واقع سودی بزرگ برای سونی محسوب می شود، این تحلیلگر حتی فراتر می رود و می گوید داده ها حاكی از آن است كه در پایان عمر این كنسول می تواند تا 600 تا 700 میلیون دستگاه فروش داشته باشد ، یعنی چهار تا پنج برابر تعداد کل فروش PS2.

 داده ها حاکی از آن است که تعداد PS5 در آینده می تواند به 600 میلیون یا 700 میلیون برسد ، یعنی چهار یا پنج برابر PS2 ، که بالاترین تعداد کنسول های بازی ویدیویی خانگی بوده است. آقای ایماناکا گفت ، “اگر تعداد انتقال از PS4 که با گذشته سازگار است، حدود 120 میلیون نفر باشد و اگر بیش از 100 میلیون نفر جمعیت مسابقات ورزشی الکترونیکی و 400 میلیون نفر تماشاگر به آن اضافه شود ، پتانسیل فروش PS5 در کل 600 میلیون خواهد بود. این می تواند بازاری بیش تر از تا 100 میلیون واحد اضافه کند.

در این مقاله همچنین اشاره شده است که کنسول نسل بعدی آینده سونی این امکان را دارد که به “نابود کننده” صنعت بازی تبدیل شود و به جنگ طولانی مدت کنسول بین سونی، مایکروسافت و نینتندو پایان دهد.

PS5 می تواند یک نابود کننده صنعت بازی باشد

“PS5 به یک بعد کاملا متفاوت منتهی می شود. در تست ترجمه شده (از طریق گزارش بلومبرگ Takashi Mochizuki) بسیار متفاوت از سوییچ ، Xbox یا حتی PS4 متفاوت است. “PS5 می تواند یک نابود کننده صنعت بازی باشد و به جنگ طولانی مدت کنسول پایان دهد” “PS5 یک برج نمادین کاملاً جدید برای گروه سونی خواهد بود”

رئیس PlayStation معتقد است فروش PS5 در کمتر از 5 ماه از 7.5 میلیون واحد فراتر رفته و فروش اولیه PS4 را پشت سر گذاشته خواهد گذاشت.

اعداد را همین جا ثبت کنید. نظر شما در مورد این تعداد فروش برای PS5 آینده چیست؟

PS5 در ۲۲ نوامبر در ایالات متحده ، ژاپن ، کانادا ، مکزیک ، استرالیا ، نیوزیلند و کره جنوبی راه اندازی می شود. این کنسول در تاریخ 19 نوامبر در سایر نقاط جهان عرضه می شود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ایکس باکس هم طرفدارای خودشو داره ولی فکر کنم آره به ۲۰۰ میلیون برسه

Mahdi

امتیاز باتری موتوجی۹پلاس مشخص شد ۱۳۶ ساعت برای باتری ۵۰۰۰ ، عاشق بهینه سازی موتورولا شدم

S AH

کدام س.ایت این نمره ها رو میزاره؟

Mahdi

Gsmarena

Milad7

به قولی بلکُم بیشتر!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)