حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۲۱۵ و نوکیا ۲۲۵ با پشتیبانی از 4G در چین معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

شرکت HMD Global دو گوشی جدید با نام تجاری نوکیا با قابلیت اتصال 4G در چین ارایه کرده است. نوکیا ۲۱۵ و نوکیا ۲۲۵ با پشتیبانی از 4G در چین معرفی شدند. این گوشی ها فیچرفون بوده و اصطلاحا به آن ها گوشی ساده گفته می شود. قیمت آن ها برابر ۴۳ و ۵۲ دلار بوده که این تفاوت ۹ دلاری بیشتر درباره یک دوربین است!

این گوشی ها به ترتیب با نام های نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G معرفی می شوند. قیمت مدل اول 289 یوان (43 دلار) است و در حال حاضر قابل پیش خرید است، در حالی که مدل دوم 349 یوان (52 دلار) است و از 17 اکتبر برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود.

نوکیا ۲۱۵

نوکیا ۲۱۵

نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G که به تازگی معرفی شده اند مانند هر تلفن دیگری با صفحه کلید عددی T9 به سبک جزیره ارائه می شوند. اما آنچه آنها را برجسته می کند پشتیبانی از اتصال 4G همراه با VoLTE برای تماس های HD است.

مدل ارزان تر فاقد دوربین VGA موجود در مدل گران قیمت است و طراحی آن عمومی است. از طرف دیگر، مدل دوم از نوعی طراحی برتر برخوردار است اما هنوز هم هر دو از پلی کربنات ساخته شده اند.

نوکیا ۲۲۵

نوکیا ۲۲۵

از ویژگی های مشترک این دو می توان به پشتیبانی از اتصال 4G در هر سه شرکت اصلی در چین ، اسلات کارت microSD (تا 32 گیگابایت)، رادیو FM و فلش LED اشاره کرد. متأسفانه ما نتوانستیم مشخصات دیگری از این تلفن ها پیدا کنیم. پس از دستگیری در مقاله، سعی در به روزرسانی آن خواهیم داشت.

گفته شد، نوکیا 215 4G در دو رنگ – سیاه و سبز (چرا که نه) ارائه می شود ، در حالی که نوکیا 225 4G در رنگ های سیاه، آبی و طلایی در دسترس خواهد بود. این گوشی ها ممکن است طی روزهای آینده در بازارهای جهانی آغاز به کار کنند.

نظر شما چیست؟ این گوشی ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

به به اینا عالین

lovenokia

با این رشد قیمت به زودی باید منتظر قیمت 2 میلیونی این طور گوشی ها باشیم !

Milad7

باورت میشه امروز پژو پارس تیوفایو 330 میلیون معامله شد؟

Mahdi

قیمت عاقلانه ۲۲۵ حدود ۱۹ دلاره

Milad7

چقدر ضخیمه 😐 ی جورایی اسلحه سرد هم محسوب میشه باهاش بزنی تو سر طرف =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)