حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی آماره ارایه پلی استیشن ۵ می شود … با بستن نسخه وب فروشگاه بازی های PS3, PS Vita و PSP

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

ارایه پلی استیشن ۵ (PS5) نزدیک می شود و این منجر به تمیز کاری برای سونی می شود. این شرکت به زودی فروشگاه وب و تلفن همراه PlayStation خود را برای PS3 ، PS Vita و PSP را خواهد بست. به این ترتیب سونی آماره ارایه پلی استیشن ۵ می شود.

پلی استیشن ۵

سونی اخیرا برای اطلاع از تغییر مذکور به تیم های توسعه دهنده خود نامه ای ارسال کرده و اکنون تغییر در نامه ارسال شده به پایگاه پخش خود را تأیید کرده است. این تغییری است که قبل از یک رابط PS Store با ظاهر جدید برای مرورگرهای وب قرار دارد و از 21 اکتبر به بازار عرضه می شود، با ارائه یک تلفن همراه جدید در 28 اکتبر.

تغییر چندان تعجب آور نیست. به عنوان مثال PSP اکنون 15 ساله است و بنابراین اینکه در این مرحله سونی با حضور یک فروشگاه آنلاین از آن کنسول پشتیبانی می کرد، غیرمعمول است. البته PS Vita مقداری جدیدتر بود که شاید بتواند کمی ناراحت کننده باشد.

اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید بازی های مربوط به این سیستم عامل های قدیمی را دانلود کنید، زیرا برنامه های فروشگاه بازی در خود کنسول ها همچنان در دسترس خواهند بود. همچنین لازم به ذکر است که برنامه ها، موضوعات و آواتارهای PS4 نیز با این تغییرات از فروشگاه های موبایل و وب حذف می شوند.

شاید دلسردکننده تر، این واقعیت باشد که سونی باعث از بین رفتن ویژگی های Wishlist خود برای وب و فروشگاه های موبایل شده است، این یک روش عالی برای پیگیری قیمت بازی ها بود بدون اینکه مجبور شوید هر زمان که علاقه داشتید به صورت دستی آنها را مرور کنید.

نظر شما چیست؟ شما کاربر پلی استیشن ۳، PSP یا PS Vita هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

تیتر رو اصلاح کنید آماره نه آماده

mostafa3

👌

Milad7

دیگه یادش رفته 😀

Milad7

اوف سلطان وارد میدان میشود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)