حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون موتورولا ۱۸ مهر ۹۹ در هند معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | تلویزیون، موتورولا

این روزها همه برندهای موبایلی با چند نمونه تلویزیون وارد بازار می شوند. این بار نوبت به برند تحت تملک لنوو است. تلویزیون موتورولا ۱۸ مهر ۹۹ در هند معرفی می شود. این تلویزیون با تراشه مدیاتک ارایه خواهد شد.

تلویزیون موتورولا

همانطور که گفتیم، تلویزیون های هوشمند موتورولا از طریق یک رویداد مجازی در تاریخ ۱۸ مهر ۹۹ هند راه اندازی می شوند. این رویداد در کانال رسمی Flipkart در یوتیوب پخش خواهد شد زیرا برند متعلق به Lenovo برای ارایه جدید تلویزیون خود با بستر تجارت الکترونیکی همکاری کرده است. در حالی که جزئیات اصلی در مورد مدلهای تلویزیون هوشمند در حال حاضر مشخص نیست، اما آنها توسط پردازنده مدیاتک MT9602 که تازه معرفی شده، تأمین می شوند. این مدل شامل تلویزیون های HD ، Full-HD و 4K تلویزیون خواهد بود.

این پردازنده چهار هسته ای MediaTek به تلویزیون های موتورولا پشتیبانی از HDMI 2.1 ، حداکثر 2 گیگابایت رم ، پردازنده گرافیکی Arm Mali و پشتیبانی Dolby Vision HDR ، HDR10 + را می دهد.

موتورولا در حال حاضر مدل های تلویزیون هوشمند 32 اینچ ، 43 اینچ ، 50 اینچ ، 55 اینچ ، 65 اینچ و 75 اینچ را در کارنامه خود دارد و اینها از نمایشگرهای HD تا UHD 4K هستند. قیمت گذاری از ۲۰۰ دلار آغاز و تا ۱۶۴۰ دلار ادامه دارد.

این رویداد در ۱۸ مهر نه تنها مدل های تلویزیون های هوشمند را معرفی می کند، بلکه مجموعه ای از لوازم خانگی با برند موتورولا را نیز معرفی می کند. صفحه فروشگاه موتورولا در Flipkart نشان می دهد که این لوازم خانگی شامل یخچال ، تهویه هوا و ماشین لباسشویی خواهد بود. آنها بخشی از سری “Big Billion Days special” هستند که Flipkart با چندین مارک برجسته همکاری کرده است تا محصولات جدیدی را در گروه های مختلف عرضه کند.

نظر شما درباره ورود برندهای مختلف موبایلی به تقریبا همه چیز دیگر، چیست!؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

بابا دیگه تی وی رو اینقد اشباع نکنید
سام
الجی
سونی
پاناسونیک
کم بو؟

SHREK

همیشه بهترین TV ها را داشتیم و خواهیم داشت.

Mahdi

نمک در نمکدان شوری ندارد ، موتورولا باکسی شوخی ندارد

Milad7

بیخیال موتورولا تو دیگه خودت را خراب نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)