حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال مستقیم آیفون از فروشگاه های اپل به کاربران به دلیل کرونا

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

ویروس کرونا تأکید جدیدی بر خرید آنلاین کرده است و اپل نیز توجه خود را به این امر نشان داده است. روزهای قبل از اینکه این شرکت محصولات جدید آیفون ۱۲ و همچنین بسیاری موارد جالب دیگر را معرفی کند، ظاهراً شروع به استفاده از شبکه نزدیک به 300 فروشگاه اپل برای ارسال مستقیم محصولات به مشتریان خواهد کرد. ارسال مستقیم آیفون از فروشگاه های اپل به کاربران به دلیل کرونا است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل معمولاً دستگاه ها و لوازم جانبی را از انبارهای واقع در منطقه مشتری یا مستقیما از چین ارسال می کند. این تغییر جدید به این معنی است که اقلام موجود در فروشگاههای اپل مستقیما برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا ارسال می شود.

بلومبرگ گزارش داد که فروشگاه های اپل محصولات خود را با استفاده از FedEx در ایالات متحده و UPS در کانادا ارسال می کنند. مشتریان می توانند محصولات خود را به محض یک روز پس از ثبت سفارش دریافت کنند.

اپل به کارمندان خود گفت که سیستم جدید به معنای زمان تحویل سریعتر برای مشتریانی است که به فروشگاههای آن نزدیکتر از مراکز توزیع شرکت هستند. براساس این برنامه، افرادی که در فاصله 100 مایلی یک فروشگاه زندگی می کنند واجد شرایط هستند که سفارش خود را تحویل بگیرند و توسط آن فروشگاه ارسال شوند.

به نقل از بلومبرگ، شرکت پس از بازگشایی مکان هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، آزمایش این برنامه را در ماه ژوئن و ژوئیه آغاز کرد. اگرچه تعداد فروشگاه های این برنامه افزایش یافته است، اما همه سایت های خرده فروشی در ایالات متحده و کانادا در آن شرکت نمی کنند.

حتی اگر ما در مورد برنامه جدید تحقق و حمل و نقل اپل گزارش می دهیم، مشتریان نمی دانند چه زمانی محصولشان از یک انبار یا فروشگاه می آید. آنها همچنین نمی توانند انتخاب کنند که محصولشان از کجا ارسال می شود. تیم الف های جادویی اپل، یا تیم عملیاتی آن (!) تصمیم می گیرند که چگونه یک سفارش را تحویل بگیرند و ارسال کنند.

اپل که به دلیل بیماری همه گیر یکی از اولین خرده فروشی هایی بود که فروشگاه های خود را در سراسر جهان تعطیل کرد، در ماه های اخیر بارها فروشگاه های خود را بسته است. در ماه ژوئن و ژوئیه، این شرکت فروشگاه هایی را که در چندین ایالت بازگشایی کرده بود بسته کرد زیرا در موارد covid-19 در ایالات متحده افزایش یافته است.

تاریخ معرفی آیفون ۱۲ رسما مشخص شد: ۲۲ مهر ۹۹

اگرچه این مسئله در کل یک مسئله لجستیکی داخلی است، اما می تواند فواید فوری برای طرفداران ​​اپل داشته باشد.

نظر شما درباره این تصمیم اپل در آستانه ارایه آیفون ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چقدر به فکر مردمه

SHREK

مردم یا جیبش.

Milad7

جوووون 😛 اگه اینا زندگی میکنند پس ما چیکار میکنیم؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)