حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیفیت زوم دوربین هواوی Mate 40 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

هواوی ۱ آبان ۹۹ از سری گوشی های هوشمند Mate 40 رونمایی می کند. این دستگاه ها شاید مثل سری P متمرکز بر دوربین نباشند اما تکمیل کننده ارایه های قدرتمند دوربین در سری P هستند. امروز و به صورت رسمی می توانید کیفیت زوم دوربین هواوی Mate 40 را ببینید. یکی از مدیران هواوی امروز تصویری را منتشر کرده که به یکی از اعضای خانواده Huawei Mate 40 منتسب است.

کیفیت زوم دوربین هواوی Mate 40

ما سرانجام یک نمونه دوربین داریم که یکی از نقاط مهم فروش گوشی های جدید را نمایان می کند. رئیس واحد تلفن های هوشمند هواوی  He Gang در پروفایل Weibo خود تصویری از ماه را در روز روشن منتشر کرد که جزئیات قابل توجهی از سطح ماه را نشان می دهد.

هواوی یکی از اولین شرکت هایی بود که عکس گرفتن از ماه را مرسوم کرد و به نوعی معیار قابلیت بزرگنمایی یک گوشی هوشمند قرار داد. این شرکت همچنین همیشه در تلاش است تا عملکرد دوربین را در گوشی های خود ارتقا دهد و انتظار داریم که مجموعه Mate یک گام دیگر به جلو باشد.

سایر مشخصات مورد انتظار یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و امیدوارم حالت 7680 فریم در ثانیه هم اکنون بتواند فیلم هایی با رزلوشن 1080p را با سرعت کم ارایه دهد..

انتظار می رود هواوی میت 40 با توجه به وضعیت تولید محدود چیپست پس از آنکه ایالات متحده دستور داد TSMC کار خود را با تولید کننده تلفن متوقف کند، عرضه محدودی داشته باشد. ما انتظار داریم حداقل دو گوشی – Huawei Mate 40 و Huawei Mate 40 Pro – و احتمالاً یک پورشه دیزاین نیز در خط تولید باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی میت ۴۰ می تواند یک گوشی با دوربین قابل توجه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

خیلی خوبه

نیما عرفانی

#Antutu
۱۰ گوشی اندرویدی برتر در لیست Rating آنتوتو…
✓https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mi-10-Ultra-has-to-settle-for-third-place-in-AnTuTu-s-latest-flagship-smartphone-performance-chart-as-the-iQOO-5-and-iQOO-5-Pro-take-control.497726.0.html

AŁɪ

ویوو توی این لیست شیائومی رو ترکوند 😆

Mahdi

من که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رو ترجیح میدم به ۸۶۵ حتی اگه انتوتو کمتر بشه

Mahdi

بازم میگم زوم اپتیکال فقط متغیر

Milad7

منتظر میت 40 پرو هستیم میترکونه 🙂

Tohid nahavandi

بنظرم تمام گوشی های هواوی کیفیت دوربین بالا و حرفه ای دارن. یعنی شما با داشتن این گوشی دیگه نیازی به حمل دوربین عکاسی یا فیلم برداری ندارین. میتونین تمام لحظاتتون رو با کیفیت عالی ثبت کنین. هواوی بی نظیره👍

Tohid nahavandi

ابن گوشی عالیه و حرف نداره. ضمن اینکه وقتی هواوی میخریم خیالمون بابت خدمات پس از فروش راحته چون نمایندگی هواوی مثل بقیه برندها به محض اینکه گوشی فروش بره مشتری رو فراموش نمیکنن، نمایندگی هواوی بعد از فروش هم از گوشی هاشون پشتیبانی میکنن و تعویض قطعه یا حتی تعویض گوشی دارن و این شعار نیست👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)