حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزیت های درگاه پرداخت پی فا

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

درگاه پرداخت یکی از مهم ترین بخش ها در هر مدل کسب و کار اینترنتی محسوب می شود، مشاغل آنلاین برای بهبود فرایند خرید و آسان سازی آن برای کاربران نیاز به درگاه پرداخت دارند، اما مشکل اصلی آنجاست که بسیاری از کسب و کار ها امکان دریافت درگاه مستقیم ندارند، همچنین مراحل دریافت درگاه مستقیم بسیار طولانی بوده و به مدارک مختلفی نیاز دارد، به همین دلیل می توان از درگاه پرداخت واسط استفاده کرد، اما درگاه واسط پی فا ویژگی های دیگری نیز دارد.

درگاه پرداخت پی فا

استفاده از درگاه واسط در واقع نوعی برون سپاری محسوب می شود، به این صورت که شما بخش مدیریت پرداخت های کسب و کار خود را به شرکت دیگری واگذار خواهید کرد تا مشتریان شما بتوانند آسان تر از گذشته هزینه کالا یا خدمات مورد نظرشان را پرداخت کنند.

استفاده از درگاه پرداخت واسط پی فا سبب می شود که شما تمرکز و دقت بیشتری بر روی فعالیت اصلی مجموعه داشته باشید و آن را توسعه دهید، همچنین پنل کاربری پی فا اطلاعات دقیق و کاملی از فروش را به شما ارئه می دهد، لازم به ذکر است که پی فا خدمات متنوع دیگری نیز دارد که از مهم ترین آن می توان به فرم پرداخت اشاره کرد.

در صورتی که کسب و کار خود را در فضای مجازی مانند اینستاگرام توسعه داده اید می توانید از فرم پرداخت پی فا برای مدیریت پرداخت های خود استفاده کنید، اما فرم پرداخت چیست؟

فرم پرداخت در واقع یک لینک اختصاصی بوده که مخصوص کسب و کار شما ساخته شده و می توانید آن را در بیوگرافی خود قرار دهید و یا برای کاربرانی که قصد خرید از شما را دارند ارسال کنید تا هزینه را وارد کرده و پرداخت کنند.

مزیت های پی فا

امروزه درگاه های پرداخت متعددی برای استفاده وجود دارند اما تفاوت های و ویژگی های اضافه ای که هرکدام ارائه می دهند سبب محبوبیت بیشتر آن ها خواهد شد، پی فا ویژگی های بسیاری داشته و خدمات متنوع تری نسبت به رقبا را نیز ارائه می دهد، در ادامه به برخی از برتری های پی فا اشاره خواهیم کرد.

  • امنیت تراکنش ها: هکر ها معمولا حملات امنیتی را بر روی کسب و کار های نوپا انجام می دهند که تجربه کمتری در این زمینه دارند، به همین دلیل امنیت تراکنش ها امری بسیار مهم بوده که با استفاده از پی فا خیال شما از این بابت راحت می
  • شود.
  • تسویه حساب: نقد شدن به سرعت پول برای کسب و کار های کوچک بسیار اهمیت داشته، سیستم تسویه پی فا به طور خودکار پول را در کمترین زمان ممکن به حساب شما منتقل خواهد کرد.
  • بدون نیاز به اینماد: برای استفاده از خدمات پی فا نیازی به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی نیست، همچنین می توانید از نماد اعتماد پی فا استفاده نمایید.
  • بدون کارمزد: خدمات پی فا به طور کاملا رایگان بوده و مشتریان وفادار می توانند تراکنش هایی بدون کارمزد داشته باشند.
  • پشتیبانی آنلاین: مسئله پرداخت اهمیت بسیاری داشته همین امر سبب شده است که بخش پشتیبانی پی فا در 7 روزه هفته به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات باشند.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوکی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)