حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که به 5G مجهز هستند

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، اخبار

با این نسل پنجم شبکه ارتباطی موبایل هنوز روزهای طفولیتش را طی می‌کند برخی از مردم فکر می‌کنند که هم اکنون توانایی استفاده از شبکه 5G را دارند. طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده بخش عظیمی کاربران تلفن های هوشمند اپل بر این باورند که گوشی هایشان به 5G مجهز است.

این گزارش که توسط Global Wireless Solutions بر اساس یک نظر سنجی تهیه شده، اذعان می‌کند که تقریباً نیمی از کاربران آیفون بر این باورند که تلفنشان توانایی اتصال و ارتباط برقرار کردن با شبکه 5G را دارد. 29 درصد از شرکت کنندگان اطلاعی از وجود داشتن این قابلیت در گوشی هایشان نداشتند و اگر این آمار در میان افرادی که به تازگی تلفن همراه خریده اند جویا شویم به عدد 24 درصد می‌رسیم؛ همچنین 38 درصد از افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده اند اصلاً نمی‌دانند که اپراتورشان از 5G پشتیبانی می کند یا خیر. لازم به ذکر است که تاکنون هیچ یک از دستگاه های اپل از اتصال به نسل پنجم شبکه ارتباطی موبایل پشتیبانی نمی کنند و آیفون های جدید اپل که به زودی معرفی می شوند اولین محصولات این شرکت هستند که به این فناوری مجهز می‌شوند.

5G

احتمال می‌رود که دلیل سردرگمی برخی از کاربران اعمال گمراه کننده اپراتور های آمریکایی باشد. اوایل امسال بود که اپراتور AT&T در برخی مناطق نام شبکه را در از 4G به 5Ge تغییر داد. این تغییر عموماً در آیفون ها صورت گرفت و بعدتر به برخی از گوشی های اندرویدی نیز نفوذ کرد. با اینکه نام شبکه به 5Ge کرد اما تغییری در سرعت و کیفیت اتصال کاربران به شبکه سلولار صورت نگرفت و فقط موجب سردرگمی هرچه بیشتر کاربران آمریکایی شد که نتیجه اش در این نظر سنجی به وضوح مشخص بود.

نظر شما درباره شبکه 5G و حواشی راه اندازی آن در سراسر دنیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

😐

Amir7090

موافقم😑

Mahdi

فقط کاربران ایرانی که آیفن میگیرن باخبرن

Mohammadreza

🤦🤦

pedram_01

اونا انقدر سرعتشون بالاست که اصلا دغدغه اینو ندارن که الان به چی وصل هستن یا نیستن همه چی براشون فراهمه سرعت بی نهایت آزادی بی نهایت و حجم نامحدود . دیگ اینا نمیدونن 5 جی چی چیه دیگ دنبال این چیزا نیستن .

The MTest MT

انصافا برا کاربر معمولی بهههههههترین چیز ایفونه برا کاربر حرفه ای یا حتا نیمچه حرفه ای مثل من ایفون اششششغاله

MohammadFarhaadi

اونا هر کدوم یه تخصصی دارن و فقط در همون زمینه کار میکنن.طرف که مهندس شیمیه مطمئنا مثل مردم ما بیکار نیست بیفته دنبال مدلای گوشی و تکنولوژی ارتباطی و تعمیر ماشین و طراحیه خونه!چون هر کس فقط تو زمینه خودش کار میکنه تو اون زمینه بهترینه.وقتی هم میخاد گوشی بخره یه گوشی میگیره که با بقیه دیوایساش یکپارچه باشه و هر وی بخاد براش اجرا کنه!دیگه با اون سرعت بالا و نوسان کم،قطعی نداره یا مشکل سرعت نداره که بخاد ببینه 5g ساپورت میکنه یا نه!یا ورا نتم قطع شد بزار بزارم only 3g!!! دغدغه ای بابتش ندارن.حتی نمیدونن رم گوشی چنده یا دوربینش یا چیپستش!اونایی بلدن که کارشونه و درستش هم همینه!وقتی میگن آمار بیکاری تو کشور بالاست منظور همینه.ملت همه تعمیرکار گوشی و ماشین هستن،بنا هستن طراح هستن،اقتصاددان هم هستن!!!و کلی چیز دیگه!

OnePlus_Fan

*مطمئنا مثل مردم ما بیکار نیست بیفته دنبال مدلای گوشی و تکنولوژی*
ایول عجب حرفی زدی
این همه وقتمون رو تلف میکنیم بدون هیچ عایدی

Milad7

یعنی در این حد داغون؟ 😐 مگه میشه طرف ندونه گوشیش فایو جیه یا فور جی 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی