حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های ساده 4G نوکیا برای سال ۲۰۲۰ را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا موبایل برای معرفی دستگاه های جدیدش در تلاش است. فردا یعنی ۴ شهریور ۹۹ در هند شاهد رونمایی از چند موبایل توسط نوکیا خواهیم بود، اما تا پایان سال نیز انتظار داریم که شاهد عرضه های بین المللی دیگری نیز باشیم. بخشی از این معرفی ها می تواند ارایه تلفن های ساده جدید با ویژگی 4G باشد، که درباره آنها امروز اطلاعات بیشتری دریافت کردیم. شما می توانید گوشی های ساده 4G نوکیا برای سال ۲۰۲۰ را پیش از معرفی رسمی ببینید. حتی در این بین یک موبایل بدون دوربین 4G هم وجود دارد که می تواند مصارف خاص خود را داشته باشد.

گوشی های ساده 4G نوکیا

نوکیا ۲۱۵

نوکیا ۲۱۵

ممکن است به زودی شاهد نوکیا ۲۱۵ جدید باشیم که شاید نوکیا 215 (2020) یا نوکیا 215 4G نامگذاری شود. این گوشی مقرون به صرفه ترین تلفن 4G در سبد تلفن نوکیا موبایل است، اما دوربین ندارد.

شاید بگویید چرا دوربین ندارد. خب باید بگویم که برای مشاغلی که در آن ها داشتن موبایل با دوربین، محدودیت است می تواند جذاب باشد. همچنین شاید بگویید که فایده 4G؟ خب آنتن دهی بهتر و کیفیت مکالمه جذاب تر می تواند ارزان تر هم باشد!

نوکیا ۲۲۵

نوکیا ۲۲۵

نوکیا ۲۲۵ با توجه به عکس ها باید در کنار نوکیا ۲۱۵ جدید قرار گیرد و همچنین از 4G پشتیبانی می کند، همچنین برنامه هایی مانند YouTube و Facebook نیز خواهد داشت. نوکیا 225 همچنین FCC را با عنوان TA-1316 / TA-1282 گذراند. تاریخ نمایش نشان می دهد که قرار بود این دستگاه ها در تاریخ 3 آگوست ارایه شوند، اما احتمالاً به دلیل همه گیری کرونا، تاریخ معرفی به عقب رانده شده است. در حقیقت Nokia 225 به نوعی همان Nokia 215 است که دوربین دارد.

آ … نوکیا ۶۳۰۳ را به یا دارید؟ البته آن دستگاه در زمان خودش یک دستگاه پریمیوم محسوب می شد و با طراحی آلومنیومی دل خیلی ها را برد. این دستگاه جدید طراحی مشابه آن را دارد اما آن کیفیت را بعید می دانیم که داشته باشد.

ما در مورد نام دستگاه آخر اطمینان نداریم اما دارای کدنام Nokia Leo Basic است. علاوه بر پشتیبانی استاندارد 4G ، که من واقعا در مورد این دسته از تلفن های کلاسیک دوست دارم، لئو باید از واتس اپ، فیس بوک و دستیار گوگل نیز پشتیبانی کند (یک دکمه جانبی در تصویر دیده می شود، که امیدوارم قابل تنظیم برای موارد دیگر هم باشد). این نشان می دهد که لئو از سیستم عامل KaiOS بهره می برد.

نظر شما درباره گوشی های ساده 4G جدید نوکیا چیست؟ به هر حال فردا رسما معرفی خواهند شد و اطلاعات رسمی درباره آن ها را به شما ارایه می کنم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اینا هنوز تولید میشن ؟ 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)