حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مک های مجهز به تراشه ARM را در نیمه دوم پاییز ۹۹ معرفی خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

این هفته ، اپل یک رویداد را برگزار کرد. آنها از سری آیفون ۱۲ و همچنین Homepod Mini رونمایی کردند. ما انتظار چند محصول دیگر را داشتیم. این محصولات شامل یک مک بوک مبتنی بر ARM و همچنین یک محصول صوتی بود. اما شاید اپل می خواست که کانون توجه در سری آیفون 12 باقی بماند و محصولات دیگر نباشند. اما اکنون اخباری درباره رویداد دیگری که ماه آینده اپل برگزار می کند، داریم. گفته می شود که اپل مک های مجهز به تراشه ARM را در نیمه دوم پاییز ۹۹ معرفی خواهد کرد.

مک های مجهز به تراشه ARM

همانطور که می دانید اپل از اینتل برای پردازنده های خود استفاده کرده است. با این حال، اپل تصمیم گرفت همکاری با اینتل را متوقف کرده و تراشه خود را تولید کند. این در WWDC ژوئن مشخص شد. آنها هیچ محصول واقعی دیگری به جز Mac mini-based Developer Transition Toolkit را ارایه نکردند. اما اکنون وقت آن رسیده است که ما یک Macbook واقعی بر اساس تراشه جدید اپل خواهیم دید.

این خبر از یک شخصیت بسیار شناخته شده Jon Prosser منتشر می شود. به گفته وی رویداد ARM Mac قرار است در ۲۷ آبان برگزار شود. وی اشاره کرد که اپل تاریخ را یک هفته زودتر در تاریخ ۲۰ آبان اعلام خواهد کرد. این باعث می شود که ما یک ماه از رویداد جدید ارایه Mac ها فاصله داشته باشیم، اجازه دهید آنچه را که ممکن است در این رویداد ببینیم بررسی کنیم.

انتظار می رود ستاره این نمایش یک Macbook باشد. آنچه این مک بوک را خاص می کند این است که صفحه نمایش آن ۱۲ اینچ است و از Apple A14X بهره می برد. با استفاده از چیپست اپل ویژگی خاص این Macbook است. خواهیم دید که تفاوت عملکرد بین مک بوک های فعلی و مک بوک جدید مجهز به اپل چقدر خواهد بود.

اکنون، اطلاعات کاملی از طرف اپل وجود ندارد. از این رو، آن را با شک و تردید مرور کنید. اپل هیچ صحبتی در مورد این Macbook به اشتراک نگذاشته است. اما آنها اشاره کردند که انتقال کامل از Intel تقریباً 2 سال طول خواهد کشید. اما ما هنوز از آنچه اپل در مراسم معرفی به ما ارائه خواهد داد بسیار هیجان زده هستیم. غیر از Macbook ممکن است یک محصول مربوط به صدا را نیز ببینیم.

پیش از این انتظار می رفت و هنوز هم شایعات زیادی وجود دارد. اپل ممکن است از ایرپادز استودیو خود رونمایی کند. پشت این اسم فانتزی یک هدفون روی گوشی قرار دارد. اپل با حذف هدفون از شرکت های دیگر در فروشگاه های خود به ما اشاره بزرگی در مورد محصول خودشان می کند. ممکن است ۲ نوع از AirPods Studio را مشاهده کنیم. نسخه پایه 350 دلار ، در حالی که نسخه بسیار برتر آن 600 دلار است.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

امیدوارم موفق بشه

mehrdad_ma

موفقیتش در حد همون نسخه ویندوزی پردازنده تقویت شده کوالکام هست اسنپ ۸۵۵ برای ویندوز
که تو وبگردی و پخش ویدیو انصافا خوب بود
ولی تو بقیه کارا ….

یا باید اینتل و amd و ان‌ویدیا بیان سمت معماری arm و پردازنده های فوق‌العاده قوی بسازن
یا این پردازنده های بند انگشتی که همش اندازه یه هسته پردازنده های اینتل و AMD و ان‌ویدیا ترانزیستور دارن هیچوقت به اون قدرت رقابتی نمیرسن

کلا عالین از هر لحاظ.
اینم مطمئنم عالی میشه.

mehrdad_ma

ماه دیگه اینتل و amd و ان‌ویدیا و …. باید جمع کنن از ایران برن !!! چون اپل با پردازنده اختصاصی میاد

خیلی خوب میشه یکی دو سال دیگه فقط و فقط مجبور باشی از پردازنده های arm استفاده کنی و انتخاب دیگه ای نداشته باشی .

یه عده شنگول میگن موفق میشه
اینا موفقیت رو تو اجبار می‌بینن !! مثل حذف شارژر و هندزفری

Mahdi

اصلا نمیتونم تصور کنم موفق بشه

amer

عالی واقعا پردازنده اپل تو سرعت و قدرت و بهینه سازی انرژی بی نظیرن

SHREK

همینو میخوایم. ایمان بیارید به اپل.

Milad7

سرعت تا بی نهایت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)