حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی K92 5G با تراشه Snapdragon 690 ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

هفته گذشته بود که در ترنجی دیدیم طراحی ال جی K92 5G در یک رندر لو رفت. امشب اطلاعات بیشتری منتشر شده و گفته می شود که ال جی K92 5G با تراشه Snapdragon 690 ارایه خواهد شد. این یک گوشی 5G ارزان و متمرکز بر بازار امریکا خواهد بود.

ال جی K92 5G

به دنبال معرفی گوشی های جدید LG K42 ، LG K52 و LG K62 این شرکت کره ای در حال آماده سازی برای تولید گوشی هوشمند دیگری به عنوان بخشی از سری K خود است. دستگاه آینده به تازگی در لیست دستگاه های دارای گواهی کنسول Google Play مشاهده شده است که برخی از مشخصات اصلی آن را نشان می دهد.

ال جی K92

ال جی K92

لیست کنسول Google Play نشان می دهد که دستگاه آینده LG K92 5G نامیده شده و با نام مدل LM-K920 و نام رمز acexlm عرضه می شود. این لیست همچنین نشان می دهد که دستگاه بر روی پلتفرم sm6350 کار خواهد کرد، که شماره قطعه برای چیپست جدید کوالکام Snapdragon 690 5G است.

همانطور که در تصویر پیوست مشاهده می کنید، گوشی ال جی K92 از 6 گیگابایت رم، نمایشگر FHD + بهره می برد و سیستم عامل Android 10 خواهد داشت. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این دستگاه شامل یک پردازنده گرافیکی Adreno 619 خواهد بود. در حالی که تصویر موجود در لیست به ما نگاه روشنی به دستگاه نمی دهد، منبع مشهور Evan Blass رندر با وضوح بالا را به اشتراک گذاشته است که کمی بیشتر از طراحی دستگاه را نشان می دهد.

ال جی K92

ال جی K92

بر خلاف سه دستگاه دیگر در LG K Series که در بالا ذکر شد، LG K92 شامل یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پشت نخواهد بود. همچنین این دستگاه با طراحی دو رنگ Pixel 3 مانند و با دوربین چهارگانه روی بخش بالایی اریاه می شود. دوربین اصلی احتمالاً با رزلوشن 64 مگاپیکسلی خواهد بود و کمی بیرون زده است. درست در کنار ماژول دوربین، دستگاه دارای یک آرایه چهار فلاش بزرگ است که در زیر آن مشخصات دوربین قرار دارد.

این رندر همچنین نشان می دهد که LG K92 دارای یک برش سوراخ دار متمرکز برای دوربین سلفی، یک اسکنر اثر انگشت جانبی نصب شده در دکمه پاور، دکمه تنظیم صدا در لبه سمت چپ و یک دکمه اضافی در زیر دکمه تنظیم صدا است. به نظر می رسد دستگاه دارای جک هدفون 3.5 میلی متری نیز باشد، اما در حال حاضر نمی توانیم از این موضوع مطمئن باشیم.

نظر شما درباره الجی K92 و طراحی خاص آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

الحمدالله که هلیو پی ۲۲ نیست 😑🤲
گوشی جذابیه اما فکر نکنم میزان حاشیه های نمایشگر اونطور که تو رندر نشون داده باشه.
نیمه ی دوم امسال الجی و گوگل وجه اشتراکاتی دارن و هردو زدن تو کارِ ارائه ی گوشی های میان رده تا اینکه پرچمدار بزنن .

Mahdi

اسنپ ۶۹۰ رو بالاخره تو یه گوشی می بینیم

Str

ال جی جون یه دفعه بیا هول پانچو بزار وسط صفحه!
تعارف نکن راحت باش
ولی حاشیه ها بهتر شده اگه واقعی باشه

ایش
چقدر زشته دوربین پشتش
دوربین جلوشم که قشنگ وسطه
فلش گوشی چرا اون طرفه😐😐😐😐
الان سفیده دوربین یا فلش؟؟

Milad7

چی بگم والا طراحی پشتش سلیقه ای هست ممکنه خاص پسندان دوستش داشته باشن! ولی حفره سلفی زیادی بزرگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)