حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رفرش ریت نمایشگر هواوی Mate 40 احتمالا ۹۰ هرتز خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

ما می دانیم که تاریخ معرفی سری هواوی Mate 40 رسما مشخص شد و ۱ آبان ۹۹ خواهد بود. هواوی تا آن روز تیزرهای تبلیغاتی خود را منتشر می کند. امروز تیزری مینتشر شده که کمی رمزی طور به ما می گوید رفرش ریت نمایشگر هواوی Mate 40 احتمالا ۹۰ هرتز خواهد بود. البته اگر حدسیات ما صحیح باشد.

رفرش ریت نمایشگر هواوی Mate 40

ویدیوی تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت با یک تست همراه است که می گوید:

“استاد کمک می کند ، دوم استاد می شود. 22 اکتبر ، # Huawei Mate40 # پیشرفته صاف است.”

این فیلم تیزر یک بازی نبرد فضایی را نشان می دهد. بر اساس این گزارش، این فیلم ویدیویی همچنین نشان می دهد که یکی از فاکتورهای بازی به ۹۰ می رسد (در تصویر اصلی مطلب ببینید) و سفینه فضایی ارتقا می یابد. سفینه فضایی با بالاترین درجه در بازی به سمت بالا بردن سری Mate 40 آینده در نظر گرفته شده است. این به ما می گوید که این دستگاه با رفرش ریت ۹۰ هرتز وارد می شود. مدل قبلی Mate 30 با نمایشگر رفرش ریت ۶۰ هرتز به بازار عرضه شد.

این تیزر ویدیویی را اینجا ببینید:

 

برندهای تلفن های هوشمند صفحه نمایش با رفرش ریت بالا را هدف قرار داده اند. ما قبلاً گوشی هایی را دیده ایم که دارای نمایشگرهای نرخ تازه سازی 90 هرتز، 120 هرتز و 144 هرتز و همچنین در تلفن های هوشمند مخصوص بازی هستند. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که نمونه درجه یک Mate 40 Pro با صفحه نمایش مجهز به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه شود. هواوی نمی خواهد در رقابت ارائه بهترین نمایشگرها در بازار عقب باشد. این شرکت همیشه به عنوان یکی از بهترین محصولات ارائه شده با گوشی های هوشمند پرچمدار خود در گذشته معرفی شده است.

البته اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم، هواوی همیشه در بخش نمایشگر “هوشمندانه” انتخاب کرده است. مثلا آن ها رزلوشن را عموما روی FHD نگاه می دارند یا رفرش ریت ۹۰ هرتز را برای عمر باتری بهتر نسبت به رفرش ریت ۱۲۰ هرتز انتخاب کرده اند. البته که ما شاهد رزلوشن های QHD هم از هواوی بوده ایم و بعید نیست که یک نسخه خاص میت ۴۰ هم نمایشگر ۱۲۰ هرتز داشته باشد اما رفرش ریت ۹۰ هرتز را انتخاب هوشمندانه ای می دانیم که دستگاه را هنوز بهتر از آیفون ۱۲ پرو مکس ۶۰ هرتز می کند و هم فاصله زیادی با رقبای ۱۲۰ هرتز ندارد.

در همین حال، گزارش ها حاکی از آن است که هواوی میت 40 با پردازش 5nm از چیپست Kirin 9000 تغذیه می شود. یک تیزر تبلیغاتی اخیر نیز تأیید کرده است که این گوشی از یک دوربین پشتی هشت ضلعی بهره می برد. علاوه بر این، انتظار می رود که Mate 40 با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات وارد بازار شود و با EMUI 11 بدون خدمات Google Mobile کار کند.

نظر شما چیست؟ رفرش ریت موبایل شما باید چقدر باشد تا راضی باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

90 خوبه ، همین که ۶۰ هرتز نیست خوبه

The MTest MT

90 به نظرم بهترین و متعادل ترین رفرش ریته
کاش میت چهل گوگل داش

Naranj

بهترین حالت تطبیقی هست

Taha

۹۰ خوبه .
از ۹۰ بیشتر هم دیگه نیاز آنچنانی نیست؛ باعث مصرف باتری بهتر هم میشه

Milad7

به نظر من 90 هرتز یه نرخ معقوله چون 120 هرتز واقعا قاتل باتری هستش و به ظور مداوم قابل استفاده نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)